Здравейте колеги, имам Тойота Аурис 2007г d4d 2.0(126hp)и имам проблем при неутрална скорост колата гасене(ръчка е ), също така играят оборотите от в спряло положение вдигат се до 1100 оборота и падат рязко до 800 и после пак така 1300 уборота 800 оборота,1300 уборота 800 оборота.Колата се обслужва на време .Мислех,че е калпав горовния Филтър и го смених,след това смених и регулатор на помпата и никви промени.Като на таблото свети постоянно чека на двигателя ,жълта удивителна и vsc(нямам идея защо е вързано,но светва задно след изчистване на грешките).
Пали си окей няма проблем с това.Ако можете да помогнете ще се радвам много защото и търся проблема 1 година минах 5 диагностики и всичко различно показва като грешка.
Проблем с auris d4d 2.0 126hp
-
Aleksandar5130
- Мнения: 1
- Регистриран на: 20 Окт 2025 18:03
- Местоположение: България
- Автомобил: Toyota auris 2.0 126hp d4d
- WoLF
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Приус '07
- Благодарил/а: 867 пъти
- Получена благодарност: 319 пъти
-
Тинк
- Мнения: 289
- Регистриран на: 28 Авг 2016 09:39
- Местоположение: България
- Автомобил: Авенсис Т25
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 28 пъти
Проблем с auris d4d 2.0 126hp
EGR чистен ли е? Дебитомер?
Да помечтае малко е дошъл човек на тоя свят.
- mapamop
- Мнения: 5609
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 180 пъти
- Получена благодарност: 696 пъти
Проблем с auris d4d 2.0 126hp
Той човека местоживеенето си не може да напише, ти му задаваш такива сложни въпроси....
Да беше си написал откъде е - евентуално да го пратим на достоверно място, със достоверен уред и софтуер за диагностика.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
-
Тинк
- Мнения: 289
- Регистриран на: 28 Авг 2016 09:39
- Местоположение: България
- Автомобил: Авенсис Т25
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 28 пъти
Проблем с auris d4d 2.0 126hp
Е сега, човека е новорегистриран, не е длъжен да знае всички тънкости на форума.
Пък и аз не съм написал в кой град живея, имам си своите причини. Така че го разбирам човека.
Аз бих започнал с елементарните неща (обичайните заподозрени) - тези които и сам човек може да си направи, ако има малко техническа грамотност и не го е страх да си поизцапа ръцете. Дебитомера се сваля и чисти лесно. ЕГР-а не чак толкова, но с малко усилия се получава. Ако на човек не му се занимава, един механик би трябвало да свърши работата за час-два.
Да помечтае малко е дошъл човек на тоя свят.
- WoLF
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Приус '07
- Благодарил/а: 867 пъти
- Получена благодарност: 319 пъти
Проблем с auris d4d 2.0 126hp
Диагностики бол, казва, но ремонтират с триене на грешки и проблема се търси 



Проблем с auris d4d 2.0 126hp
И все пак, каква е грешката?
Както каза един приятел Тия при нас не правят диагностика. Те са гадатели.
Гасне на празен ход. Грешка - ниско налягане в рейката. Завърташ без да си върнал ключа. 10 пъти подред НЕ. Връщаш ключа, чакаш 10 секунди , пали и работи.
Може би се ресетва клапана на помпата.Ама струва 4-500 и само за проба е скъпичко. Отделно са два вида и се сменя софтуера....
А налягането може да пада и по доста други причини. Дюзи?
Аз в момента съм спрял да се боря.
Тук в Шумен никой не иска да прави тойоти. Карах я и във Варна , ама явно не уцелих. След смяна на разпръсквачи е много по добре, но пак си гасне, когато си поиска и при -5 пали от трети - пети път. Кога ли няма да запали.Зимата иде.
Та дефинирай и "Пали нормално"
Както каза един приятел Тия при нас не правят диагностика. Те са гадатели.
Гасне на празен ход. Грешка - ниско налягане в рейката. Завърташ без да си върнал ключа. 10 пъти подред НЕ. Връщаш ключа, чакаш 10 секунди , пали и работи.
Може би се ресетва клапана на помпата.Ама струва 4-500 и само за проба е скъпичко. Отделно са два вида и се сменя софтуера....
А налягането може да пада и по доста други причини. Дюзи?
Аз в момента съм спрял да се боря.
Тук в Шумен никой не иска да прави тойоти. Карах я и във Варна , ама явно не уцелих. След смяна на разпръсквачи е много по добре, но пак си гасне, когато си поиска и при -5 пали от трети - пети път. Кога ли няма да запали.Зимата иде.
Та дефинирай и "Пали нормално"
-
vfr800
- Мнения: 552
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 114 пъти
Проблем с auris d4d 2.0 126hp
Никой не иска да прави тойоти щото няма хляб там. На българина манталитета е различен и хората , които карат японски коли са малко. Много по-лесно е да правиш мерцедес, бмв и ауди. Хем са повечко , хем са скъпички, а както знаем в сервиза имаме надценка луксозен автомобил ;) Явно е, че колата си казва какъв и е проблема, но си трябва добър диагностик, а тебе , ако те бива в тая работа ще правиш основно скъпи коли или просто ще обаждаш такива цени, че хората с по-евтинките ще те пропускат. Нищо лично, пазарна икономика.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Slavi.vasilev и 3 госта