Toyota CH-R+

Аватар
Filbor
Мнения: 1174
Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
Местоположение: Бургас - София
Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 47 пъти

Toyota CH-R+

Мнение от Filbor » 13 Ное 2025 13:40

От този месец в Нидерландия:
Прикачени файлове
Toyota CH-R+.png
Toyota CH-R+.png (241.45 KiB) Преглеждано 175 пъти
08.2014 - 11.2021 11.2021 - <Днес>

Аватар
Monster
Мнения: 430
Регистриран на: 09 Ное 2021 10:50
Местоположение: Sofia
Автомобил: Rav4 PHEV, Zoe ZE40
Благодарил/а: 171 пъти
Получена  благодарност: 126 пъти

Toyota CH-R+

Мнение от Monster » 13 Ное 2025 15:06

Този модел има сериозен шанс да стане заместник на Зоето в моето семейство (разбирайте новата кола за жена ми след някоя друга година tongue.gif ). Особено ако AWD версията я пуснат с възможност за 22 kW AC бордово зарядно (бях чел, че щяло да има, но за момента в ev database виждам описано само 11 kW AC). Субективното ми мнение е, че е красива кола, параметрите са приемливи, а непрактично малкия скосен багажник в случая не би бил важен, като за "дамския" автомобил в семейството. Да видим - мечтите са безплатни, докато не тръгне човек да ги реализира... :whistle:

centil
Мнения: 1049
Регистриран на: 20 Авг 2016 11:13
Местоположение: Germany
Получена  благодарност: 47 пъти

Toyota CH-R+

Мнение от centil » 13 Ное 2025 22:47

Само Toyota CH-R+ Executive AWD версията се предлага в Холандия с 22 kW AC бордово зарядно.
Toyota CH-R+ Dynamic Limited Edition 57,7kWh и CH-R+ First Edition 77kWh са с 11 kW.
И трите варианта са с 150 kW DC.

Повече инфо на стр.37 от https://datablob.toyota.nl/data/brochur ... ochure.pdf

Аватар
BOz
Мнения: 4646
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 8 пъти
Получена  благодарност: 241 пъти

Toyota CH-R+

Мнение от BOz » 14 Ное 2025 07:58

Monster написа: 13 Ное 2025 15:06 Този модел има сериозен шанс да стане заместник на Зоето в моето семейство (разбирайте новата кола за жена ми след някоя друга година tongue.gif ). Особено ако AWD версията я пуснат с възможност за 22 kW AC бордово зарядно (бях чел, че щяло да има, но за момента в ev database виждам описано само 11 kW AC). Субективното ми мнение е, че е красива кола, параметрите са приемливи, а непрактично малкия скосен багажник в случая не би бил важен, като за "дамския" автомобил в семейството. Да видим - мечтите са безплатни, докато не тръгне човек да ги реализира... :whistle:
Би ли споделил защо ти е 22 киловатовото зареждане?
Ако живееш в по-голя град, сигурен съм, че на 2-5 километра от вас има ДЦ станция, ако ти трябва спешно зареждане. И ще е по-спешно от 22 АЦ.
Разход на електричарка -> Изображение
Разход на хибрид -> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
biro
Мнения: 2868
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 129 пъти

Toyota CH-R+

Мнение от biro » 14 Ное 2025 08:49

Добро е 22kW AC даже задължителна екстра. Ходил съм на хотели с 11kW зарядно голема мъка е. В събота сутрин ми се отвори едно пътуване до Варна, колата ми беше на 44%. Включих я и докато закусих, пих кафе и си измих зъбите дръпна 36.5kWh за 1ч и 42мин.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

Аватар
Monster
Мнения: 430
Регистриран на: 09 Ное 2021 10:50
Местоположение: Sofia
Автомобил: Rav4 PHEV, Zoe ZE40
Благодарил/а: 171 пъти
Получена  благодарност: 126 пъти

Toyota CH-R+

Мнение от Monster » 14 Ное 2025 09:17

AC станциите са по-евтини и все още се намират дори безплатни такива. Зоето го зареждам за около час и половина на такава станция, а и дори да нямам времето за пълното зареждане, обикновено 10-15 минути са ми достатъчни, за да си дръпна достатъчно километри пробег и да си продължа по задачите. Сравнявайки го с бавното (7 kw) зареждане на Равката и като добавим и факта, че Равката има по-висок разход на ток, напрактика с Равката ми се налага да "кисна" на зарядната 4 пъти повече време, за да си дозаредя еквивалентен пробег на ток и да си "продължа по задачите". Там поне винаги я има опцията да си карам на бензин, но като цяло го избягвам - трябва наистина да е нещо много спешно, за да ползвам тази "екстра".

Иначе DC станциите са си важни ако не си с плъгин хибрид и ти трябва наистина бързо и спешно зареждане. Затова е и хубаво тази услуга да си държи цената, за да се ползва само от хората, на които наистина им трябва, а не от някой, който не бърза и може да си позволи и по-бавно зареждане.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост