Toyota CH-R+
- Filbor
- Мнения: 1174
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 16 пъти
- Получена благодарност: 47 пъти
Toyota CH-R+
От този месец в Нидерландия:
- Прикачени файлове
-
- Toyota CH-R+.png (241.45 KiB) Преглеждано 159 пъти
08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
- Monster
- Мнения: 429
- Регистриран на: 09 Ное 2021 10:50
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Rav4 PHEV, Zoe ZE40
- Благодарил/а: 171 пъти
- Получена благодарност: 125 пъти
Toyota CH-R+
Този модел има сериозен шанс да стане заместник на Зоето в моето семейство (разбирайте новата кола за жена ми след някоя друга година
). Особено ако AWD версията я пуснат с възможност за 22 kW AC бордово зарядно (бях чел, че щяло да има, но за момента в ev database виждам описано само 11 kW AC). Субективното ми мнение е, че е красива кола, параметрите са приемливи, а непрактично малкия скосен багажник в случая не би бил важен, като за "дамския" автомобил в семейството. Да видим - мечтите са безплатни, докато не тръгне човек да ги реализира... 
-
centil
- Мнения: 1049
- Регистриран на: 20 Авг 2016 11:13
- Местоположение: Germany
- Получена благодарност: 47 пъти
Toyota CH-R+
Само Toyota CH-R+ Executive AWD версията се предлага в Холандия с 22 kW AC бордово зарядно.
Toyota CH-R+ Dynamic Limited Edition 57,7kWh и CH-R+ First Edition 77kWh са с 11 kW.
И трите варианта са с 150 kW DC.
Повече инфо на стр.37 от https://datablob.toyota.nl/data/brochur ... ochure.pdf
Toyota CH-R+ Dynamic Limited Edition 57,7kWh и CH-R+ First Edition 77kWh са с 11 kW.
И трите варианта са с 150 kW DC.
Повече инфо на стр.37 от https://datablob.toyota.nl/data/brochur ... ochure.pdf
Преди светът се управляваше от умните. И това беше много жестоко. Умните принуждаваха простите да учат. На простите им беше тежко..
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
- BOz
- Мнения: 4646
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 241 пъти
Toyota CH-R+
Би ли споделил защо ти е 22 киловатовото зареждане?Monster написа: ↑13 Ное 2025 15:06 Този модел има сериозен шанс да стане заместник на Зоето в моето семейство (разбирайте новата кола за жена ми след някоя друга година). Особено ако AWD версията я пуснат с възможност за 22 kW AC бордово зарядно (бях чел, че щяло да има, но за момента в ev database виждам описано само 11 kW AC). Субективното ми мнение е, че е красива кола, параметрите са приемливи, а непрактично малкия скосен багажник в случая не би бил важен, като за "дамския" автомобил в семейството. Да видим - мечтите са безплатни, докато не тръгне човек да ги реализира...
![]()
Ако живееш в по-голя град, сигурен съм, че на 2-5 километра от вас има ДЦ станция, ако ти трябва спешно зареждане. И ще е по-спешно от 22 АЦ.
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

- biro
- Мнения: 2868
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 129 пъти
Toyota CH-R+
Добро е 22kW AC даже задължителна екстра. Ходил съм на хотели с 11kW зарядно голема мъка е. В събота сутрин ми се отвори едно пътуване до Варна, колата ми беше на 44%. Включих я и докато закусих, пих кафе и си измих зъбите дръпна 36.5kWh за 1ч и 42мин.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- Monster
- Мнения: 429
- Регистриран на: 09 Ное 2021 10:50
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Rav4 PHEV, Zoe ZE40
- Благодарил/а: 171 пъти
- Получена благодарност: 125 пъти
Toyota CH-R+
AC станциите са по-евтини и все още се намират дори безплатни такива. Зоето го зареждам за около час и половина на такава станция, а и дори да нямам времето за пълното зареждане, обикновено 10-15 минути са ми достатъчни, за да си дръпна достатъчно километри пробег и да си продължа по задачите. Сравнявайки го с бавното (7 kw) зареждане на Равката и като добавим и факта, че Равката има по-висок разход на ток, напрактика с Равката ми се налага да "кисна" на зарядната 4 пъти повече време, за да си дозаредя еквивалентен пробег на ток и да си "продължа по задачите". Там поне винаги я има опцията да си карам на бензин, но като цяло го избягвам - трябва наистина да е нещо много спешно, за да ползвам тази "екстра".
Иначе DC станциите са си важни ако не си с плъгин хибрид и ти трябва наистина бързо и спешно зареждане. Затова е и хубаво тази услуга да си държи цената, за да се ползва само от хората, на които наистина им трябва, а не от някой, който не бърза и може да си позволи и по-бавно зареждане.
Иначе DC станциите са си важни ако не си с плъгин хибрид и ти трябва наистина бързо и спешно зареждане. Затова е и хубаво тази услуга да си държи цената, за да се ползва само от хората, на които наистина им трябва, а не от някой, който не бърза и може да си позволи и по-бавно зареждане.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Monster и 0 госта