Здравейте!
Изпоразглобих все що можах, но се докопах до радиаторчето в купето. Става дума за Тойота Ярис Д4Д 1,4. Имам два въпроса!
1. На оригиналното радиаторче има пластмасова част, в която влизат два дебели кабела - черен и бял. Те за какво са и може ли без тях, тъй като на афтърмаркетните радиаторчета, няма куде да будат поставени двете медни пластини, свързани с въпросните кабели.
2. Има ли отношение това радиаторче към работата на климатика?
Надявам се да успея да сглобя цялата спагетерия, дето я натворих, но реших да питам, за да не си играя пак да ръчкам!
Благодаря предварително на отзовалите се!
Смяна на радиаторче за парно на Тойота Ярис.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 04 Сеп 2018 09:39
- Местоположение: София
- Автомобил: Ярис
- Благодарил/а: 1 път
Смяна на радиаторче за парно на Тойота Ярис.
Последно промяна от Akima на 08 Окт 2025 16:50, променено общо 1 път.
Причина: Преместена тема в правилния раздел.
Причина: Преместена тема в правилния раздел.
- zorbata
- Мнения: 491
- Регистриран на: 11 Юни 2024 19:15
- Местоположение: София
- Автомобил: RAV4 GR PHEV
- Благодарил/а: 68 пъти
- Получена благодарност: 107 пъти
Смяна на радиаторче за парно на Тойота Ярис.
Тази пластмасова част не можеш ли да я пренесеш на новото радиаторче?
caryЦар
- mapamop
- Мнения: 5522
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 176 пъти
- Получена благодарност: 673 пъти
Смяна на радиаторче за парно на Тойота Ярис.
Подгрев/нагревател на радиатора вероятно. Трябва да има и бутон "с картинка на скара" някъде по таблото мисля. Бензиновите го нямат масово, но си и загряват антифриза доста по-бързо от дизелите. Губиш удобство.
Няма смисъл без нагревателя, освен като крепежен елемент, да не хлопа радиатора в кутията на климатика/парното.
Има. Отопление. От този радиатор идва толият въздух.
Върти ми се подлата мисъл че малко си разглобявал. Въпреки че ти се вижда много. На Авенсис Т27 миналата година се надявах да мина "тънко", но в крайна сметка заради видията на една скоба на тръбите на радиатора на парното се наложи да освободя тялото на климатика и да го избутам надясно. Иначе скобата не излиза и видията ѝ не можеше да се развие напълно.
Азбучно правило е че на почти всички марки вероятно, се вади цялото парно за смяна на радиатора на парното. На нкои даже и за изпарителя на климатика.
Огледай се за сервизно ръководство на тая кола и ще спестиш доста време, изпочупени пластмаси и кълба с нерви.
Цялото упражнение за сам човек отнема 2 дни, и вероятно за това са ти казали разгромяваща сума за труд.
Успех с начинанието.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта