
Дано се окаже това!
А може ли да ме насочите какъв акумулатор да си купя и от къде ?
рамата е VNKJL96370A020409
При отпускане на съединителя от актуатора. Основно сутрин ( първите 3-4 минути ) при потегляне и при ниска скорост,
Благодаря за информацията. Да имаш някакви идеи за някой в Бургас който може да помогне?Митхат написа: ↑08 Май 2025 12:37 Ако имаш някой с добра диагностика и ако не сте трили или правили инициализации можете да проверите колко зъба са прещракали,също виж луфта на актуатора как е в момента 40 к не са много километри за нов правилен комплект съединител ако сте сменяли всичко разбира се .
Имах такъв случай с притрисане оправих го с принудително предизвикване на прещракване,обаче при теб какво се получава не мога да ти кажа на 100%без диагностиката.Това за което говориш като " задавяне" е нетипично за скоростите,претрисане ...да,но задавяне ..по скоро чисти,дебитомери ,огледай маркуча от филтъра до колектора че при 1.4 d4 d се цепи на ринговете и не се вижда без задълбочено търсене.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта