Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2008 - Труден старт ?
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 05 Юли 2020 11:20
- Местоположение: Силистра
- Автомобил: Rav 4 2008 2.2 D4d
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2008 - Труден старт ?
При въртене оборотите се вдигнаха на около 300 докато запали!
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 05 Юли 2020 11:20
- Местоположение: Силистра
- Автомобил: Rav 4 2008 2.2 D4d
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2008 - Труден старт ?
Тази седмица ще сменя и стартер и ще пиша има ли промяна!
-
- Мнения: 1406
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 320 пъти
- Получена благодарност: 88 пъти
Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2008 - Труден старт ?
Само като видях "инсталацията" със свинската опашка и ми стана ясно що за леворъки са се упражнявали на този автомобил!
Колега,
Ти кой по ред собственик си и какъв е реалният пробег?
Имаш ли поне бегла представа какво е пипано по автомобила някога?
Ако отговорът на вторият въпрос е не, то те съветвам да се обърнеш към някой от форумните специалисти.
Иначе ще купиш още една такава кола с подобни експерименти.
Като няма да бъде сигурно, че ще отстраниш проблемите и няма да създадеш нови.
Akima вече ти написа нещо, но явно си го игнорирал или не ти харесва?
Успех!
Колега,
Ти кой по ред собственик си и какъв е реалният пробег?
Имаш ли поне бегла представа какво е пипано по автомобила някога?
Ако отговорът на вторият въпрос е не, то те съветвам да се обърнеш към някой от форумните специалисти.
Иначе ще купиш още една такава кола с подобни експерименти.
Като няма да бъде сигурно, че ще отстраниш проблемите и няма да създадеш нови.
Akima вече ти написа нещо, но явно си го игнорирал или не ти харесва?
Успех!
Последно промяна от gena_bs на 12 Апр 2025 13:46, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 05 Юли 2020 11:20
- Местоположение: Силистра
- Автомобил: Rav 4 2008 2.2 D4d
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2008 - Труден старт ?
Тя така си беше, този маркуч преди малко го смъкнах!
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: 28 Авг 2016 09:39
- Местоположение: България
- Автомобил: Авенсис Т25
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2008 - Труден старт ?
Е какво толкова, важното е да работи.

Да помечтае малко е дошъл човек на тоя свят.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 05 Юли 2020 11:20
- Местоположение: Силистра
- Автомобил: Rav 4 2008 2.2 D4d
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2008 - Труден старт ?
Купих я преди 6 години. Според мен съм трети собственик. Километрите според мен са реални, проверих ги в сайта на Тойота. Сега е на 233 000, а когато я взех беше на 160 000, а последните данни, две години по-рано са за автомобил на 140 000 - обслужване. За 140 000 не съм много сигурен но разликата беше изключително малка, което отговаряше на тогавашния пробег) .gena_bs написа: ↑12 Апр 2025 13:39 Само като видях "инсталацията" със свинската опашка и ми стана ясно що за леворъки са се упражнявали на този автомобил!
Колега,
Ти кой по ред собственик си и какъв е реалният пробег?
Имаш ли поне бегла представа какво е пипано по автомобила някога?
Ако отговорът на вторият въпрос е не, то те съветвам да се обърнеш към някой от форумните специалисти.
Иначе ще купиш още една такава кола с подобни експерименти.
Като няма да бъде сигурно, че ще отстраниш проблемите и няма да създадеш нови.
Akima вече ти написа нещо, но явно си го игнорирал или не ти харесва?
Успех!
До колкото знам от човека преди мен нищо не е правено. От историята в Тойота има само по гаранции и не се вижда какво точно са правили.
А за отговора на Akima, напротив взех го на сериозно, за това питах дали нямаше да прави така още първата година, защото това се получи сега, тази зима, след като ми замръзна горивото.(ако изобщо е било замръзнало) ,но отговор не получих и реших да търся източника на проблема.Помпичката на подкачващата помпа преди тази зима ставаше твърдо при напомпване. Последно го напомпахме септември месец когато обслужва колата.
- iovkito
- Мнения: 2985
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2008 - Труден старт ?
Ако някой има такава кола и се чуди защо пали трудно, трябва да направи операциите в тази последователност. При палене и гаснене, повтарящо се няколко пъти - нов SCV. Палене с клатене на обороти, нови дюзи. Палене след замисляне, без да изгасне, с леки пушеци, проверка на посгревни свещи, при изгорели - смяна, при здрави - проверка на стартер. Сваля се, чисти се, БЕЗ да се сменят втулки, само чистене и смазване. Мога да добавя и да не се занимавате с рециклиране на дюзи, но там вече е въпрос на личен избор. В дългосропен план рециклирането излиза по-скъпо.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 05 Юли 2020 11:20
- Местоположение: Силистра
- Автомобил: Rav 4 2008 2.2 D4d
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2008 - Труден старт ?
Благодаря колега. Клапана е сменен, дюзите ги рециклирах(може и да е грешка),, свещите са проверени и са ок, но в момента симптомите са както ти ги описа. Палене мудно с лек пушек, случи се дори и да не запали от първия път. За стартера наистина имам съмнения, защото Семтември месец го правих, но от както се появи този проблем започна пак да цъка без дори да върти.,не винаги но зачести!
-
- Мнения: 1406
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 320 пъти
- Получена благодарност: 88 пъти
Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2008 - Труден старт ?
Първото, което трябва да се направи, според моето скромно менение, е пълна диагностика на автомобила.
Въпреки, че щом вече е пипано по програмата на EKU-то, може и нищо да не излезе като грешки.
Ама в този случай дори дилърският скенер малко ще помогне!
Трябва да се възстанови оригиналният софт за конкретния автомобил и едва след това да се търсят и отстраняват проблемите.
Късмет и успех!
Въпреки, че щом вече е пипано по програмата на EKU-то, може и нищо да не излезе като грешки.
Ама в този случай дори дилърският скенер малко ще помогне!
Трябва да се възстанови оригиналният софт за конкретния автомобил и едва след това да се търсят и отстраняват проблемите.
Късмет и успех!
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 05 Юли 2020 11:20
- Местоположение: Силистра
- Автомобил: Rav 4 2008 2.2 D4d
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2008 - Труден старт ?
Здравейте колеги!
Проблема с паленето (поне на загрял двигател) е отстранен,а ето и как:
Днес решихме да отидем до парка с децата, хем да я раздвижа малко колата. Тази седмица ми направи впечатление, че нивото на горивото намалява, а километри няма. Когато приключихме с разходката се насочихме към колата и от 3-4 метра видях локва под нея. Вдигнах капака и какво да видя, капе от единия маркуч, който е на подкачващата помпа. Веднага след като се прибрахме, махнах въздушния филтър, за да ми е по лесно и удобно да работя. След като прехвърлих цялата подкачаща помпа на удобно за мен място, реших да напомпам и да видя точното място, но уви не е маркуч, а пробката на сензора за вода. Отвих го и някакво боклуче падна в ръката ми. Почистих, прегледах дали пръстена е ок и пак го завих. След това запали, разбира се първия път не много ок, но след това пали без проблем. Разходих я още няколко километра. Стоя 5 мин. запалването беше все едно не е тя(както си беше преди). После 10 мин престой, след това 30 мин и пак пали супер. Остана да пробвам утре сутринта на студено. Силно се надявам да е от това!
Хубава и спокойна вечер!
Проблема с паленето (поне на загрял двигател) е отстранен,а ето и как:
Днес решихме да отидем до парка с децата, хем да я раздвижа малко колата. Тази седмица ми направи впечатление, че нивото на горивото намалява, а километри няма. Когато приключихме с разходката се насочихме към колата и от 3-4 метра видях локва под нея. Вдигнах капака и какво да видя, капе от единия маркуч, който е на подкачващата помпа. Веднага след като се прибрахме, махнах въздушния филтър, за да ми е по лесно и удобно да работя. След като прехвърлих цялата подкачаща помпа на удобно за мен място, реших да напомпам и да видя точното място, но уви не е маркуч, а пробката на сензора за вода. Отвих го и някакво боклуче падна в ръката ми. Почистих, прегледах дали пръстена е ок и пак го завих. След това запали, разбира се първия път не много ок, но след това пали без проблем. Разходих я още няколко километра. Стоя 5 мин. запалването беше все едно не е тя(както си беше преди). После 10 мин престой, след това 30 мин и пак пали супер. Остана да пробвам утре сутринта на студено. Силно се надявам да е от това!
Хубава и спокойна вечер!
- WoLF
- Мнения: 3410
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 671 пъти
- Получена благодарност: 264 пъти
Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2008 - Труден старт ?
А дано! Хубаво беше все пак уплътненията да се подменят след отваряне, но ако работи не го пипаме повече 




-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 05 Юли 2020 11:20
- Местоположение: Силистра
- Автомобил: Rav 4 2008 2.2 D4d
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2008 - Труден старт ?
Добро утро на всички.
Днес колата запали без да се замисли и не като трактор, както преди, но със съвсем малко пушек. Мисля си, че той е от липсата на DPF. И отделно температурата днес беше 8°.
Хубав ден на всички!
Днес колата запали без да се замисли и не като трактор, както преди, но със съвсем малко пушек. Мисля си, че той е от липсата на DPF. И отделно температурата днес беше 8°.
Хубав ден на всички!
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: 28 Авг 2016 09:39
- Местоположение: България
- Автомобил: Авенсис Т25
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2008 - Труден старт ?
Това е добре, че сте решили въпроса.
Не разбрах, какво е имало в помпата и как е попаднало там при положение, че има горивен филтър? Може би парченце от някой шланг? Парченце от филтъра? Или наследство от някой "баш майстор"?
Не разбрах, какво е имало в помпата и как е попаднало там при положение, че има горивен филтър? Може би парченце от някой шланг? Парченце от филтъра? Или наследство от някой "баш майстор"?

Да помечтае малко е дошъл човек на тоя свят.
- WoLF
- Мнения: 3410
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 671 пъти
- Получена благодарност: 264 пъти
Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2008 - Труден старт ?
И имам "злато" в легена на филтъра и следя с трепет останалата част от помпата да се появи 




Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост