mapamop, благодаря, ще обърна внимание и на въпросните болтчета като се заиграя да изшкуря корозиралите назъбени гривни.
Нямам с какво да прочета колата вкъщи, за да разбера каква грешка набива. Още се чудя дали ще ми е рентабилно да си купя някакъв хоби четец за нея, или да я карам в подходящ сервиз, когато ми се наложи..
Форум DAIHATSU
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 02 Апр 2025 17:11
- Местоположение: Ловеч, Плевен
- Автомобил: Daihatsu Sirion2 1.3
- Благодарил/а: 5 пъти
- Получена благодарност: 1 път
- mapamop
- Мнения: 5165
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 158 пъти
- Получена благодарност: 569 пъти
Форум DAIHATSU
Специфично при Тойота - в момента цената за диагностика на локалният ми дилър е около 90 лева. Кабелът е примерно около 60-70.
Обаче си има лек нюанс - данните като ги имаш извадени със твой кабел, се налага да ги интерпретираш правилно ти самият. В другия случай ще ги интерпретират те, и ще ти кажат цена на ремонта.
Но генерално би следвало да е рентабилно, дори и евентуално кабела да е 300 лева при китайците. На Рено, Нисан, Киа адаптерите по спомен са такива пари.
За Дайхатсу не знам с какво "се чете".
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта