Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
- Filbor
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Сигурно, за да не са като всички и заради това не сложиха "е-". И да са по-оригинални регистрират запазени търговски марки с поредицата: bZ - beyond Zero
А иначе някои други като направят така, тогава пък електрическия им модел няма нищо общо с ДВГ модела. Например Рено Меган и Меган Е-Tech.
А иначе някои други като направят така, тогава пък електрическия им модел няма нищо общо с ДВГ модела. Например Рено Меган и Меган Е-Tech.
08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
- Filbor
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Запазени търговски марки:
LEXUS ES350e
LEXUS ES500e
В превод нещо такова:
Дата на издаване: 2024-05-08
Тип публикация: Публична публикация на търговска марка
Заявление номер: 2024044688 (за ЕS350е) и 2024044689 (за ES500е)
Дата на кандидатстване: 2024-04-25
Категория 12 (Превозни средства)
Продукти и услуги: Силови машини и оборудване за сухопътни превозни средства (с изключение на техните части), устройства за предаване на енергия (механични елементи за сухопътни превозни средства), спирачни устройства (механични елементи за сухопътни превозни средства), AC двигатели за сухопътни превозни средства или DC електрически двигатели (с изключение на техните части), автомобили и техните части и аксесоари, мотоциклети и велосипеди и техните части и аксесоари.
LEXUS ES350e
LEXUS ES500e
В превод нещо такова:
Дата на издаване: 2024-05-08
Тип публикация: Публична публикация на търговска марка
Заявление номер: 2024044688 (за ЕS350е) и 2024044689 (за ES500е)
Дата на кандидатстване: 2024-04-25
Категория 12 (Превозни средства)
Продукти и услуги: Силови машини и оборудване за сухопътни превозни средства (с изключение на техните части), устройства за предаване на енергия (механични елементи за сухопътни превозни средства), спирачни устройства (механични елементи за сухопътни превозни средства), AC двигатели за сухопътни превозни средства или DC електрически двигатели (с изключение на техните части), автомобили и техните части и аксесоари, мотоциклети и велосипеди и техните части и аксесоари.
08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
- Monster
- Мнения: 412
- Регистриран на: 09 Ное 2021 10:50
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Rav4 PHEV, Zoe ZE40
- Благодарил/а: 156 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Две нови видеа на очаквания в рамките на година Тойота Urban Cruiser Electric SUV. Както казват във второто видео - очакваната също скоро Сузики еВитара е напрактика идентична кола със сменема емблема и леко префасонирана предница. Дизайнът на Тойотата е малко попроменен спрямо концептуалния модел, който показваха миналата година, но честно казано като човек традиционалист този ръбат дизайн ми допада повече. В интериора също виждам доста практични моменти:
1. Делене на задните седалки на 40-20-40, което е доста по-практично от варианта 40-60, който е например при сегашното Рав4.
2. Плъзгане на задните седалки, което е хубава функционалност за такъв размер кола, тъй като ще позволи добавяне на обем към багажното пространство. Все повече тази кола ми напомня на бившата ми Шкода Йети, която също беше 420 см дълга и имаше т.нар. VarioFlex седалки, плъзгащи се на релса.
3. Не на последно място- не-тъч копчета в интериора, което пак го оценявам като традиционалист, обичащ доказаните удобни методи за активиране на най-често използвани функции в колата.
Като цяло виждам добър шанс в тази Тойота да се превърне във втората кола в семейството, замествайки Зоето в някакъв момент. Единствено не знам АС зареждането с какви скорости ще го пуснат (дано да има опция за 22 kw, макар че малко се съмнявам предвид, че е Тойота), но в крайна сметка като се сложи на кантара с други конкуренти, ако повечето други неща ми харесват в колата, е възможно и да пренебрегна изискването на бързото АС зареждане.
1. Делене на задните седалки на 40-20-40, което е доста по-практично от варианта 40-60, който е например при сегашното Рав4.
2. Плъзгане на задните седалки, което е хубава функционалност за такъв размер кола, тъй като ще позволи добавяне на обем към багажното пространство. Все повече тази кола ми напомня на бившата ми Шкода Йети, която също беше 420 см дълга и имаше т.нар. VarioFlex седалки, плъзгащи се на релса.
3. Не на последно място- не-тъч копчета в интериора, което пак го оценявам като традиционалист, обичащ доказаните удобни методи за активиране на най-често използвани функции в колата.
Като цяло виждам добър шанс в тази Тойота да се превърне във втората кола в семейството, замествайки Зоето в някакъв момент. Единствено не знам АС зареждането с какви скорости ще го пуснат (дано да има опция за 22 kw, макар че малко се съмнявам предвид, че е Тойота), но в крайна сметка като се сложи на кантара с други конкуренти, ако повечето други неща ми харесват в колата, е възможно и да пренебрегна изискването на бързото АС зареждане.
- Monster
- Мнения: 412
- Регистриран на: 09 Ное 2021 10:50
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Rav4 PHEV, Zoe ZE40
- Благодарил/а: 156 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Оказа се, че колата ще започне да се продава в България по-рано, отколкото очаквах, а именно в края на това лято. Ето една хубава и подробна днешна статия на български език, описваща в детайли "електрическата Ярис Крос" (Urban Cruiser SUV), за който му е интересно да прочете повече:
Новата Toyota Urban Cruiser ще дойде у нас в края на лятото
Новата Toyota Urban Cruiser ще дойде у нас в края на лятото
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Леле това много грозно! Не знам с какъв чук са я блъскали , за да направят предницата и задницата така четвъртити и неаеродинамични като че ли са блъскани челно в стена.

А фаровете и стоповете с тоя LED бяха модерни 2012-та година, от първите LED дневни хаха абсурд!



А фаровете и стоповете с тоя LED бяха модерни 2012-та година, от първите LED дневни хаха абсурд!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- max-2
- Мнения: 2060
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 40 пъти
- Получена благодарност: 100 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Има, ако я боядисат така, че да не се вижда
, безцветна.

Carina E 4AFE LB 1992
- ufer
- Мнения: 2800
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 24 пъти
- Получена благодарност: 72 пъти
- Filbor
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
- Monster
- Мнения: 412
- Регистриран на: 09 Ное 2021 10:50
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Rav4 PHEV, Zoe ZE40
- Благодарил/а: 156 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Wow, това ми дойде като гръм от ясно небе - Тойота пускат изцяло електрическа версия на CH-R, под името CH-R+. При това щяла да има опция за 22 kW AC зареждане. Дори не бях чувал за идея за такъв модел, а изглежда че ще излезе в Европа едновременно, а може би и по-рано от по-промотирания досега Urban Cruiser Electric SUV:
- biro
- Мнения: 2775
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 119 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Отдавна се говори за chr на ток. Днес рязгледах в тубата един такъв. Тойота са тръгнали на зле с тия електрички. Интериорно модела е същия като bz4x (с всичките му недостатъци), но по-малък.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- iovkito
- Мнения: 2981
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 94 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Ако пуснат нещо за 30-35к, с 350км пробег, участвам.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- Monster
- Мнения: 412
- Регистриран на: 09 Ное 2021 10:50
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Rav4 PHEV, Zoe ZE40
- Благодарил/а: 156 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Не съм съгласен с това мнение. Преди малко гледах едно видео на Тойота Европа, представящо трите им електрически модела, които ще се продават в Европа от тази година - старият bz4X, получаващ всичките им нови BEV подобрения, новият CH-R+, който е с 10 см по-къс от bz4X и се отличава от другите с повече акцент върху атрактивен дизайн, за сметка на практичност и накрая новият Urban Cruiser, който пък залага изцяло на практични решения без да се търси особена елегантност в дизайна - по-къс е с цели 40 см от bz4X, което със сигурност е доста по-удобно за паркиране в града и с плъзгащи се седалки на задния ред, което позволява допълнително увеличаване на багажното пространство (като нищо ще стане по-голям багажник от този на иначе значително по-дългия CH-R+). Ето и накратко изредени BEV подобренията на Тойота, които чух във видеото и които за мен не кореспондират с цитираното мнение на biro, а дори напротив - смятам че си взеха поуки от първата версия на bz4X и вървят в правилна посока:
- Battery preconditioning for fast charging - това таргетира основното оплакаване към bz4X за бавното му зареждане през зимата. Сега всичките BEV на Тойота ще може да им се каже да подготвят батериите си, за да са с оптимална температура за бързо зареждане, когато си напът за DC зарядна станция.
- AWD - опция за задвижване на всички колела на всичките им модели, дори и на най-малкия Urban Cruiser, което според мен го отличава значително от други конкурентни марки, произвеждащи същия размер кола, но единствено със задвижване на само една от осите.
- 22 kW AC charging - това ще е опция, която със сигурност ще я има за bz4X и CH-R+, а за Urban Cruiser случайно или не не я споменаха във видеото. Надявам се и за него да я има тази опция, тъй като би била страхотно допълнение към другите му характеристики в графа "практичност". С тази опция Toyota Urban Cruiser BEV би се превърнала във фаворит за втора кола в семейството ми, когато реша да продам Зоето.
- 10 години или 1 милион километра гаранция на батерията, а и попринцип на колата. Това е несравнима с никоя друга марка екстра, която според мен е основната причина bz4X да е най-продаваният модел в Норвегия (страната с най-голям дял на чисто електрическите автомобили).
Интериорът е различен за всеки от моделите и е доста субективно на кой кое му харесва и кое не в един интериор. Това, което на мен ми харесва във всичките предложения на Тойота е, че продължават да слагат физически бутони за най-важните и често използвани функции в колата.
Ето го и видеото, което реферирам:
Между другото ето и едно добро ревю на Toyota Urban Cruiser, в което колата е в по-тъмен цвят и на мен лично ми допада как изглежда:
В бял цвят и на мен не ми харесваше (аз попринцип не съм фен на белите коли, нищо че се оказах собственик на едно бяло Зое

- biro
- Мнения: 2775
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 119 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Тия подобрения дето ги цитираш - прекъндишън, 22 АС и голяма гаранция на батерията аз ги имам в моята електричка и ги приемам за даденост. Гледах ревю на CHR+ на някакво изложение и не ми хареса, това което видях особено в интериорно отношение. Същата беше като BZ4x, който карах миналата година. Излишно масивна колона на волана, миниатюрен централен дисплей много отдалечен от шофьора, с интерфейс от ерата на win 95, за сметка на това централния дисплей е по-близо и това предразполага към разфокусиране. На моя тестдрайв на bz4x не разбрах къдд да вида на колко % е батерията и питах, търговеца. Той каза ориентирай се по синята полуокръжност на малкия дисплей. Държачи за чашки завряни под подлакътника. И на последно място отново същата малка батерия като в първият им BEV без никакъв напредък.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта