1.8 140 коня или 2,0 197 коня

stangenov
Мнения: 18
Регистриран на: 12 Окт 2024 17:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти

1.8 140 коня или 2,0 197 коня

Мнение от stangenov » 30 Яну 2025 12:00

Не ме разбирай погрешно. Целта ми не е да споря. Ако ограничението в завоя в 60 а някой кара с 40 ...да съгласен съм. И аз ги срещам такива, но като цяло вече спрях да се ядосвам. Явно остарявам :D

Krachunov
Мнения: 983
Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
Местоположение: София
Автомобил: Тойота корола
Благодарил/а: 53 пъти
Получена  благодарност: 36 пъти

1.8 140 коня или 2,0 197 коня

Мнение от Krachunov » 30 Яну 2025 12:15

За това говоря, за хора които се мотат и не само се мотат но не позволяват да бъдат изпреварени в подходящи места. И именно тук слабата кола създава "дискомфорт". Всеки може да има различна трактовка на пътя, но като цяло подобни индивиди събират голяма опашка зад себе си, при което масово се почва изпреварване, кой може кой не може. Та седейки зад подобни индивиди пак създава предпоставки, това е само един пример, защо по - бърза кола е по - добре от някоя която не може да отлепи. Няма да задълбавам, вярвам че всеки може да се сети за хиляди примери.

Hursa
Мнения: 5458
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 145 пъти

1.8 140 коня или 2,0 197 коня

Мнение от Hursa » 30 Яну 2025 12:23

Става дума именно за това - изпреварва, често рисково и явно сува е в пъти по-мощен. А в завоя намалява до скорост чувствително под тази с която може да се вземе с ниския автомобил. Явно не го прави да дразни, защото след завоя се "изстрелва". И така до следващия завой. Когато не е в проход, вероятно ще е далеч напред в следващия завой. Явно просто усеща автомобила, като нестабилен и го прави с основание забавянето, според мен. Явно не е заради мощността, вероятно не е заради гумите (комплекта може би струва десетина пъти колкото моя комплект), едва ли е и заради системите за безопасност - на такива скъпи сув автомобили тези системи вероятно са в пъти по адекватни от колкото при королата.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Krachunov
Мнения: 983
Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
Местоположение: София
Автомобил: Тойота корола
Благодарил/а: 53 пъти
Получена  благодарност: 36 пъти

1.8 140 коня или 2,0 197 коня

Мнение от Krachunov » 30 Яну 2025 13:41

Hursa написа: 30 Яну 2025 12:23 явно сува е в пъти по-мощен.
Нещо може би си се объркал защото не съм писал никъде за сув. Дадох като пример просто че автомобила пред теб, който не е казано сув ли е лека ли е не е ли. Няма общо. Просто човека не може да кара по някаква причина в завой и се влачи. По проходи има и табели пропусни колоната. И НЕ НЯМА да е далеч напред, понеже кара много по- бавно от нормалното. А аз при постоянна скорост и без да се силя на правия участък го застигам отново и отново се влача и непрекъснато съм на спирачка. Ако го мина продължавам да си карам със същата постоянна скорост и въпросния дебил (той шофьорът) изостава далеч назад. Даже съм виждал такива дето спират да се дърпат и на правите след като ги минеш. Просто не могат да приемат някой да ги изпревари. Комплекси ли какво не е тема.
А далеч напред се случва само когато излезем на магистралата и вече е право.
п.п. а както казах по висока кола не винаги е равенство за по нестабилна.

Hursa
Мнения: 5458
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 145 пъти

1.8 140 коня или 2,0 197 коня

Мнение от Hursa » 30 Яну 2025 14:18

Не, писах за наблюдения. Ако е не особено мощен, обикновено си правят сметката в проходи, особено ако предния не се движи бавно. (Обичам планинското шофиране и поне си мисля, че не се движа бавно в проходите. Особено при изкачване.) Но като е мощен, преценява че може да изпревари бързо. А и аз не мога да ускоря след завой, като автомобили с такива мощности и ги задържам. smile.gif Но пък после ме задържат в завоя. Просто в проход завоите са на малка дистанция обикновено и постоянно ту се откъсва, ту интензивно забавя при влизане в завой. Ако е единичен случай - може просто да е предпазлив в завои конкретния човек, но се случва постоянно. А и ако ме е изпреварил рисково, едва ли бих го определил, като предпазлив. smile.gif
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

TheRealDacho
Мнения: 38
Регистриран на: 05 Фев 2025 15:46
Местоположение: Botevgrad
Благодарил/а: 26 пъти
Получена  благодарност: 8 пъти

1.8 140 коня или 2,0 197 коня

Мнение от TheRealDacho » 12 Фев 2025 21:08

Забелязах че в ценовата листа са свалили допълнително конете на 178 за 2.0 двигателя. И това е само за Corolla TS/HS.
VW Gold mk4, 1.4 16v / Audi A4 B7, 2.0 TDI / Audi A6 C6, 3.0 TDI / VW Passat B6, 2.0 TDI

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост