Електрически коли, но Не от TOYOTA
- mfandakov
- Мнения: 3638
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 103 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Не разбирам този какво говори,но ..май чувам някакви думи близки към немския като billiger ,та си мисля че този псува.....Да са таковам в простата кратуна че купих . .евтин кабел от Ибей ...,защото май и Ибей чувам .
- slowtraveler
- Мнения: 5788
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 282 пъти
- Получена благодарност: 299 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Не смятам това за критичен проблем - дори един прост найлон отгоре би решил проблема
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- iovkito
- Мнения: 2971
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 16 пъти
- Получена благодарност: 92 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
В Берлин заваля сняг. Пуснах подгрева на огледала, седалка и волан, батерията е спаднала с 200км при реално изминати 160. Повече от 55км/ч не съм вдигал. За плъг ин хибрид на тойота бих се замислил много, но VW не е моята кола.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- mfandakov
- Мнения: 3638
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 103 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Внимавай в берлинските тунели,че идват едни глоби с. ...6 км над допустимото направо в България на адрес.
- iovkito
- Мнения: 2971
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 16 пъти
- Получена благодарност: 92 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Който е свикнал на рекета в България, тук няма какво да го уплаши. За 15г шофиране в Германия, глоба не съм получавал, само веднъж са ме проверявали по магистралата, защото бях с БГ регистрация.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- zorbata
- Мнения: 176
- Регистриран на: 11 Юни 2024 19:15
- Местоположение: София
- Автомобил: RAV4 GR PHEV
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
И при него сега пробега рязко пада при ползване на климатик и подгрев седалки и волан, а и при дистанционното загряване на купето, но какво от това - нали ми е гот .
caryЦар
- slowtraveler
- Мнения: 5788
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 282 пъти
- Получена благодарност: 299 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Да, но няма да ти промени плановете - винаги може да запали ДВГ и да си продължиш, докато при електричка трябва да се съобразяваш
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Monster
- Мнения: 405
- Регистриран на: 09 Ное 2021 10:50
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Rav4 PHEV, Zoe ZE40
- Благодарил/а: 145 пъти
- Получена благодарност: 119 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
От опит мога да кажа, че подгревът на стъклата, волана и седалките напрактика не намалят пробега на колата. Изразходеното количество ток е пренебрежимо, но пък се ползва максимално ефективно, затопляйки целенасочено само критичните места в колата, нуждаещи се от тази топлина - стъклата, за да не се замъгляват, а воланът и седалките, за да е топло на ръцете, кръста и още няколко други важни за комфорта на шофьора/шофьорката атрибута. Радвам се, че Равката ми поддържа въпросните подгреви, тъй като това прави възможно да си я ползвам за ежедневните цели през зимата само с 1 зареждане, без да се налага да правя междинни зареждания през деня, които правех предните зими, когато си ползвах активно парното на колата. В същото време леко съжалявам, че конкретно моето Зое му липсват въпросните подгреви, но пък тъй като го купувах втора ръка нямах много избор и заложих на по-важния в случая критерии - добра сервизна история (масово другите Зоета, които гледах, имаха някаква история, свързана с катастрофа), пък екстрите останаха леко на втори план (макар че пак доста време отделих да намеря Зое с парктроник и камера за назад, за удобство на жена ми). И все пак Зоето има значително по-голяма батерия от Равката и за градските цели, при положение че няма подгрев, си ползвам отдалеченото подгряване, което стопля купето за около 5-10 минути преди да се кача в колата, когато съм я държал паркирана навън в студа. Пък вече като тръгна - с еко режима на климатика успява да се поддържа приемлива температура и приемлив разход на ток. Това е за градски нужди. За извънградски - не мисля, че бих ползвал Зоето зимата за извънградски разходки на повече от 100 км от София. Основната причина е, че ако лятото се зарежда бързо (на бавни зарядни около 22 kW), то зимата зареждането често пада значително (до към 11 kw, a понякога дори до към 7 kW, което реално е скоростта на зареждане на Равката). Просто тази конкретна кола си е мислена за градска електричка - моето Зое няма DC порт, няма подгрев на батерията, а когато температурите са под нулата няма как студената батерия да се зарежда с обичайните за не-зимните сезони скорости. Е до Лом (на около 170 км) бих могъл да отида, при положение, че няма да бързам да се върна същия ден и ще си зареждам колата ~4-5 часа в гаража ми там, но на дълъг път, където трябва да правя межнинни зареждания с часове през зимата - това не бих си го причинил. С това не отписвам всички електрички - има такива, които си имат подгрев на батерията и бързо зареждане и през зимата, та с тях може да стане по-приемливо пътуването. И все пак май още няма такива, които зимата ще минат София-Варна без да се планира едно 20-30 минутно спиране за зареждане, което в крайна сметка не е голяма работа. Виж София-Бургас ако трябва да се правят 2 такива спирания (заради скоростта) или 1 спиране, но каране по магистралата с едва 100 км/ч - това вече не е моето нещо.
- Filbor
- Мнения: 1128
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 41 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Смяна на акумулатор на Зое:
- Прикачени файлове
-
- Смяна на акумулатор.JPG (46.41 KiB) Преглеждано 1296 пъти
08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост