Здравейте колеги. Карам от няколко години GS450h и имам следния проблем. Когато колата е паркирана и с изгасен двигателя стоповете работят.
В момента в който натисна бутона за запалване и се изключват. Явно не работят и като се движа, че няколко колеги ми казаха, че когато се движа не светят изобщо стоповете.
Ще се радвам някой ако се е сблъсквал с този проблем.
Проверих машинката за стоповете над педала на спирачката, както и бушоните. Няма и изгоряла крушка, всички светлини работят.
Не можах да установя от къде е проблема.
Lexus GS450h проблем със стоповете
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 03 Яну 2025 17:28
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: GS450h
- Получена благодарност: 4 пъти
- slowtraveler
- Мнения: 5788
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 282 пъти
- Получена благодарност: 299 пъти
Lexus GS450h проблем със стоповете
Хм... Да не е объркана нещо проводката - някой да е пипал там (рязано, прекъсвано, корозирало). Теглич има ли?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- mfandakov
- Мнения: 3638
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 103 пъти
Lexus GS450h проблем със стоповете
Едното се води ..клема 15, другото клема 30.
Едното е преди " контакта",другото е след контакта.
И ако някой е пипал и монтирал разни парктроници ,аларми,и такива работи .
Когато е загасена би трябвало тока да идва от клема 30,след като се даде контакт или запали автомобилът вече черпи и от кл.15.Ако нищо не е пипано то там по релетата има проблем,и първо може да се обърне бушониерата и да се огледат основите на релетата за разстопено.
Едното е преди " контакта",другото е след контакта.
И ако някой е пипал и монтирал разни парктроници ,аларми,и такива работи .
Когато е загасена би трябвало тока да идва от клема 30,след като се даде контакт или запали автомобилът вече черпи и от кл.15.Ако нищо не е пипано то там по релетата има проблем,и първо може да се обърне бушониерата и да се огледат основите на релетата за разстопено.
- Akima
- Мнения: 7365
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 73 пъти
- Получена благодарност: 155 пъти
Lexus GS450h проблем със стоповете
Предвид, че не става ясно дали говорим за S19, L10 или L15 Ви съветвам да уточните - най-добре с номер на рама.
Също така липсват данни за пробег и интервенции...
Съветвам ви да напишете показанията от проверката на стоп-машинката - при така описаните проблеми тя е най-вероятния виновник.
Какви кодове показва GTS?
В постовете преди моя правилно ви насочват към намеса в електрониката от неоторизиран персонал.
Добавям и последен въпрос-насока - задните светлини ОЕМ ли са?
Също така липсват данни за пробег и интервенции...
Съветвам ви да напишете показанията от проверката на стоп-машинката - при така описаните проблеми тя е най-вероятния виновник.
Какви кодове показва GTS?
В постовете преди моя правилно ви насочват към намеса в електрониката от неоторизиран персонал.
Добавям и последен въпрос-насока - задните светлини ОЕМ ли са?
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 03 Яну 2025 17:28
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: GS450h
- Получена благодарност: 4 пъти
Lexus GS450h проблем със стоповете
Колеги благодаря ви.
Колата е на 230 000 км. Карана е малко. Но има някаква сателитна система за следене монтирана в Япония и е с няколко имобилайзера.
Ще прегледам първо тези клейми 15 и 30 да видя какво излиза от тях.
По принцип до сега успявах да оправя по нея каквото ми се явяваше като проблеми.
Модела е 2008 година, и като минаха 200 000 за лагерите на скоростната кутия ги смених и си я оправих. Батерията я прегледах всичко с нея е наред, поне на тестове е перфектна.
Прегледах и машинката над спирачката и тя работи и в двете положения.
Много ви благодаря. Ще пиша какво съм направил и какви са резултатите.
Още веднъж благодаря.
Да ви е лека и успешна новата година.
Колата е на 230 000 км. Карана е малко. Но има някаква сателитна система за следене монтирана в Япония и е с няколко имобилайзера.
Ще прегледам първо тези клейми 15 и 30 да видя какво излиза от тях.
По принцип до сега успявах да оправя по нея каквото ми се явяваше като проблеми.
Модела е 2008 година, и като минаха 200 000 за лагерите на скоростната кутия ги смених и си я оправих. Батерията я прегледах всичко с нея е наред, поне на тестове е перфектна.
Прегледах и машинката над спирачката и тя работи и в двете положения.
Много ви благодаря. Ще пиша какво съм направил и какви са резултатите.
Още веднъж благодаря.
Да ви е лека и успешна новата година.
- WoLF
- Мнения: 3224
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 514 пъти
- Получена благодарност: 219 пъти
Lexus GS450h проблем със стоповете
Като го чета и изтръпвам...s_slavchev написа: ↑06 Яну 2025 08:52 Но има някаква сателитна система за следене монтирана в Япония и е с няколко имобилайзера.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 03 Яну 2025 17:28
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: GS450h
- Получена благодарност: 4 пъти
Lexus GS450h проблем със стоповете
Здравейте колеги.
Благодаря ви за помощта. Общо взето снощи разглобих всичко около педала на спирачката и намерих проблема.
Не мога да разбера защо са свързали имобилайзера към единия от кабелите.
Малко трудно но успях да махна имобилайзера и да възстановя схемата.
Сега всикчко по колата работи перфектно.
Много благодаря за насоките, без вас нямаше изобщо да ми дойде на ум да разровя токова на дълбоко и да очаквам, че може да е от някаква допълнителна система.
Явно като смених акомулатора се е активирал и този имобилайзер и ми е направил тази мизерия.
Благодаря ви за помощта. Общо взето снощи разглобих всичко около педала на спирачката и намерих проблема.
Не мога да разбера защо са свързали имобилайзера към единия от кабелите.
Малко трудно но успях да махна имобилайзера и да възстановя схемата.
Сега всикчко по колата работи перфектно.
Много благодаря за насоките, без вас нямаше изобщо да ми дойде на ум да разровя токова на дълбоко и да очаквам, че може да е от някаква допълнителна система.
Явно като смених акомулатора се е активирал и този имобилайзер и ми е направил тази мизерия.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта