Зимна експлоатация ярис хибрид

Аватар
slowtraveler
Мнения: 5658
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 264 пъти
Получена  благодарност: 272 пъти

Зимна експлоатация ярис хибрид

Мнение от slowtraveler » 24 Окт 2024 06:11

gena_bs написа: 23 Окт 2024 21:26 Знам, че Li-ion батерии не обичат студа. Затова питах какво се случва с тях при температури под 0 градуса
Не виждам къде е драмата... Какво се случва с оловната батерия при температура под 0С?! Ами паднал и е малко капацитета и толкова... А ако я понатовариш - тя си се загрява сама...
Особено имайки предвид, че оловните са по-чувствителни към по-ниска температура...
А в случая с хибрида - ами усети ли спаднал капацитет - ще запали ДВГ... Да де - той ще е запалил ДВГ още в момента, в който му поискаш 'топло' :)
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
FearSoft
Мнения: 502
Регистриран на: 20 Май 2022 09:51
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Corolla Hybrid 1.8. Tук е!
Благодарил/а: 55 пъти
Получена  благодарност: 76 пъти

Зимна експлоатация ярис хибрид

Мнение от FearSoft » 24 Окт 2024 08:16

За Li-Ion е по-проблемна високата температура, че тя скъсява живота на клетките. При ниска имаме само намален капацитет, нищо страшно. И не говоря за Якутия, а за нашите географски условия wink.gif
Toyota Corolla 1.8L (HEV Special), Ex+, MC23

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 0 госта