Ръжда по автомобилите
- Ивайло Димов
- Мнения: 1285
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 113 пъти
- Получена благодарност: 118 пъти
Ръжда по автомобилите
В Европа е така ,обслужването и ремонтите са безбожно скъпи .За това и след определен пробег предпочитат да си подменят автопарка .
- nov
- Мнения: 960
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 21 пъти
Ръжда по автомобилите
Не намерих темата касаеща сигурността при удар на Тойотите , май, че заради мен беше създадена
Който вяло поназнайва руски ще разбере клипа, аз руски незнам (за съжаление), но разбрах , че ориза е ударен от Лада Ларгус във вратата и е посукал задния мост , има и бая фуги по предния капак, демек купето май хич не е смятано на посукване или материалите са тип пластелин (по-скоро слабата тенекия), представям си ако това има нещастието да го нацели немски или швефски сув от тоя клас (Х5, Q7,XC90).........ако съм разбрал правилно какво казва братушката де....
https://www.facebook.com/share/r/sAHi6ux5zThjvzmN/
Който вяло поназнайва руски ще разбере клипа, аз руски незнам (за съжаление), но разбрах , че ориза е ударен от Лада Ларгус във вратата и е посукал задния мост , има и бая фуги по предния капак, демек купето май хич не е смятано на посукване или материалите са тип пластелин (по-скоро слабата тенекия), представям си ако това има нещастието да го нацели немски или швефски сув от тоя клас (Х5, Q7,XC90).........ако съм разбрал правилно какво казва братушката де....
https://www.facebook.com/share/r/sAHi6ux5zThjvzmN/
NO PAIN, NO GAIN!
- WoLF
- Мнения: 2950
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 379 пъти
- Получена благодарност: 167 пъти
Ръжда по автомобилите
Офтопик
Голям офтопик с много неизвестни. Колата има снимани тестове, няма нужда да се чудиш...
-
- Мнения: 1348
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 113 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Ръжда по автомобилите
► Виж съдържание
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
- nov
- Мнения: 960
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 21 пъти
- nov
- Мнения: 960
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 21 пъти
-
- Мнения: 494
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
Ръжда по автомобилите
nov написа: ↑01 Окт 2024 19:47 Не намерих темата касаеща сигурността при удар на Тойотите , май, че заради мен беше създадена
Който вяло поназнайва руски ще разбере клипа, аз руски незнам (за съжаление), но разбрах , че ориза е ударен от Лада Ларгус във вратата и е посукал задния мост , има и бая фуги по предния капак, демек купето май хич не е смятано на посукване или материалите са тип пластелин (по-скоро слабата тенекия), представям си ако това има нещастието да го нацели немски или швефски сув от тоя клас (Х5, Q7,XC90).........ако съм разбрал правилно какво казва братушката де....
https://www.facebook.com/share/r/sAHi6ux5zThjvzmN/
Офтопик
Това е рамна конструкция и не е много коректно да сравняваш купето на такава само по себе със самоносещите конструкции. Но да, самоносещите са много по-яки и корави. Принципно Крузера е доста здрав, но в случая е ударен на много лошо място и то доста силно, без значение, че е Лада другия участник. Щом рамата е деформирана, а тя въпреки, че се касае за лек Крузер (Прадо) и не е с толкова дебела стена като при големите (истинските ) крузери (100, 200...), значи ударът е бил доста силен. На това ме навежда и кривия мост, чийто ръкав е поне 4 мм стомана (на тежките серии и повече). Да, ако беше нещо със самоносеща конструкция, купето нямаше да е в този вид, щетите щяха да са локално в зоната, но вероятно пак щяха да го тотализират, защото задното окачване и точките на закрепването му щяха да са унищожени.
В случая руснакът, или по-скоро рускоговорещия трябва първо да отдели купето от рамата, за да направи оценка на купето, защото при този тип конструкции, често деформираната рама държи под напрежение слабото купе. Просто такава е процедурата.
Щом карданът е крив (явно в колелото е бил основния удар), вероятно може да е счупена и раздатъчната кутия.
В случая руснакът, или по-скоро рускоговорещия трябва първо да отдели купето от рамата, за да направи оценка на купето, защото при този тип конструкции, често деформираната рама държи под напрежение слабото купе. Просто такава е процедурата.
Щом карданът е крив (явно в колелото е бил основния удар), вероятно може да е счупена и раздатъчната кутия.
- mapamop
- Мнения: 4645
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 130 пъти
- Получена благодарност: 430 пъти
Ръжда по автомобилите
Дъ сЪ поФалА от тази вечер:
Завих всички винтове, конектори, и каквото трябва да се предпази от битума, за да може да се развива. И се присетих за 2 разрошени от игления чук петна фабричен силикон по надлъжната греда, които изглеждаха като антикорозионно покритие ("шагрен"), та ги разчоплих с макетния нож и една наточена шпакла. Очаквано намерих следи от грунд и ... благородна сатенена японско-турска ръждЪ. Тия помияри са запечатали директно ръждясалата черна ламарина без да я почистят дори от ръждата. Снимки утре че се гмурнах в канала уж за бързо, уж само да лепя хартиено тиксо.
Тая кола е като покер автомат - колкото повече я чопля, толкова повече ме закраства и толкова повече ми е вътре.
Завих всички винтове, конектори, и каквото трябва да се предпази от битума, за да може да се развива. И се присетих за 2 разрошени от игления чук петна фабричен силикон по надлъжната греда, които изглеждаха като антикорозионно покритие ("шагрен"), та ги разчоплих с макетния нож и една наточена шпакла. Очаквано намерих следи от грунд и ... благородна сатенена японско-турска ръждЪ. Тия помияри са запечатали директно ръждясалата черна ламарина без да я почистят дори от ръждата. Снимки утре че се гмурнах в канала уж за бързо, уж само да лепя хартиено тиксо.
Тая кола е като покер автомат - колкото повече я чопля, толкова повече ме закраства и толкова повече ми е вътре.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
- nov
- Мнения: 960
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 21 пъти
- mapamop
- Мнения: 4645
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 130 пъти
- Получена благодарност: 430 пъти
Ръжда по автомобилите
Имаше цели парчета от силикон на балони. Самия силикон си изглежда цял, ненадран, обаче като го пина е "мек". Като го дръпна със шпаклата пада на парцал, и отдолу ламарината е със ситна ръжда като брашно.
Другия вариант е да е имало микропори някъде по него и да не са се виждали с просто око. Но има и ръбове заляти със силикон, който по-скоро на пипане след срязването е като полиуретана на подметките на обувките, които са си направо разслоени от ръждата, отвътре навън. Довечера ще пробвам да снимам, че май не оставих много за снимки.
При Авенсиса никъде не съм намирал такива панели. Но и той на усещане е бил консервиран доста навреме.
Изглежда да има сериозни разлики в технологиите между Англия (Авенсис) и Турция (Корола-Версо).
Другия вариант е да е имало микропори някъде по него и да не са се виждали с просто око. Но има и ръбове заляти със силикон, който по-скоро на пипане след срязването е като полиуретана на подметките на обувките, които са си направо разслоени от ръждата, отвътре навън. Довечера ще пробвам да снимам, че май не оставих много за снимки.
При Авенсиса никъде не съм намирал такива панели. Но и той на усещане е бил консервиран доста навреме.
Изглежда да има сериозни разлики в технологиите между Англия (Авенсис) и Турция (Корола-Версо).
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
- nov
- Мнения: 960
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 21 пъти
Ръжда по автомобилите
Така, като те слушам извода е, че дали Англи,Турция или Япония е напълно все едно минат ли 10-12 години и става налазване, ама то май и толкова е гаранцията против корозия - 10 години, ако не се лъжа, демек завода си е изпълнил задължението, па после Ганя да му мисли с кво да го мазоти................., само се надявам да не са подценили клетката вътре с пътниците и да е защитена на ниво, въпреки слабата тенекия и никаквата антикорозионна защита.
NO PAIN, NO GAIN!
- iovkito
- Мнения: 2930
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 80 пъти
Ръжда по автомобилите
Не знам с какъв акъл някой си купува тойота от Турция. Аз от тях и фъстъци не си купувам.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- nov
- Мнения: 960
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 21 пъти
Ръжда по автомобилите
Щеш не щеш нямаш избор, едва ли ако идеш да си поръчвеаш нова кола можеш да кажеш на търговеца - искам Корола, ама японска сглобка или CH-R, дори и да се правят в Япония , предполагам ще ти кажат, че з анашия регион завода производител е Турция и увисваш. Както знам ( доколко е истина е друг въпрос), че сега ако ида в дълър на фв в Германия и нямам адресна регистрация там, няма да мога да купя а ще ме пренасочат към България (ако държа да е кола предвидена за немския пазар с цел по-високо качество).
NO PAIN, NO GAIN!
- mapamop
- Мнения: 4645
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 130 пъти
- Получена благодарност: 430 пъти
Ръжда по автомобилите
nov, клетката поне на Авенсиса е много дебело омазана с вакса в ребрата. И на двата модела е много яка стоманата на ребрата, има съвсем нищожни следи от ръжда, дори и при тези бройки от 2003. Вече са на 20 години. И на версото в гаража и трите нарязани, и на Авенсиса силовите елементи са боядисани със различна боя - гадно зелена като на сандъците със снаряди в казармата. Самите греди и колонки са третирани със вакса, която е лепкава, отделно в предните колонки има и някаква полиуретанова пяна.
Ако не е удряно и усукано купето, да тръгне ръжда от деформациите няма да изгният лесно. Ръждясват ребрата под купето, но тези в купето като цяло не са изложени на директна вода и сол и не страдат толкова.
Почти съм сигурен че клетката ще запази пътниците, със условието че пак зависи как ще го ударят. Дори и тоя джип от клипа горе, въпреки душманския удар е останал със цяло купе, и вратата не е хлътнала драстично. Да разтворил е фугите навсякъде, тотализиран е, но е разпределил и разнесъл ударната сила по цялото купе и пътниците са предпазени.
Видях Авенсис т25 със сгънат преден носач наобратно, като пръта на пллуоската се беше сгънал на 90 градуса и се беше счупил. После е имало пируети, цигански колела и винтове докато се е търкаляла тая кола, но собственика беше жив и здрав, и вратите се отваряха и затваряха свободно. Това въпреки че волана беше опрял в километража, имаше кръв и по тавана и нямаше една ламарина неударена, включително и тавана.
Затова мисля че няма да имат ядове, нито Авенсиса ми, нито Корола-Версото в гаража, нито RAV4-ката ти. Това на фона на скорошна статия в локален клюкарски сайт за разполовено Ауди А4/А6, и още 2 Пежа 206/207 скъсани през средата във билборд и стълб. Там имаше и жертви.
Не се съмнявам в клетките на Тойота, въпреки че вероятно и те като другите имат ахилесови пети, и не търпят конкретни удари.
Проблема е че претупват пода и бомбетата и няма къде да стои мотора и клетката.
iovkito, не съм сигурен Корола-Версо дали има сглобка различна от Турция. Не съм виждал.
За текущите Корола модели знам че има сглобени и извън Турция, но това е съвсем друг модел и концепция на автомобила. Във времето са си открили грешките и са ги коригирали за тия грубо 20 години и 3-4 модела.
Ако не е удряно и усукано купето, да тръгне ръжда от деформациите няма да изгният лесно. Ръждясват ребрата под купето, но тези в купето като цяло не са изложени на директна вода и сол и не страдат толкова.
Почти съм сигурен че клетката ще запази пътниците, със условието че пак зависи как ще го ударят. Дори и тоя джип от клипа горе, въпреки душманския удар е останал със цяло купе, и вратата не е хлътнала драстично. Да разтворил е фугите навсякъде, тотализиран е, но е разпределил и разнесъл ударната сила по цялото купе и пътниците са предпазени.
Видях Авенсис т25 със сгънат преден носач наобратно, като пръта на пллуоската се беше сгънал на 90 градуса и се беше счупил. После е имало пируети, цигански колела и винтове докато се е търкаляла тая кола, но собственика беше жив и здрав, и вратите се отваряха и затваряха свободно. Това въпреки че волана беше опрял в километража, имаше кръв и по тавана и нямаше една ламарина неударена, включително и тавана.
Затова мисля че няма да имат ядове, нито Авенсиса ми, нито Корола-Версото в гаража, нито RAV4-ката ти. Това на фона на скорошна статия в локален клюкарски сайт за разполовено Ауди А4/А6, и още 2 Пежа 206/207 скъсани през средата във билборд и стълб. Там имаше и жертви.
Не се съмнявам в клетките на Тойота, въпреки че вероятно и те като другите имат ахилесови пети, и не търпят конкретни удари.
Проблема е че претупват пода и бомбетата и няма къде да стои мотора и клетката.
iovkito, не съм сигурен Корола-Версо дали има сглобка различна от Турция. Не съм виждал.
За текущите Корола модели знам че има сглобени и извън Турция, но това е съвсем друг модел и концепция на автомобила. Във времето са си открили грешките и са ги коригирали за тия грубо 20 години и 3-4 модела.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
- nov
- Мнения: 960
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 21 пъти
Ръжда по автомобилите
Дано никой не разбира колко са здрави и да не се налага, иначе дано да си прав.
А бе тараторе бе, как душмански удар бе, това е джиБ, другото е кола ама малко в кавички - а бе недей Боже ама ако тоя Ленд го нацеля с Волвото значи сигурно ще се разхвърчи, като фойерверка. Не виждам логика, някакво подобие на кола да предизивка такава повреда (тоталка според руснака, но ако дойде в Бг сигурно ще е готова за седмица), на кола, която БИ трябвало да е мислена отвсякъде и да е толкова кекава, да не говорим, че струва колкото 5 ларгуса или 7.
NO PAIN, NO GAIN!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост