Промоция!
В Германия тече промоция лизинг на нови модели Лексъс. Без предварителна вноска.
От 279 € за LBX Basis през UX 300h F SPORT Design за 349 € до NX 450h+ E-Four PHEV BASIS и RZ 450e BASIS за 599 €
линк тук:
https://www.lexus.de/angebote-finanzier ... n-angebote
Новите Lexus-и / LBX, UX, RZ, RX и т.н.
- ivied
- Мнения: 312
- Регистриран на: 08 Юни 2014 14:39
- Местоположение: Germany
- Автомобил: Yaris Cross
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 9 пъти
Новите Lexus-и / LBX, UX, RZ, RX и т.н.
По света има все по-малко мотики, върху които не е стъпвал човешки крак.
Какво е жизнен опит? Отново настъпваш мотиката, но вече си с каска.
Какво е жизнен опит? Отново настъпваш мотиката, но вече си с каска.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 27 Апр 2024 19:30
- Местоположение: SOFIA
- Получена благодарност: 2 пъти
Новите Lexus-и / LBX, UX, RZ, RX и т.н.
Тоя LBX е такава подигравка с клиентите на Lexus и с името Lexus, че направо е смешно. Някакъв Ярис, дето тапицериите в багажника са му по тънки от лист А4, а му искат над 50 000 лв. , е верно при Лексус тапицериите би трябвало да са дебели и премиум като за Лексус, но колата е Ярис Крос, подобрили са я обаче тя си е Ярис, даже квадратната форма не могат да и прикрият. Дизайнът няма ама нищо общо с Лексус, то нищо в тая кола няма общо с Лексус, освен цената.
- mfandakov
- Мнения: 3562
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 36 пъти
- Получена благодарност: 80 пъти
Новите Lexus-и / LBX, UX, RZ, RX и т.н.
Незнам кое какво е но...возиха ме в Корола крос а на жената купихме Лексус UX,ами....имат осезаема разлика.
Королата си е като корола минава си като корола през дупките,засилиш ли я си е шумна като корола,като пипнеш вътре, си е като корола.Ламарините едни такива като тънки хартийка,абе...тойота корола.
UX колкото и да не е Лексус ,си е по към Лексус.
Вътре е тихо,през дупки минава тежко без сътресения на мозъка на возещите се,сравнително тиха за тези пари,вътре оформлението и материалите са по различни .Не че е супер Лексус,но този UX повече прилича на Лексус от колкото на Тойота Крос.
Но,все пак сигурно не може да се сравнява с поголемите в лексус семейството .
Королата си е като корола минава си като корола през дупките,засилиш ли я си е шумна като корола,като пипнеш вътре, си е като корола.Ламарините едни такива като тънки хартийка,абе...тойота корола.
UX колкото и да не е Лексус ,си е по към Лексус.
Вътре е тихо,през дупки минава тежко без сътресения на мозъка на возещите се,сравнително тиха за тези пари,вътре оформлението и материалите са по различни .Не че е супер Лексус,но този UX повече прилича на Лексус от колкото на Тойота Крос.
Но,все пак сигурно не може да се сравнява с поголемите в лексус семейството .
Плащаш данъци върху парите, които изкарваш.
И върху парите,които харчиш.
И върху нещата,които притежаваш,и за които вече си платил данъци,с парите,върху парите вече си бил обложен.
И всичкo се разпределя от;
Лъжци,крадци,измамници, ......За твое добро.
И върху парите,които харчиш.
И върху нещата,които притежаваш,и за които вече си платил данъци,с парите,върху парите вече си бил обложен.
И всичкo се разпределя от;
Лъжци,крадци,измамници, ......За твое добро.
-
- Мнения: 1378
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 124 пъти
- Получена благодарност: 78 пъти
Новите Lexus-и / LBX, UX, RZ, RX и т.н.
В LBX само съм сядал, не съм се возил, но интериорът е като материали очевидно по-качествен от на Ярис Крос. За UX-a и аз съм на мнение, че превъзхожда Корола Крос. И като возия, и като материали и комфорт. Да, разбира се, същата основна техника, но се отличава като чувство. Същото както едно време CT200h и Ауриса. Еднаква техника, но крайният продукт при Лексус си беше по-добър и си заслужаваше парите. В Аурис нямаше премиум-стерео, естествена кожа, пластмасите и обезшумяването в Аурис бяха осезаемо по-надолу. IS и Авенсис (горе долу еквивалентни иначе)- ми пак е така. Усещам го при моите коли двете явно. Какво е при Camry и ES....Същото е. Даже може би точно при тези два автомобила, които са на една платформа и в един сегмент, иначе с еднаква хибридна система, разликата като краен продукт е най-голяма. Според мен реално не може да се сравняват. Сядайки в ES потъваш в тишина и комфорт (сравнен с Камри), не случайно му викат "малкия брат" на LS-a. За горните класове (LS, LC, итн.), там е ясно, нямат еквиваленти при Тойота.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 27 Апр 2024 19:30
- Местоположение: SOFIA
- Получена благодарност: 2 пъти
Новите Lexus-и / LBX, UX, RZ, RX и т.н.
Прави сте, аз това не оспорвам. Всички модели на Лексус ми харесват много, но това е дъното, най-ниския клас Тойота направен на Лексус. Това не е красивия UX, ами той има спортна стойка, Лексус дизайн. Това горкото Ярис Крос стърчи като квадратна табуретка, то няма ама нищо общо с дизайн на Лексус. CT200h ми е един от любимите Лексуси, страхотен дизайн, ниска стойка, Лексус дизайн отвсякъде. Да не изброявам другите Лексуси, но тази табуретка просто не прилича на Лексус. И много много нисък клас за един Лексус, все пак това е най-ниския клас Тойота, не броим Айго, че ако направят и от него Лексус вече ще изкопаят дъното.
Даже Lexus UX не знаех,че е на базата на Корола Крос. Нямат нищо общо като вид, значи много добре са си свършили работата, винаги съм мислел,че е само Лексус модел.
Даже Lexus UX не знаех,че е на базата на Корола Крос. Нямат нищо общо като вид, значи много добре са си свършили работата, винаги съм мислел,че е само Лексус модел.
-
- Мнения: 1378
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 124 пъти
- Получена благодарност: 78 пъти
Новите Lexus-и / LBX, UX, RZ, RX и т.н.
Е, въпрос на гледна точка е....какво е Ауди Q2? Ами, по твоята аналогия - дъното на Ауди (марка, която има иначе коли като A8, S8, SQ8, R8 ..... Това с LBXa е умна стъпка от тяхна страна- малка, градска количка, икономична и здрава, и все пак комфортна (поне от яриса изхлежда да е по-). Ще има хора, на които ще се хареса, гарантирано (ок, някои като мен няма да я харесат, но аз като цяло малки коли не харесвам)
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 27 Апр 2024 19:30
- Местоположение: SOFIA
- Получена благодарност: 2 пъти
Новите Lexus-и / LBX, UX, RZ, RX и т.н.
Не съм съвсем съгласен, защото Audi Q2 е на базата на Голф,а Голф е много балансирана компактна кола. Дъното при Ауди според мен е A1, но те го спряха от производство именно защото е кола, неотговаряща на марката, пазарът го показа. Ауди може да е правил R8 и другите лимузини, но това не пречи да има модели, които са дъно за луксозна марка. LBX предполагам идеята е да се купува като втора и трета кола за жена да ходи за покупки в града примерно, но да е премиум малка кола. Това е моето обяснение. За това цената не е от значение, който има един или два лексуса ще вземе и трети за града.
-
- Мнения: 1378
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 124 пъти
- Получена благодарност: 78 пъти
Новите Lexus-и / LBX, UX, RZ, RX и т.н.
Да, така е реално
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта