Сигурно, за да не са като всички и заради това не сложиха "е-". И да са по-оригинални регистрират запазени търговски марки с поредицата: bZ - beyond Zero
А иначе някои други като направят така, тогава пък електрическия им модел няма нищо общо с ДВГ модела. Например Рено Меган и Меган Е-Tech.
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
- Filbor
- Мнения: 1127
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
- Filbor
- Мнения: 1127
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Запазени търговски марки:
LEXUS ES350e
LEXUS ES500e
В превод нещо такова:
Дата на издаване: 2024-05-08
Тип публикация: Публична публикация на търговска марка
Заявление номер: 2024044688 (за ЕS350е) и 2024044689 (за ES500е)
Дата на кандидатстване: 2024-04-25
Категория 12 (Превозни средства)
Продукти и услуги: Силови машини и оборудване за сухопътни превозни средства (с изключение на техните части), устройства за предаване на енергия (механични елементи за сухопътни превозни средства), спирачни устройства (механични елементи за сухопътни превозни средства), AC двигатели за сухопътни превозни средства или DC електрически двигатели (с изключение на техните части), автомобили и техните части и аксесоари, мотоциклети и велосипеди и техните части и аксесоари.
LEXUS ES350e
LEXUS ES500e
В превод нещо такова:
Дата на издаване: 2024-05-08
Тип публикация: Публична публикация на търговска марка
Заявление номер: 2024044688 (за ЕS350е) и 2024044689 (за ES500е)
Дата на кандидатстване: 2024-04-25
Категория 12 (Превозни средства)
Продукти и услуги: Силови машини и оборудване за сухопътни превозни средства (с изключение на техните части), устройства за предаване на енергия (механични елементи за сухопътни превозни средства), спирачни устройства (механични елементи за сухопътни превозни средства), AC двигатели за сухопътни превозни средства или DC електрически двигатели (с изключение на техните части), автомобили и техните части и аксесоари, мотоциклети и велосипеди и техните части и аксесоари.
08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
- Monster
- Мнения: 404
- Регистриран на: 09 Ное 2021 10:50
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Rav4 PHEV, Zoe ZE40
- Благодарил/а: 145 пъти
- Получена благодарност: 119 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Две нови видеа на очаквания в рамките на година Тойота Urban Cruiser Electric SUV. Както казват във второто видео - очакваната също скоро Сузики еВитара е напрактика идентична кола със сменема емблема и леко префасонирана предница. Дизайнът на Тойотата е малко попроменен спрямо концептуалния модел, който показваха миналата година, но честно казано като човек традиционалист този ръбат дизайн ми допада повече. В интериора също виждам доста практични моменти:
1. Делене на задните седалки на 40-20-40, което е доста по-практично от варианта 40-60, който е например при сегашното Рав4.
2. Плъзгане на задните седалки, което е хубава функционалност за такъв размер кола, тъй като ще позволи добавяне на обем към багажното пространство. Все повече тази кола ми напомня на бившата ми Шкода Йети, която също беше 420 см дълга и имаше т.нар. VarioFlex седалки, плъзгащи се на релса.
3. Не на последно място- не-тъч копчета в интериора, което пак го оценявам като традиционалист, обичащ доказаните удобни методи за активиране на най-често използвани функции в колата.
Като цяло виждам добър шанс в тази Тойота да се превърне във втората кола в семейството, замествайки Зоето в някакъв момент. Единствено не знам АС зареждането с какви скорости ще го пуснат (дано да има опция за 22 kw, макар че малко се съмнявам предвид, че е Тойота), но в крайна сметка като се сложи на кантара с други конкуренти, ако повечето други неща ми харесват в колата, е възможно и да пренебрегна изискването на бързото АС зареждане.
1. Делене на задните седалки на 40-20-40, което е доста по-практично от варианта 40-60, който е например при сегашното Рав4.
2. Плъзгане на задните седалки, което е хубава функционалност за такъв размер кола, тъй като ще позволи добавяне на обем към багажното пространство. Все повече тази кола ми напомня на бившата ми Шкода Йети, която също беше 420 см дълга и имаше т.нар. VarioFlex седалки, плъзгащи се на релса.
3. Не на последно място- не-тъч копчета в интериора, което пак го оценявам като традиционалист, обичащ доказаните удобни методи за активиране на най-често използвани функции в колата.
Като цяло виждам добър шанс в тази Тойота да се превърне във втората кола в семейството, замествайки Зоето в някакъв момент. Единствено не знам АС зареждането с какви скорости ще го пуснат (дано да има опция за 22 kw, макар че малко се съмнявам предвид, че е Тойота), но в крайна сметка като се сложи на кантара с други конкуренти, ако повечето други неща ми харесват в колата, е възможно и да пренебрегна изискването на бързото АС зареждане.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта