Проблем с грешки C1336 и C1346
Проблем с грешки C1336 и C1346
Здравейте от скоро съм собственик на Авенсис т27 2.2д4д 2009, закупих автомобила при което свети на борд компютър check parking brake, поръчах от алито techstream v18+minivci, закачих я и ми изкара грешка 1346 Zero point calibration of clutch stroke sensor undone, гледах много клипове и статии и реших да опитам и май сбърках че влезнах в менюто и дадох reset на този код и след повторно сканиране ми наби втория код C1336 zero point calibration of G sensor undone. Та сега съм в безизходица и от това да спестя някой лев си набих тия грешки... Преди да направя това колата нямаше опция авто пускане на Ел. Ръчна, работеше на натискане и дърпане без проблем както и сега. Може ли някой да ме посъветва или да ми каже стъпки за тази калибрация на тези 2 сензора. Благодаря предварително
- mapamop
- Мнения: 4255
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 100 пъти
- Получена благодарност: 332 пъти
Проблем с грешки C1336 и C1346
Само изтри грешките или занули поне единия от двата сензора?
Пробвай да намериш откъде се зануляват, но си прочети сервизното при какви условия се зануляват - от сорта автомобила да е с освободена ръчна, да е на идеално равна и нивелирана повърхност и т.н.
Не ги занулявай през софтуера просто така, за спорта.
Пробвай да намериш откъде се зануляват, но си прочети сервизното при какви условия се зануляват - от сорта автомобила да е с освободена ръчна, да е на идеално равна и нивелирана повърхност и т.н.
Не ги занулявай през софтуера просто така, за спорта.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 72 пъти
Проблем с грешки C1336 и C1346
Втората грешка няма нищо общо с първата и тя се е появила , защото си си купил ментак на китайския XHORSE адаптер. Самите XHORSE са китайци, обаче други китайци са решили да им произвеждат адаптера без част от електронните компоненти вътре и без да им плащат лиценз ....за по-евтинко . Не че не работи, работи , обаче единия страничен ефект е точно това. Можеш да калибрираш G sensor-a, с този адаптер нищо , че е менте. Това ще те върне в изходна позиция. За другата грешка си търси причината. Грешките в един автомобил не се появяват току така, освен ако не е немски. Има си причина да светне. И ако нещо на таблото свети не си купуваш диагностика просто за да ресетнеш грешката това е тотално безмислено упражнение. Най-много си навлечеш допълнителни проблеми както в твоя случай.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта