Здравейте колеги,
Избирам си автомобил втора ръка, като сериозен фаворит е Тойота аурис 2.0 , 125 коня , като следния модел
https://mobile.bg/11697375310680761
Интересуваме какво е мнението ви по този модел, конкретно двигателя.
Тойота Аурис 2.0 , 125 кс
- mapamop
- Мнения: 4528
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 120 пъти
- Получена благодарност: 403 пъти
Тойота Аурис 2.0 , 125 кс
Има номер на рама публикуван в обявата.
Приблизителния пробег при последното посещение в сервиз на Тойота се вади съвсем безплатно - "сервизна история в toyota.bg" в търсачката.
Дали има/няма DPF - със номер на рама във темата за проверка за наличие на DPF тук, или произволен каталог за оригинални части Toyota. Предвид че е обявен като Евро5, е гарантирано че е излязла от завода с DPF. Градските преходи на къси разстояния, не му се отразяват никак добре, а цената му е сериозна да се смени.
Всичко друго май си е до бройката вдигната на подемник и огледана внимателно в сервиз.
Зависи за какви цели се купува този автомобил. Както всеки един дизелов двигател си има своите старчески болежки - дюзи, ЕГР клапан, демпферен маховик, SCV клапан, турбо до които рано или късно всички стигат. Дюзите се рециклират, има и нови на около 350 лева бройката по спомен. Като цяло по мое мнение си е здрав тойотски мотор, със относително скъпата подръжка на всеки дизел.
За градска кола с малко извънградско, може би бензиновия мотор е за предпочитане.
Внос от Германия - огледайте го за ръжда отдолу - винтовете от снимката на коша на мотора, не навяват оптимизъм да няма. По-скоро ще има и то прилично много.
Приблизителния пробег при последното посещение в сервиз на Тойота се вади съвсем безплатно - "сервизна история в toyota.bg" в търсачката.
Дали има/няма DPF - със номер на рама във темата за проверка за наличие на DPF тук, или произволен каталог за оригинални части Toyota. Предвид че е обявен като Евро5, е гарантирано че е излязла от завода с DPF. Градските преходи на къси разстояния, не му се отразяват никак добре, а цената му е сериозна да се смени.
Всичко друго май си е до бройката вдигната на подемник и огледана внимателно в сервиз.
Зависи за какви цели се купува този автомобил. Както всеки един дизелов двигател си има своите старчески болежки - дюзи, ЕГР клапан, демпферен маховик, SCV клапан, турбо до които рано или късно всички стигат. Дюзите се рециклират, има и нови на около 350 лева бройката по спомен. Като цяло по мое мнение си е здрав тойотски мотор, със относително скъпата подръжка на всеки дизел.
За градска кола с малко извънградско, може би бензиновия мотор е за предпочитане.
Внос от Германия - огледайте го за ръжда отдолу - винтовете от снимката на коша на мотора, не навяват оптимизъм да няма. По-скоро ще има и то прилично много.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
- veso_hds
- Мнения: 1444
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 33 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
Тойота Аурис 2.0 , 125 кс
mapamop е написал каквото трябва, аз само ще допълня.Две неща не ми харесват в конкретната обява:
1.Двигателят е перфектно измит.Така обикновено се прикриват течове и тук едно наум.
2.Теглича- ако е влачил нещо тежко, евентуални проблеми със съединителя и проверка на стенд да не е разчекната отзад.
1.Двигателят е перфектно измит.Така обикновено се прикриват течове и тук едно наум.
2.Теглича- ако е влачил нещо тежко, евентуални проблеми със съединителя и проверка на стенд да не е разчекната отзад.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта