Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120

Hursa
Мнения: 4937
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 77 пъти

Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120

Мнение от Hursa » 11 Сеп 2023 17:07

Нима не бяхте вие - които заключи темата "митове за надеждността на тойотите"? smile.gif Скоро и от дачия ще започнат да протестират - че ги сравняваме с тойотите smile.gif
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Аватар
mapamop
Мнения: 4186
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 96 пъти
Получена  благодарност: 321 пъти

Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120

Мнение от mapamop » 11 Сеп 2023 17:14

Hursa написа: 11 Сеп 2023 17:07 Нима не бяхте вие - които заключи темата "митове за надеждните тойоти"?
Не виждам да е заключена темата... Дори и да съм я заключил е много вероятно, да е било по линия голямото количество кофти поведение от потребител(ите). И пак излизаме от темата, и вероятно ще бъде заключена.
Пак казвам - обикновен, евтин найлон, изрязан по форма и размер, залепен с евтин материал. Всичко предназначено за селското стопанство от магазина, ще е 2 идеи с повече материал и устойчивост. Ако не вярваш - разкоствай една кора на вратите и направи разни проби на извънземния найлон от Тойота за 2 лева.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

Hursa
Мнения: 4937
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 77 пъти

Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120

Мнение от Hursa » 11 Сеп 2023 18:16

Не е заключена, загуби актуалност откак развенчаването на митовете около тойота плъзна по десетки теми smile.gif
mapamop написа: 05 Сеп 2023 10:47 купих си най-дебелия като материал найлон за оранжерии
Найлона за оранжерии си има своите качества - като добра светопропускливост и устойчивост на "ултравиолет", които в случая не са необходими. Според мен - паронепропускливата мембрана за покриви е по-подходяща. Предвидена е за десетилетия експлоатация - въпреки че и въздействат външни условия, когато е монтирана под керемиди. А в случая ще е относително по-защитена от тях. Също по-добре се лепи, но евентуално - може да е по-дебела. Може да се използва вероятно и алуминиево фолио - то си има своите предимства, според мен - в случая, но с него ще се работи по-трудно, а и може да създава шум.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Аватар
Ивайло Димов
Мнения: 993
Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
Местоположение: Шумен
Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 62 пъти

Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120

Мнение от Ивайло Димов » 11 Сеп 2023 18:23

Няма нужда от паропропусклувост ,врата си има дренажни отвори .Кви мембрани кви 5 лев .Досега да съм накъсал 2-3 чувала за смет и да съм ги облепил с двойнозалепваща монтажна лента и отгоре с гафер.Армирания политилиен за парници е идеално реление

Hursa
Мнения: 4937
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 77 пъти

Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120

Мнение от Hursa » 11 Сеп 2023 18:31

Парите от купето биха прониквали през корите и ще кондензират върху студената ламарина на вратите създавайки условия за интензивна корозия. А с мембраната (както и с найлона) - тези кори стават газоплътни. Чувалите за смет относително бързо се разпадат и стават на "дреб".
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Аватар
Ивайло Димов
Мнения: 993
Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
Местоположение: Шумен
Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 62 пъти

Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120

Мнение от Ивайло Димов » 11 Сеп 2023 18:34

Моята кола е на 23 години и е с алуминиеви кори които държат стъклоповдигачите.....Не виждам как ще кондензира при качествено парно зимата

Hursa
Мнения: 4937
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 77 пъти

Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120

Мнение от Hursa » 11 Сеп 2023 18:39

Когато корите са "газоплътни" - няма да преминават. (Не бихме искали и да ни "духа" през корите smile.gif - от "вентилационните отвори" на вратите.) Но ако не са - независимо колко е добро парното - абсолютната влажност в купето (поради много фактори) зимата е значително по-висока и преминалите пари биха кондензирали интензивно на силно обухваната при движение студена ламарина на вратите.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Аватар
mapamop
Мнения: 4186
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 96 пъти
Получена  благодарност: 321 пъти

Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120

Мнение от mapamop » 11 Сеп 2023 19:42

offtopic.gif
Hursa, пак се отплесна и ще има ключ и метла на темата ....
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

Hursa
Мнения: 4937
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 77 пъти

Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120

Мнение от Hursa » 11 Сеп 2023 19:46

Май се увличате - а?
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Аватар
mapamop
Мнения: 4186
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 96 пъти
Получена  благодарност: 321 пъти

Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120

Мнение от mapamop » 14 Сеп 2023 22:20

За тези които искат да знаят "в какво се набъркват" - ето ви сглобена врата със разлепен вече найлон:
0-02-05-bf769e8e1c4d2dcaa613990ce0bd1942c49e4bfc6047b1a85e2a0956b134c9be_b1cd59b1.jpg
0-02-05-bf769e8e1c4d2dcaa613990ce0bd1942c49e4bfc6047b1a85e2a0956b134c9be_b1cd59b1.jpg (542.57 KiB) Преглеждано 3666 пъти
Hursa, прати ми на лично един адрес и ще ти пратя свален от някоя Тойота "специален найлон", даже за моя сметка. После да кажеш обаче кое му е специалното?
Тойотата ще е или Авенсис Т25, или Аурис 2008, или Корола-Версо 2007 - от който донор намеря найлон, но са еднакви навсякъде, гарантирано.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

Hursa
Мнения: 4937
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 77 пъти

Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120

Мнение от Hursa » 15 Сеп 2023 17:25

Че аз да не би да съм твърдял - че има нещо специално в тойота smile.gif А че според мен изпълнява ролята на "паронепропусклива мембрана", както и прави кората "газонепропуслива". Вярно, че всеки найлон (е не буквално - всеки) го може, но след като ще се заменя, защо да не е с нещо по качествено (от "найлон").
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

mkoev
Мнения: 6
Регистриран на: 05 Сеп 2023 10:12
Местоположение: Варна
Автомобил: Toyota Corolla 2006 1.6i
Благодарил/а: 2 пъти

Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120

Мнение от mkoev » 17 Сеп 2023 17:42

Ако някой случайно се сеща за човек, който би извършил такава услуга във Варна нека да пише :)

Аватар
mapamop
Мнения: 4186
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 96 пъти
Получена  благодарност: 321 пъти

Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120

Мнение от mapamop » 17 Сеп 2023 18:41

mkoev,
Ако ти се разкарва до Русе, ще ти ги направя в хубаво време пред гаража, за цената на материалите, няколко часа и 2 бутилки Фанта от големите. Труда да кажем че ще е без пари. tooth.gif
За тая елементарната история ме е срам да си искам пари...
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

mkoev
Мнения: 6
Регистриран на: 05 Сеп 2023 10:12
Местоположение: Варна
Автомобил: Toyota Corolla 2006 1.6i
Благодарил/а: 2 пъти

Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120

Мнение от mkoev » 18 Сеп 2023 11:41

Таратор, жив и здрав да си, братленце :) Един ден ако се засиля да ходя до Русе ще пиша да пием по нещо :D

Решил съм да говоря с човека, който ми прави прозореца и ще му предложа да му занеса здрав найлон (за парник дето се спомена) и да видим дали ще се навие :) Пък ако не, здраве да е. Те по едно време изтрещяха с тия Короли и ги гледах по 7000лв :D Може пък сега да я дам за 8 понеже е ретро :D

Аватар
mapamop
Мнения: 4186
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 96 пъти
Получена  благодарност: 321 пъти

Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120

Мнение от mapamop » 18 Сеп 2023 12:13

4 кори на Авенсис Т25, или Корола-Версо ~2005-2008 слизат за общо около 40 минути от вратите. 3 винта са и щипки които се разкопчават буквално с голи ръце. Корите на тая Корола от подписа ти са много подобни, да не кажа същите като на преди упоменатите модели, така че да кажем че отнема час за свалянето им.
Почистването на старата лепка със разредител и пистолета за горещ въздух да отнеме 2 часа, 3 да са със моткането за ФаФли,Цигари, кафета и т.н.
Още 1-2 часа "труд и творчество" да се налепи новата леплива гняс и найлона, заедно с изрязването с ножичката. Пак е включено плюнченето, цигари, ФаФли, кюфтета и каквото ти душа пожелае.
Още 40-50 минути за 4 врати да им се върнат обратно корите. Слагам малко повече време че ми отнема време да улуча отвора в канала за видиите под дръжката.
Това за сам човек излиза 6-7 часа, като са сметнати със много широка резерва.
За двама човека реално не би трябвало да отнеме повече от 2-3, нека да са 4 часа. Предполагаемо ще има двама да режат с ножичката и макетния нож. Точно корите, които те плашат толкова много отнемат най-малко време. На всичкото отгоре има поне 100 резултата с клипове в тубата как се махат - трябва си много талант да се обърка нещо.
Аз не бих дал пари за тая дреболия, която може да се изчеше за един следобед, в стегната програма, пред блока.
Материалите в много тежкия и скъп случай едва ли ще надхвърлят 30-40 лева примерно. Пак съм смятал със много широки пръсти, че една тубичка бутилово лепило е 13-14 лева на Практикер и ще остане много от нея, ако се действа внимателно. Битумната лента по спомен е 22-23 лева (скъпо!). Недостатъка на бутила в тубичката е че му трябва време да съхне, докато лентата не изисква такова време. Бутила трябва да се чака да хване стабилно за да може да не се мести лайнона докато се реже с макетния нож и/или ножичката. Но пък са си 10 кинта за ФаФли...
Моето мнение си е, че е смехотворно упражнение и пари над 10-20 лева за труд си е разхищение. Даже и те ми се виждат много, че съм "циция".
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта