Нямам мигачи и аварийни!!!
Toncho90
WoLF
- gimara
- Мнения: 1743
- Регистриран на: 27 Фев 2014 18:56
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Verso 1.8/CVT, 2016
- Благодарил/а: 54 пъти
- Получена благодарност: 127 пъти
Нямам мигачи и аварийни!!!
Мнение от gimara » 01 Юли 2020 21:14
ECU-IG NO. 2 Back-up lights, charging system, auto anti-glare inside rear view mirror, rear view monitor system, electric moon roof, rear window defogger, air conditioning system, turn signal lights, emergency flashers, front passenger’s seat belt reminder light, Stop & Start system, Toyota parking assist-sensor
Toyota Manuals/Сервизни ръководства/Ръководство на потребителя
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016

gimara
Toncho90
- mapamop
- Мнения: 5291
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 167 пъти
- Получена благодарност: 616 пъти
Нямам мигачи и аварийни!!!
Мнение от mapamop » 02 Юли 2020 00:05
Ако не промениш нищо по системата е вероятно да получиш същият резултат. Бушонът не е причината - той е следствие.
gimara, ти ги е "ожълтил" вероятните виновници.
Виж дали може да откачиш временно ВСИЧКИ мигачи.
Виж дали може да откачиш и буксата на датчика на задната скорост/бялата светлина отзад.
Смени предпазителя.
Закачи акумулатора.
Виж примерно дали работи климатика. Мигачите ясно че няма да ги видиш освен на индикацията на таблото около километража.
Виж дали ще изгори така предпазителя наново.
Ако изгори разкарай и релето за мигачите - ще отрежеш веригите след него.
Смени предпазителя наново.
Виж дали работят останалите неща свързани с този предпазител - автохроматичното огледало (ако го има) дали му свети индикаторната лампа. Включи си подгрева на задното стъкло и виж дали се затопля стъклото освен че ти светва лампата за включено/изключено. Виж климатика дали работи. Лампата за колана дали свети/мига.
Ако пак хвърли бушона - трябва да се рови много по-надълбоко и да се търси начин да се изключат другите вериги, закачени на този предпазител.
Ако не започваш да връщаш едно по едно и да пробваш след всяко закачено "нещо" дали ще ти изгори предпазител.
Започваш със закачането на релето за мигачите - без него няма да работят другите неща след него. Ако изгори предпазителя веднага след релето на мигачите - сменяш релето. Или си мислиш за късо съединение след него - фасунги, кабели, реле за мигачите.
Ако не - започваш да връщаш една по една крушките и гледаш фасунгите за следи от вода, окисления, опрени една в друга контактни пластини. Погледни в легло за крушка с единична жичка да не е сложена крушка с 2 жички или в легло за круша с две жички, да не е вкарана такава с единична жичка и да дава късо съединение.
Върни най-накрая датчика за бялата светлина.
Ако след всички тези проверки пак ти гори бушон - има някъде проблем с кабелите и там вече си мисля за посещение на предпочитан от теб сервиз.
ВСИЧКИ ОТКАЧАНИЯ И ЗАКАЧАНИЯ - НА ОТКАЧЕН акумулатор.
gimara, ти ги е "ожълтил" вероятните виновници.
Виж дали може да откачиш временно ВСИЧКИ мигачи.
Виж дали може да откачиш и буксата на датчика на задната скорост/бялата светлина отзад.
Смени предпазителя.
Закачи акумулатора.
Виж примерно дали работи климатика. Мигачите ясно че няма да ги видиш освен на индикацията на таблото около километража.
Виж дали ще изгори така предпазителя наново.
Ако изгори разкарай и релето за мигачите - ще отрежеш веригите след него.
Смени предпазителя наново.
Виж дали работят останалите неща свързани с този предпазител - автохроматичното огледало (ако го има) дали му свети индикаторната лампа. Включи си подгрева на задното стъкло и виж дали се затопля стъклото освен че ти светва лампата за включено/изключено. Виж климатика дали работи. Лампата за колана дали свети/мига.
Ако пак хвърли бушона - трябва да се рови много по-надълбоко и да се търси начин да се изключат другите вериги, закачени на този предпазител.
Ако не започваш да връщаш едно по едно и да пробваш след всяко закачено "нещо" дали ще ти изгори предпазител.
Започваш със закачането на релето за мигачите - без него няма да работят другите неща след него. Ако изгори предпазителя веднага след релето на мигачите - сменяш релето. Или си мислиш за късо съединение след него - фасунги, кабели, реле за мигачите.
Ако не - започваш да връщаш една по една крушките и гледаш фасунгите за следи от вода, окисления, опрени една в друга контактни пластини. Погледни в легло за крушка с единична жичка да не е сложена крушка с 2 жички или в легло за круша с две жички, да не е вкарана такава с единична жичка и да дава късо съединение.
Върни най-накрая датчика за бялата светлина.
Ако след всички тези проверки пак ти гори бушон - има някъде проблем с кабелите и там вече си мисля за посещение на предпочитан от теб сервиз.
ВСИЧКИ ОТКАЧАНИЯ И ЗАКАЧАНИЯ - НА ОТКАЧЕН акумулатор.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
mapamop
WoLF
- mapamop
- Мнения: 5291
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 167 пъти
- Получена благодарност: 616 пъти
Нямам мигачи и аварийни!!!
Мнение от mapamop » 19 Юли 2020 08:56
Проблемът на Toncho90 е решен преди около седмица, с много разглобяване и няколко разговора през Интернет. В сервиза са развали един винт на скоростната кутия и са премазали плюсовият кабел на датчика за скоростната кутия.
Заради късото съединение автомобила "хрвъляше" ECU-IG2 предпазителят.
При изгорял предпазител не работеха електрохроматичното огледало, климатика, и мигачите. Друго не сме проверявали дали (не) работи.
Въпросният предпазител, като гледам какво спира заради него служи за обратна връзка от двигателя до оборудването което зависи от запаления двигател.
Логиката:
- За какво са ви мигачи, и накъде точно ще ходите и завивате с изгасен двигател? Аварийни имаше защото са нужни при повреден и неработещ двигател.
- За какво ви е климатик на изгасен двигател, като няма кой да ви завърти компресора?
- Заслепяването не е фатално ако сте в колата - на място сте, не се движите с изгасен двигател.
Заради късото съединение автомобила "хрвъляше" ECU-IG2 предпазителят.
При изгорял предпазител не работеха електрохроматичното огледало, климатика, и мигачите. Друго не сме проверявали дали (не) работи.
Въпросният предпазител, като гледам какво спира заради него служи за обратна връзка от двигателя до оборудването което зависи от запаления двигател.
Логиката:
- За какво са ви мигачи, и накъде точно ще ходите и завивате с изгасен двигател? Аварийни имаше защото са нужни при повреден и неработещ двигател.
- За какво ви е климатик на изгасен двигател, като няма кой да ви завърти компресора?
- Заслепяването не е фатално ако сте в колата - на място сте, не се движите с изгасен двигател.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
mapamop
Обратно към “Електрическа система, навигация, музика”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта