Защо аз да се подписвам.Отиди ,намери си Приус под 250 000км. за да си спокоен,че ще го караш дълго време. Детски приказки. Ти купувач ли си, или влизаш тук само да ни убеждаваш колко изхабени са бетариите на приус,което не е вярно,разбира се. Ако е спаднал капацитета, има модули клетки по 25$,сменяш дефектния и караш. Ако не ете устройва, просто не си купувай Приус бе, какво само досаждаш! Или купувай, или не купувай,какво само спамиш и си налагаш мнението! Като не ти харесва, не купувай,какъв ти е проблемът. Егати детското поведение незряло.BOz написа:Пак ли да го кажа защо го искам.LEXUS написа:.... Баси, защо тогава ще си взимаш Приус като бетерията му е толкова лоша. Лош избор според мен. Не е нужно нас да ни убеждаваш колко е непотребна и скъпа батерията на най-надеждния по цял свят хибрид Приус.
След спад от 61% в капацитета разходът пада с 0,3/100км. Кой е източникът и колко други потвърждават тези абсурдни данни.
Защото ме привлича идеята за хибрид и предвид, че това е най-здравия такъв на пазара, то не виждам алтернатива. Очевидно не четеш какво пиша и очевидно всичките ти постови са чисто заядливи към мен.
Данните са от толкова абсурдни източници:
"U.S. Department of Energy"
Велик си.
@Руди, човек, прави разлика между намаляване на капацитета и умряла батерия. При намаляването на капацитета батерията се води здрава. Когато умре дори една клетка, тогава колата ти става мъртвец и не помръдва. Всичките горни графики са, за да покажат, че капацитета на батерията спада, а не, че умира напълно и трябва замяна.
И очевидно спадането на капацитета на батерията не пречи на нормалната експлоатация на автомобила. Единствено ме притеснява да не умре.
Аз си намерих подходящ Приус. Искам го. Само ми подписваш един документ, че ако стане нещо с батерията (говоря да умре буквално и колата да се осветка и да спре), че ти ще ми поемеш разходите по смяната ѝ. ОК ли си? Ще отидем до една банка и ще направим една гаранция при дадени условия. Най-чисто и честно така, щом си абсолютно сигурен, че една тъпа батерия не може да умре никога.
п.п. Дай линк за батерията. Както казах ще е нужна на всички потребители, за да се ориентират.
Икономичен автомобил ли е Prius?
- LEXUS
- Мнения: 3770
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Икономичен автомобил ли е Приус?
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3770
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Икономичен автомобил ли е Приус?
Доколкото си спомням твърдиш,че всички проучвания доказват тезата ти? Кои са всички или само това,тоест 2 графики?BOz написа:
Данните са от толкова абсурдни източници:
"U.S. Department of Energy"
Велик си.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3770
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Икономичен автомобил ли е Приус?
Не се заяждам, но ти не пишеш адектватни неща. Като ти харесва Приус и искаш да си го купиш, защо се опитваш да убедиш четящите тук ,че батерията задължително се изхабява и е много скъпа. В такъв случай казваш, нямам тези финансови възможности, или не искам да плащам такива суми и не го купуваш, не го избираш. Или избираш по-нов. Като си убеден в правотата си, просто действай логично, висенето във форума на Тойота и писането колко изхабени и скъпи са батериите на Приус и как му скърца таблото и е отвратително не кореспондира с желанието ти да го закупиш и да не даваш много пари за поддръжка. Противоречиш си просто, и то много очевидно и лаишки!BOz написа:Пак ли да го кажа защо го искам.LEXUS написа:.... Баси, защо тогава ще си взимаш Приус като бетерията му е толкова лоша. Лош избор според мен. Не е нужно нас да ни убеждаваш колко е непотребна и скъпа батерията на най-надеждния по цял свят хибрид Приус.
След спад от 61% в капацитета разходът пада с 0,3/100км. Кой е източникът и колко други потвърждават тези абсурдни данни.
Защото ме привлича идеята за хибрид и предвид, че това е най-здравия такъв на пазара, то не виждам алтернатива. Очевидно не четеш какво пиша и очевидно всичките ти постови са чисто заядливи към мен.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Икономичен автомобил ли е Приус?
Чак сега стоплих, че говориш за механичните клапани. Точно с тях не се връзва аргумента ти, защото те като елемент в системата са много сходни на клетките в батерията - еднакво са натоварени и имат изключително сходна продължителност на експлоатация. И според теб като ти изгори клапан вследствие на износване комплект ли ги сменяш или само тоя дето е нагорял? Може и да не ми отговаряш, щото ще излезе че и ти си нагаждаш аргументите както бях обвинен.slowtraveler написа:...Възможно е, но и при клапаните толеранса е доста по-малък от 1% при производството им и по принцип би трябвало да се износят еднакво.. .Пък я някоя свещ, я лошо гориво или лоша центровка на електрониката - и току хвръкнал един определен клапан ...

- LEXUS
- Мнения: 3770
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Икономичен автомобил ли е Приус?
Някъде да съм твърдял,че една батерията не може да умре никога? Не, просто държа да не извеждаш от изключението правило и да твърдиш,че една батерия задължително умира. Да, рано или късно,както един двигател също така. И ти не можеш да гарантираш,че двигателят няма да се счупи на 3-тата година.BOz написа: @Руди, човек, прави разлика между намаляване на капацитета и умряла батерия. При намаляването на капацитета батерията се води здрава. Когато умре дори една клетка, тогава колата ти става мъртвец и не помръдва. Всичките горни графики са, за да покажат, че капацитета на батерията спада, а не, че умира напълно и трябва замяна.
И очевидно спадането на капацитета на батерията не пречи на нормалната експлоатация на автомобила. Единствено ме притеснява да не умре.
Аз си намерих подходящ Приус. Искам го. Само ми подписваш един документ, че ако стане нещо с батерията (говоря да умре буквално и колата да се осветка и да спре), че ти ще ми поемеш разходите по смяната ѝ. ОК ли си? Ще отидем до една банка и ще направим една гаранция при дадени условия. Най-чисто и честно така, щом си абсолютно сигурен, че една тъпа батерия не може да умре никога.
Когато има проблемна клетка в батерийния пакет,колата няма да спре, а компютърът ще изпише за проблем.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: Икономичен автомобил ли е Приус?
Дадох пример с батериите на уокмена, но някой продължават да си пеят, че дефектни клетки не се сменяли. А ако ти изгори лампата на десния мигач, сменяш ли и тази на левия? Сменяш ли ги и отпред и отзад, „...защото те като елемент в системата са много сходни на клетките в батерията - еднакво са натоварени и имат изключително сходна продължителност на експлоатация.“? Не се заяждам, просто питам. biggrin.gif
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: Икономичен автомобил ли е Приус?
Колегата BOz, наистина много добре си е подготвил урока. Чел е човека, интересувал се е, возил се е на такси, придобил е реална представа за Приусите и просто няма начин да не ми отговори на следните въпроси:
1. Кога да чакам горе-долу да ми се скапе батерията? Километри, години?
2. След колко време да чакам да ми се разскърцат пластмасите в некачественото купе? Колата чат-пат е карам в България и на други места с извънредно лоши пътища, а вътре звук все още не се чува?
Въпросите са ми съвсем сериозни. Виждам таблици, графики и други данни се въртят тук, което значи, че има отговори на въпросите ми.
1. Кога да чакам горе-долу да ми се скапе батерията? Километри, години?
2. След колко време да чакам да ми се разскърцат пластмасите в некачественото купе? Колата чат-пат е карам в България и на други места с извънредно лоши пътища, а вътре звук все още не се чува?
Въпросите са ми съвсем сериозни. Виждам таблици, графики и други данни се въртят тук, което значи, че има отговори на въпросите ми.

-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Re: Икономичен автомобил ли е Приус?
Не визирам теб, а друг изявен форумен влиятел за когото Тойота винаги е номер 1, и който е много компетентен по въпросите за Приус 1, 2, 3, че дори и 4 и 5 biggrin.gif без да има такъв автомобил.Rudy написа:Най-накрая едно адекватно мнение по темата. Надявам се не визираш мен в първата категория. Затова е хубаво да пишеш, че има и такива които пишат, че всичко се разваля, при приус може би по-късно от другите, но когато и да се случи може да се поправи на нормални цени (както дюзите, така и батериите).IVOtuning написа:Наистина в България май не сме дорасли за хибриди.
Разтягане на локуми...
Едните твърдят че Приуса не се чупи въобще, другия пък рибата му е в океана, а тигана загорял вече.
За колегата който се притеснява за батерията за 2500лв има рециклирана батерия с 100 000км или 1год. гаранция
Точно аз съм човека който казва, че Приус се разваля (о боже, това възможно ли е laugh.gif ) и се оправя ((дори по лесно в неофициялен сервиз) ай стига ве, верно ли laugh.gif )) , но все аз съм им черен, или на едните или на другите.
Друго важно нещо за ремонта на Приус в официялните сервизи е: те не ремонтират , те просто заменят определен възел (цяла ск. кутия, цяла батерия, инверсор.....).
Последната случка- загубени и двата ключа на Приус 2- искаха ми цена за модул, ключове и работа= 1700е ...разбира се никой не им ги даде:)
Препоръчвам един ключ да си направят собствениците и да го сложат в банков трезор.

А за колегата с 1.9тди 105кс- до 350к км задължително е сменил разпределителен вал а турбото е по желание.
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: Икономичен автомобил ли е Приус?
IVOtuning,
стана ми интересно как сте решили проблема с ключовете. Присадили сте от друга кола модул или нещо друго?
Питам, защото преди година изпаднах в подобна ситуация (не с Приуса, а с друга кола). Жената изгуби единия ключ добре, че моя си беше в мен. Та с него и колата отидох до представителството, там оставих ключа, за да ми направят друг. Процедурата е, че по номера на рамата се праща имеил и се води телефонен разговор в централата на марката в Япония. Там се правят проверки да не е открадната колата и се потвръждава, че процедурата е от официално представителство на марката. От Япония им пращат нови кодове, препрограмира се системата с новия код, препограмира се стария (моя ключ) и се вади друг. Цените са солени. Ключ с дистанционно 350 евро, а само с чип 150 евро. Цялата процедура трае 3 дена.
стана ми интересно как сте решили проблема с ключовете. Присадили сте от друга кола модул или нещо друго?
Питам, защото преди година изпаднах в подобна ситуация (не с Приуса, а с друга кола). Жената изгуби единия ключ добре, че моя си беше в мен. Та с него и колата отидох до представителството, там оставих ключа, за да ми направят друг. Процедурата е, че по номера на рамата се праща имеил и се води телефонен разговор в централата на марката в Япония. Там се правят проверки да не е открадната колата и се потвръждава, че процедурата е от официално представителство на марката. От Япония им пращат нови кодове, препрограмира се системата с новия код, препограмира се стария (моя ключ) и се вади друг. Цените са солени. Ключ с дистанционно 350 евро, а само с чип 150 евро. Цялата процедура трае 3 дена.

-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Re: Икономичен автомобил ли е Приус?
Разглобявам я за части в момента. ( На части ще я продам по скъпо, отколкото цяла).
Иначе съм вземал от друг Приус 2Г ключове, модул на имобилаизер, еку и мисля еку ск. кутия и тръгват.
Иначе съм вземал от друг Приус 2Г ключове, модул на имобилаизер, еку и мисля еку ск. кутия и тръгват.
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Икономичен автомобил ли е Приус?
Спора стана много безсмислен,да не кажа глупав.Ясно е че щом е техника,идва момент и се скапва.Просто при Приус се скапва после...... biggrin.gif . А на колегата BOz от сърце пожелавам да вземе на жена си Приус - задните седалки макар и не много качествено изработени са много удобни - жената ще е доволна .
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Икономичен автомобил ли е Приус?
Отговарям не за да се заяждам, а защото определено аргумента ти е насочен към мен. Интересно защо акумулаторните батерии Панасоник обикновено се продават по 2, 4 и други кратни на две комбинации. Може би защото ценителите като теб имат по два уокмена на които заменят само едната батерия, но се стискат да дадат 5 юро наведнъж за 4 батерии. А това с работата на тези батерии 2-3 години след което едната е заменена и още няколко години каране със същите батерии е виц дето само от теб можем да го чуем.prius 3 написа:Дадох пример с батериите на уокмена, но някой продължават да си пеят, че дефектни клетки не се сменяли. А ако ти изгори лампата на десния мигач, сменяш ли и тази на левия? Сменяш ли ги и отпред и отзад, „...защото те като елемент в системата са много сходни на клетките в батерията - еднакво са натоварени и имат изключително сходна продължителност на експлоатация.“? Не се заяждам, просто питам. biggrin.gif

- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Икономичен автомобил ли е Приус?
Надали дори и кристалните топки могат да ти отговорят. biggrin.gif Въпреки челните места на хибридите в класациите и позловичната им здравина на мен ми смениха задни амортисьори на около 60к км... Никога не се беше случвало до сега с тойотите ми. Предни само и то кат изтече гаранцията.prius 3 написа:Колегата BOz, наистина много добре си е подготвил урока. Чел е човека, интересувал се е, возил се е на такси, придобил е реална представа за Приусите и просто няма начин да не ми отговори на следните въпроси:
1. Кога да чакам горе-долу да ми се скапе батерията? Километри, години?
2. След колко време да чакам да ми се разскърцат пластмасите в некачественото купе? Колата чат-пат е карам в България и на други места с извънредно лоши пътища, а вътре звук все още не се чува?
Въпросите са ми съвсем сериозни. Виждам таблици, графики и други данни се въртят тук, което значи, че има отговори на въпросите ми.

- BOz
- Мнения: 4574
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 217 пъти
Re: Икономичен автомобил ли е Приус?
Тези въпроси са трудни за мен. Ако бях учил за врачка, можеше да успея да отговоря по някакъв начин.prius 3 написа:Колегата BOz, наистина много добре си е подготвил урока. Чел е човека, интересувал се е, возил се е на такси, придобил е реална представа за Приусите и просто няма начин да не ми отговори на следните въпроси:
1. Кога да чакам горе-долу да ми се скапе батерията? Километри, години?
2. След колко време да чакам да ми се разскърцат пластмасите в некачественото купе? Колата чат-пат е карам в България и на други места с извънредно лоши пътища, а вътре звук все още не се чува?
Въпросите са ми съвсем сериозни. Виждам таблици, графики и други данни се въртят тук, което значи, че има отговори на въпросите ми.
Иначе накратко:
1. Може и днес следобед да ти умре, а може и след 10 години. Като вероятността да умре днес клони към 0.00001%, а вероятността да умре след 10 години може да клони вече към 50%.
2. Това зависи от пътя по който караш, очевидно. Все пак нарочно се возих в !! 17 !! Приуса, за което си платих, като всички почти бяха в еднакво скърцащо състояние. Не съм се возил в 1 или 2 и да направя генерални изводи с възможна статистическа грешка. Лично аз се съмнявам някой в този форум да се е возил на толкова Приуси. Може и да има такива, но сигурно ще се броят на едната ръка. Между другото това скърцане ме отчая от Приус-3 и реших просто да си карам моята кола, а да купя за жената Приус-2, като по-евтината алтернатива и възможността да караме хибрид в семейството.
Като от въпросните 17 автомобила един просто беше каруца, в буквалния смисъл. Мъчих се да чуя място, от където нещо не скърцаше. То не беше табло, централна конзола, кори на врати, багажник. Всичко. Такава ария ставаше вътре от звучи, че не можех да повярвам.
И попаднах в един, който му скърцаше само нещо по таблото и нещо около скоростния лост. Всичко друго мълчеше. Всички останали си бяха на едно ниво и за това от статистическа гледна точка махаш двете крайности и в крайна сметка излиза една кола, която просто си скърца доволно. Поради каква причина, мога само да предполагам, че това е "невероятната" пластмаса отвътре. Между другото това също ми направи впечатление. Прочетох, че нарочно в производството му са вложени много рециклирани материали, като е направен да може да се рециклира почти целия. Но абсолютно всичко вътре да е чиста пластмаса, просто не можех да го повярвам. Поне да бяха сложили някаква мека облицовка на таблото, а не да го оставят така. Виж, при Приус-2 там вече има меко по таблото.

Rudy, поздравления, че си купил хибрид втора ръка. Аз ще те питам нещо друго. Не знам колко ти е струвала колата, но ако батерията ти струва 40% от цената на колата, тогава пак ли си щял да го купиш? А ако хибридът беше на 10 години, пак ли си щял да го купиш? Знам какъв ще е отговорът, но ти се замисли над тези неща.
Много ти е удобно да говориш, че батерията се прави, ако имаш готовите финансови средства, а не си ограничен в даден бюджет за даден автомобил. Проблема е, че не гледаш от различни ъгли, а си гледаш само от собствената градинка. Ако се замислиш и прочетеш всичко, което съм написал, то ще стигнеш до един единствен сюжет. А той е не, че ме притеснява умирането на батерията, а ме притеснява факта, че може да умре съвсем скоро предвид, че купувам кола която наистина е в края на живота си, а ако случайно батерията умре, то ще направя типичната българска работа - ще сменя една клетка и ще гледам да я съживя още малко. А понеже не съм такъв човек и искам да знам, че всичко в автомобилът, който карам е изрядно, то ще искам да сложа чисто нова батерия, като единственият избор, който ще имам е да я закупя от Тойота. И тогава отново се връщаме обратно за парите - повярвай, че има хора, които не държат 5-6к лева под дюшека и са винаги подготвени да ги дават ей така. Особено като толкова пари им струва цялата кола.

Иначе ставаме от масата народ - на гол тубак, чифте пищови. Човек винаги трябва да си прави сметка към момента и за в бъдеще и трябва да е подготвен за изненадите. Иначе пак казвам какво би станало - типична българска работа. Да си купиш С класа и да ти стои в гаража, защото нямаш пари за елементарен бензин да си сипеш. Нека всеки се разпростира спрямо чергата.
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

- LEXUS
- Мнения: 3770
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Икономичен автомобил ли е Приус?
Човекът ти каза,че има батерии за 2500 лв, има и по-евтини от примерно катастрофирали коли. Но ти едно си повтаряш. Дал си 6000 лв за ремонти по БМВ, нооо тоова не се гледа. Няма такова нещо в края на живота си при Приус - относително е и не е принцип.Неможеш да го обявош като извод или констатация. Колкото едно бмв на 300 000км. е в края на живота си и не можеш да гарантираш,че двигателят няма да умре, толкова и батерия на Приус на 300 000км.
За таблото - направено е умишлено с рециклируеми пластмаси, приус3 ти обясни,че шумове няма никакви, тоест когато автомобилът е личен и каран нормално шумове е малко вероятно да има. А ти предполагам няма да си купуваш бивше такси.
Като не ти харесва,ок. Не е нужно да спамиш едно и също. разбрахме,че не ти харесват пластмасите. И на мен не ми харесват крехките бмв-та, но не спамя по цял ден във форума на бмв.
Разбрахме,че според теб е скъпа батерията, но не е скъпо да платиш 6000лв. за ремонти по бмв-то си.
За вероятностите батерията да умре - то и за двигателят ти вероятността да умре днес клони към 0.00001%, а вероятността да умре след 10 години може да клони вече към 50%.
Ти имаш много манипулативно писане. Коя батерия е 40% от цената на Приус. НА колко години приус гледаш последно. Ами едно бмв 330 д каква му е пазарната цена на 250 000км или 300 000км. и какъв процент според теб са ремонти за 6000лв.? И заслужава ли си/
Още по-интересното - ти хем искаш да купиш най-евтиния приус с най-много навъртени километри,хем искаш да си сигурен,че батерията ще му бъде изправна. Ами отиди примерно да си купиш БМВ 330д на 250-300000 км. и ще бъдеш ли сигурен,че не трябва да му смениш турбина, маховици, дюзи след време или че няма да се счупи двигателя? Ще караш ли повредено бмв- не, колко струват тия ремонти - скъпо. Тогава се пренасочваш към по-запазена и нова кола. Ако нямаш парите за такава или не искаш да ги даваш, просто не купуваш нищо или си избираш друго,съобразено с твоите възможности.
За таблото - направено е умишлено с рециклируеми пластмаси, приус3 ти обясни,че шумове няма никакви, тоест когато автомобилът е личен и каран нормално шумове е малко вероятно да има. А ти предполагам няма да си купуваш бивше такси.
Като не ти харесва,ок. Не е нужно да спамиш едно и също. разбрахме,че не ти харесват пластмасите. И на мен не ми харесват крехките бмв-та, но не спамя по цял ден във форума на бмв.
Разбрахме,че според теб е скъпа батерията, но не е скъпо да платиш 6000лв. за ремонти по бмв-то си.
За вероятностите батерията да умре - то и за двигателят ти вероятността да умре днес клони към 0.00001%, а вероятността да умре след 10 години може да клони вече към 50%.
Ти имаш много манипулативно писане. Коя батерия е 40% от цената на Приус. НА колко години приус гледаш последно. Ами едно бмв 330 д каква му е пазарната цена на 250 000км или 300 000км. и какъв процент според теб са ремонти за 6000лв.? И заслужава ли си/
Още по-интересното - ти хем искаш да купиш най-евтиния приус с най-много навъртени километри,хем искаш да си сигурен,че батерията ще му бъде изправна. Ами отиди примерно да си купиш БМВ 330д на 250-300000 км. и ще бъдеш ли сигурен,че не трябва да му смениш турбина, маховици, дюзи след време или че няма да се счупи двигателя? Ще караш ли повредено бмв- не, колко струват тия ремонти - скъпо. Тогава се пренасочваш към по-запазена и нова кола. Ако нямаш парите за такава или не искаш да ги даваш, просто не купуваш нищо или си избираш друго,съобразено с твоите възможности.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта