От трета на пета предавка.

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
pol
Мнения: 102
Регистриран на: 06 Авг 2005 19:03
Местоположение: Световрачене
Автомобил: Тойота Версо
Обратна връзка:

От трета на пета предавка.

Мнение от pol » 22 Ное 2006 12:59

Вече почна да ми става навик, като мина 80 на трета да хаквам директно пета - шашкам ли по този начин електрониката или изобщо колата е въпроса. Субективно не забелядзвам нищо, но знае ли човек. wacko.gif


Благодарско предварително.
Toyota Verso

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 22 Ное 2006 13:19

Не, всичко е наред.

Аватар
Xeku
Мнения: 1396
Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Xeku » 22 Ное 2006 14:02

На предишната ми кола с месеци не включвах 3-та. Така бяха изчислени скоростите, че 4-та реагираше почти като 3-та, а и беше доста дълга - 30 -130 км/ч. Нищо нередно няма в това, щом си набира колата без да прекъсва и чука...

pol
Мнения: 102
Регистриран на: 06 Авг 2005 19:03
Местоположение: Световрачене
Автомобил: Тойота Версо
Обратна връзка:

Мнение от pol » 22 Ное 2006 14:52

Гат ме ядосат от втора до четвърта са ми излишни, ма тва е друга тема. wink.gif
Toyota Verso

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 22 Ное 2006 15:58

ne strahuvai, vsichko e nared :)
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: От трета на пета предавка.

Мнение от Japanese_fever » 22 Ное 2006 19:23

pol написа:Вече почна да ми става навик, като мина 80 на трета да хаквам директно пета - шашкам ли по този начин електрониката или изобщо колата е въпроса. Субективно не забелядзвам нищо, но знае ли човек. wacko.gif


Благодарско предварително.
Tova 6te go probvam dneska. Principno ni6to ne stva. Prosto Vdiga6 malko pove4e oborotite na treta za da si v oboroti, kogato vkliu4i6 na 5-ta.

Ot ALTEZZA-ta sum 4uvam, 4e ne e hubavo za skorstnata kutiq da kara6 na nqkoq predavka s niski oboroti, vmesto da prevkliu4i6 edna nadoli i da gi digne6. No moga da se dosetq, 4e ti oborotite ot 3K nadolu ne gi broi6 za jivi, det se vika. laugh.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 22 Ное 2006 20:10

^mejdu karane i karane ima razlika. vsichko e mnogo otnositelno, no ideiata e che ako se opitash da nabirash ot niski oboroti(da rechem si na 2000rpm ili po malko i nastapish pedala do lamarina), togava machish dvigatelia, tai kato toi ne e v diapazona na moshnosta si. kogato obache veche si nabral podhodiashtata skorost s koiato iskash da karash, togava mojesh da smaknesh oborotite do kam 2000rpm, togava samo galish gasta. oborotite gi smakvash ne zaradi drugo, ami zaradi razhod na benzin.
->

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 22 Ное 2006 20:52

аз никога не пропускам предавка - навик. мога и от първа на пета направо, но прердпочитам да си сменям редовно и двигателя да е в нормални обороти
status: за БАН

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 23 Ное 2006 21:00

maggkrabar написа:аз никога не пропускам предавка - навик. мога и от първа на пета направо, но прердпочитам да си сменям редовно и двигателя да е в нормални обороти
Az su6to.
V4era probvah ot 3-ta na 5-ta. Zna4i razlikata v rpm(ne gi smenih mnogo burzo) pri mojta kola e 1000rpm. T.e. sled kato prevkliu4a na 5-ta padat s 1k nadolu. NO 4uvstvam nqkakva izvestna praznina m/u tova prevkliu4vane i ne vijdam nikakva polza ot nego, osobeno pri sportno karane. Vupreki 4e spestqva6 edno prevkliu4vane, ne moje da si po-burz ot tozi deto 6te izcedi 3-ta i 4-ta dokraj predi da vkliu4i 5-ta.
Tova e mojto mnenie.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
gringo359
Мнения: 156
Регистриран на: 02 Фев 2006 02:49
Местоположение: Варна
Автомобил: Corolla Sedan MT 2020
Обратна връзка:

Мнение от gringo359 » 24 Ное 2006 18:16

Една заблеяна собственичка на Ярис редовно го правеше този номер-тя просто няма особен усет за оборотите.Пробвах го на нейната кола,също и на моята ЕЕ90 и (вярно като лаик) не виждам нищо ненормално-просто има ситуации,когато #4 се оказва излишна-скоростта и натоварването са станали добри за #5.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 24 Ное 2006 19:04

Japanese_fever написа:... NO 4uvstvam nqkakva izvestna praznina m/u tova prevkliu4vane i ne vijdam nikakva polza ot nego, osobeno pri sportno karane...
Ползата е, че ако си се изтирил на трета да кажем с 6к об/мин. и изпреварваш колона от коли, като станеш първи можеш гордо да превключиш на 5-та и да поддържаш скоростта си без да даваш зор на колата.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта