така така само дето за всички коли място за паркиране, данъци и застраховкиДжамбазов написа:В моя вариант са три. Ярис за града, Корола седан за извън града и Ланд Крузър за полянките, плажовете и т.н. Човек ще си помисли, че съм Тойота фен![]()
СУВ със добри зимни гуми се държи в пъти по добре от което да е 4х2 със същите гуми. На СУВа предимството е, че можеш да поемеш буца, дупка, лисица, бурдюр без щетите които ще понесе нормална кола. Изкачало ми е животно без да мога да реагирам и без да мога да го видя и да се подготвя. Ланд Крузъра премина без да го усети въпреки опита ми да го избегна не можах. Другите две коли щяха да са поне половин месец в бокса ако бях с някоя от тях. Засичали са ме и съм се качвал на 15см бурдюр с над 40км/ч за да избегна удара и отново нищо, Другите ми коли биха останали без полоевната окачване и половината гума щеше да е в купето.
4x4, vsc, trc, вериги и всички други али бали - що е то ?
казах СУВ а както се разбира това са коли които имитират проходимостjim_beam написа: biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
много неподготвен се изказа както за проходимостта и ползата,че и за разхода.чнг и събирай стинки по-скоро да зарадваш който трябва!
ЧНГ и на тебе
нямам предвид дефендър или хънтър - най-много екс трейл
Всеки SUV 4x4 има много по-голяма проходимост от нормална кола. като казвам много, наистина много по-голяма проходимост.Toyko написа: казах СУВ а както се разбира това са коли които имитират проходимостно понятията вече много се размиха и не е ясно :-(
На повечето места даже не е нужно да е 4х4, просто едно е просвет 20 см, друго е 13.
А като добавим двойното, нещата са несравними.
Всъщност със седана ходиш само където има асфалт. Със СУВ отиваш много по-далеч
SUV (Rav4, CRV, ML, Tiguan, Outlander, QASHQAI и т.н.) не могат да се използват само при екстремен офроуд.
И то най-често заради пораженията по външния вид biggrin.gif А пък и нямат окачване за подобни натоварвания.
Така че да ги наричаш имитации на проходимост и коли за мадами... не е много точно.
Corolla 1.6 Dual VVTI 2008г
Rav 4 I 2.0 1998 г.
Rav 4 I 2.0 1998 г.
Той рехавия снежец е най-коварен, защото означава кал.
На хубав сняг и замръзнала земя е най-готино да се катериш по Балкана.
Естествено по горските пътища. Съвсем офроуд не смея да мъча машинката а и няма нужда. Стигаме до хижата и оттам - пеш biggrin.gif
А тази хижа е на самото било.
На хубав сняг и замръзнала земя е най-готино да се катериш по Балкана.
Естествено по горските пътища. Съвсем офроуд не смея да мъча машинката а и няма нужда. Стигаме до хижата и оттам - пеш biggrin.gif
А тази хижа е на самото било.
Corolla 1.6 Dual VVTI 2008г
Rav 4 I 2.0 1998 г.
Rav 4 I 2.0 1998 г.
някои от тия са готини не отричам, а както и казах не е много ясно кое до къде и как да се нарича вече.... след като самите хора тука си казват има хиляда системи за проходимост /....muf написа:Така че да ги наричаш имитации на проходимост и коли за мадами... не е много точно.Toyko написа: казах СУВ а както се разбира това са коли които имитират проходимостно понятията вече много се размиха и не е ясно :-(
между другото ходихме в планината преди няколко месеца и единствените коли до хижата бяха две
Всичко е до това какво ти трябва.
Аз исках някоя още по-горска джипка, ама нали за да подържам две коли трябва да има оправдание.
И се реши тя да е за жената за града. А тя пък не иска да кара ръждива Фероза или Самурай
biggrin.gif
Но съм доволен - ходим където искаме, макар още да ме е яд когато я отъркам в клоните или я друсам 3 часа по камъните...
Аз исках някоя още по-горска джипка, ама нали за да подържам две коли трябва да има оправдание.
И се реши тя да е за жената за града. А тя пък не иска да кара ръждива Фероза или Самурай
biggrin.gif
Но съм доволен - ходим където искаме, макар още да ме е яд когато я отъркам в клоните или я друсам 3 часа по камъните...
Corolla 1.6 Dual VVTI 2008г
Rav 4 I 2.0 1998 г.
Rav 4 I 2.0 1998 г.
- slowtraveler
- Мнения: 6666
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 404 пъти
- Получена благодарност: 436 пъти
Абсолютно съм съгласен с muf - и аз действах по този начин - Кашкая за жената, като при ходене по планините ходим с него.
Дали е 'женска' кола - хората дето теглих от канавките не мислиха така biggrin.gif
Дали е 'женска' кола - хората дето теглих от канавките не мислиха така biggrin.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- slowtraveler
- Мнения: 6666
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 404 пъти
- Получена благодарност: 436 пъти
Нямах предивид конкретен модел - марки и модели на пазара колкото щеш, съобразени за различни изисквания и финансови възможности...
Имах предвид принципното решаване на въпроса
Имах предвид принципното решаване на въпроса
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
я да се похваля и аз
На 30.12.2011. пътувах от Плевен към Пирдоп и реших да си спестя малко километри, та минах през Златишкия проход (Етрополе - Златица). Този проход не е много висок и общо взето лек за шофиране, като изключим, че от сума ти години е затворен
и на места почти няма асфалт biggrin.gif
на капак на това на 30.12 заваля сняг от сутринта.... от Плевен до Ябланица съм кретал с 60-80 km/h заради кишата и обилния сняг. Като отбих от Ябланица за Етрополе купона започна. Пътя беше абсолютно бял, добре утъпкан и доста хлъзгав
(добре си поиграх с TRC-то голям кеф). В Етрополе изненада - улиците почистени, а снега продължава да си вали на парцали. захванах аз прохода и той изчистен ... ама до отбивката за мините на Елаците, от там нагоре не пипано и добре натрупало (м/у 15-20 см) необработен сняг ...
Реших да видя до къде ще стигна без вериги (все пак бяха на пост в багажника) и Екшъна започна
адреналин на МАКС, задницата бяга в обратните завои, TRC-то мига кат мигач ама колата си върви ... и то доста стабилно и управляемо. Добре, че траповете се бяха понапълнили със сняг от предния и настоящия валежи и острите ръбове ги нямаше. И така от 2-ра на 3-та и обратно
качих си баира без изобщо да спра biggrin.gif и без за слагам вериги. В колата имаше 2-ма възрастни, бебе и багажник до козирката ....
На предела имаше още една Тойота
ама Тундра ли беше или нещо от сорта
голямо (пикап) предполагам че ги изненадах като им излезнах в гръб с лека кола
Спускането беше скучно
След страхотно приятното изживяване се успокоих, че парите които дадох за 4 Мишелинки от магазина не са на вятъра... само с тоя кеф си избиха парите
а предполагам ще има още.....
Та по темата TRC-to свърши доста работа и съм доволен от него. Заради Жената и малкия не си правих експерименти да го изключвам.
На 30.12.2011. пътувах от Плевен към Пирдоп и реших да си спестя малко километри, та минах през Златишкия проход (Етрополе - Златица). Този проход не е много висок и общо взето лек за шофиране, като изключим, че от сума ти години е затворен
на капак на това на 30.12 заваля сняг от сутринта.... от Плевен до Ябланица съм кретал с 60-80 km/h заради кишата и обилния сняг. Като отбих от Ябланица за Етрополе купона започна. Пътя беше абсолютно бял, добре утъпкан и доста хлъзгав
Реших да видя до къде ще стигна без вериги (все пак бяха на пост в багажника) и Екшъна започна
На предела имаше още една Тойота
Спускането беше скучно
След страхотно приятното изживяване се успокоих, че парите които дадох за 4 Мишелинки от магазина не са на вятъра... само с тоя кеф си избиха парите
Та по темата TRC-to свърши доста работа и съм доволен от него. Заради Жената и малкия не си правих експерименти да го изключвам.
Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост