Сигурно ти пропушва и при загрял двигател и принудителен празен ход или при рязко форсиране до високи обороти и последващо рязко отпускане на газта....
МАЛКО МНЕНИЯ ЗА МАСЛАТА
- slowtraveler
- Мнения: 6620
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 400 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
По-добре виж компресията и гумичките на клапаните....
Сигурно ти пропушва и при загрял двигател и принудителен празен ход или при рязко форсиране до високи обороти и последващо рязко отпускане на газта....
Сигурно ти пропушва и при загрял двигател и принудителен празен ход или при рязко форсиране до високи обороти и последващо рязко отпускане на газта....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- slowtraveler
- Мнения: 6620
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 400 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
Цени не мога да ти кажа
Гумичките обикновенно не са скъпи, а демонтажа/монтажа на нови зависят много от оборудването на сервиза - при подходящо оборудване някои двигатели позволяват смяна на гумичките без демонтаж на главата. Клапана се захваща със спец.скоба 'отгоре' при демонтажа/монтажа на пружините...
Ако при тебе не става така - това влече след себе си демонтаж на главата, при което е добре да се погледнат цилиндри/бутала (пък може да размислиш и сегменти да смениш като си отворил веднъж двигателя...), смяна гарнитури и т.н. откъдето крайната цена ще се вдигне
Но според мен признаците които казваш говорят по-скоро за общо износване (и на сегменти) и едва ли само смяна на гумички ще реши въпроса...
Май като начало трябва да пробваш някое масло с молибденови или други присадки или направо да добавиш присадка?
На времето бях пробвал Liqui-Moly с молибденова присадка - двигателя беше доста стар, но притихна и проблеми след това в близките 40х.км нямах. Така и го продадох. Само преди наливане трябваше хубаво да разклатя тубата, защото иначе на дъното оставаше някакъв лъскав прах...
Чувал съм добри думи и за РИМЕТ - присадка, ама от втора ръка - ако някой е пробвал лично - да сподели..
П.С.преди смяната на сегментите при мен пропушваше леко при рязко форсиране до около 6х.об и рязко отпускане на газта до около 3.5-4х.об няколко пъти (обикновенно се появяваше на 3-4 рязко подаване/отпускане на газта. Тогава разхода на масло беше около 1л/1000км..
Гумичките обикновенно не са скъпи, а демонтажа/монтажа на нови зависят много от оборудването на сервиза - при подходящо оборудване някои двигатели позволяват смяна на гумичките без демонтаж на главата. Клапана се захваща със спец.скоба 'отгоре' при демонтажа/монтажа на пружините...
Ако при тебе не става така - това влече след себе си демонтаж на главата, при което е добре да се погледнат цилиндри/бутала (пък може да размислиш и сегменти да смениш като си отворил веднъж двигателя...), смяна гарнитури и т.н. откъдето крайната цена ще се вдигне
Но според мен признаците които казваш говорят по-скоро за общо износване (и на сегменти) и едва ли само смяна на гумички ще реши въпроса...
Май като начало трябва да пробваш някое масло с молибденови или други присадки или направо да добавиш присадка?
На времето бях пробвал Liqui-Moly с молибденова присадка - двигателя беше доста стар, но притихна и проблеми след това в близките 40х.км нямах. Така и го продадох. Само преди наливане трябваше хубаво да разклатя тубата, защото иначе на дъното оставаше някакъв лъскав прах...
Чувал съм добри думи и за РИМЕТ - присадка, ама от втора ръка - ако някой е пробвал лично - да сподели..
П.С.преди смяната на сегментите при мен пропушваше леко при рязко форсиране до около 6х.об и рязко отпускане на газта до около 3.5-4х.об няколко пъти (обикновенно се появяваше на 3-4 рязко подаване/отпускане на газта. Тогава разхода на масло беше около 1л/1000км..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- alex_varna
- Мнения: 295
- Регистриран на: 27 Юни 2006 01:22
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- slowtraveler
- Мнения: 6620
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 400 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
- alex_varna
- Мнения: 295
- Регистриран на: 27 Юни 2006 01:22
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- slowtraveler
- Мнения: 6620
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 400 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
- alex_varna
- Мнения: 295
- Регистриран на: 27 Юни 2006 01:22
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
slowtraveler написа:Класа е SL което е добре, но не съм пробвал МОТУЛ.
Пък и нещо не ми вдъхва доверие..... Не знам защо.
Немците го продават 22EUR/5л
Пък аз го купих 5л / 82 лв. т.е 5 л / 41 Euro
TOYOTA AVENSIS 2012 г., 2.0 D4D 124 КС
TOYOTA YARIS, 2004 г. 1000 куб., vvti
PEUGEOT 407, 2006г., 2000 куб., HDI
Ex:
TOYOTA AVENSIS , 1999 г. 2000 куб. TD
TOYOTA YARIS, 2004 г. 1000 куб., vvti
PEUGEOT 407, 2006г., 2000 куб., HDI
Ex:
TOYOTA AVENSIS , 1999 г. 2000 куб. TD
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта