Kupih si nova kola...

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 30 Юли 2006 23:05

LEXUS написа:...мен ме интересува ниският разход,безшумността,климатика,който работи и при изгасена кола,гаранцията от 8 години,ниският данък,авангардната технология и най-hi-tech и това като стане -20 градуса да се смея на всякакви предубедени типове с дизели,които въртят по 10 минути...
Смешник. Трябва да видиш някой форум със собственици на Приуси, как се навиват един друг. Ти си готов за там, нека ти цитирам някои съвети как да поддържаш ниска икономия:
- '...I never thought the drain on the battery would affect the economy as much as it does, but it seems to be the case. I have found that having the stereo turned up quite loud does the same thing to the battery...
- '...lots of coasting, no use of air conditioning, extra high pressure in the tires...

Аватар
LEXUS
Мнения: 3719
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 31 Юли 2006 00:16

sleep.gif Щом сме започнали с частните случаи,ето ти :Интересни диалози по темата:
http://priuschat.com/forums/archive/o_f ... onomy.html
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

b_d

Мнение от b_d » 31 Юли 2006 07:41

офтопик:

Само не разбирам защо един спор по тема трябва да включва разни епитети. И то от хора, които пишат от много време във форума и не би трябвало да подхождат по подобен начин. Аре, peace :thumbsup:

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 01 Авг 2006 14:04

Scott написа:Проста термодинамика - един дизелов двигател 70к.с., който има по-добро КПД от бензиновия изразходва 4-5 на 100 извънградско. С бензинов двигател, със същата мощност, който трябва да зарежда и батерии, задника си да съдереш не можеш да постигнеш същия среден разход.
Който не вярва на моите думи, може да погледне резултатите от тестовете на Аутобилд. Очевидно е, че Приуса дава нисък разход само при скорости под 80км/ч, и въпреки всичко дизеловите двигатели са по-икономични(дори миниван Зафира 1.9CDTi). Интересно е че разхода при скорост от 165км/ч (максималната която Приус може да постигне) е точно толкова колкото едно BMW 535d.
Auto Bild Results:
http://bioage.typepad.com/./photos/unca ... obild4.png
http://bioage.typepad.com/./photos/unca ... obild5.png
http://bioage.typepad.com/./photos/unca ... obild3.png

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4957
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 157 пъти
Получена  благодарност: 148 пъти

Мнение от slowtraveler » 01 Авг 2006 15:23

От хибридите има полза само в града.
Гледах подробно review на хибриден джип LEXUS....
В града наистина няма равен - изключително икономичен (на старт/стоп режим и рециклиране на енергията при спиране). Двигателя се включва изключително рядко....
Обаче!!!!
Когато времето дойде да се качи на магистрала или извън-градски режим цялата 'файда' от икономията пада в канала - двигателя си работи постоянно, тъй-като нужната енергия не може да се покрие от акумулатора....
И реално не ползва акумулатора - става си конвенционален автомобил.... Разхода му също е като на конвенционален (че и в ревюто беше малко над конкурентите) автомобил.
Друг голям проблем при джипа (който при приуса сигурно не се усеща толкова) - при проба на пясъчен плаж веднага се е заровил в пясъка(ама не да се скрие от срам ).
Причината била защото прави опит да тръгне с електродвигателя, но не му стига мощност, затова стартира двигателя, въртящия момент рязко скача, като директно превърта гумите и се заравя....
При това направили доста опити и така и не могли да 'омекотят' този скок на въртящия момент и да го извадят без лебедка от пясъка, на който никой от конкурентите не е срещнал проблем...
Та затова според мен хибридите са си чисто градски коли (независимо от размера).....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
LEXUS
Мнения: 3719
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 01 Авг 2006 21:28

Така,значи всяка кола е направена с опр.предназначение.Приус е по-икономичен от дизелите на градско,но малко им отстъпва при шофиране по магистрала,по второстепенен път се изравняват ,така че едното за другото както се казва,Приус е направен с цел икономия и екологичност,съответно не е предназначен да се кара със 180км./ч по магистрала въпреки,че ги развива,но концепцията му е друга и типа шофюри,които си го купуват знаят защо--определено не да се гонят по магистралите,не че дизелите със 110 коня вдигат повече от 190км/ч. преко сили! wink.gif ОБАЧЕ какъв шум прави приус,какъв дизела,какви емисий отделя Приус,какви дизела,какъв е данъка за Приус,какъв за дизела,кой кара по-модерния автомобил--Водачът на дизела или този на хибрида?Защо да си купувам допотопния дизел,като има свръх-модерен хибрид на тази цена ,който ми дава същия среден разход приблизително.Защо да се чудя тая зима дали ще падне на -20 градуса,каква нафта съм сложил,трябват ли добавки да не замръзне за да мога да отида на работа все пак,а не да си купя нов дизел и зимата да ходя с такси насам натам защото нафтата замръзва или станала на желе,защо трябва да ми трака на главата тоя дизел,от какъв зор,защо трябва да замърсява повече?!За какво ми е тоя дизел,като приуса си набира добре 0-100км/ч. за 10.7 сек.,при това не сменям предавки а е с безстепенна трансмисия,на всичкото отгоре не е по-тежък,на всичкото отгоре карам много по-модерен автомобил,а не като дизела,сложиха му една турбина и комън-рейл и вече много модерен се оказа нещо,а принципа на работа си е като на дизелов локомотив от 1945 година! :whistle: Да се замислиме ли тука колко е живота на турбината при европейските дизели,не Японските?А тая турбина е доста хиляди евро,а капризните дюзи и т.н.. sleep.gif

Щом почнахме с Ауто-билд ,имам го броя,имам и друг --Сравнителен тест между Lexus RX400h i Mercedes ML 320CDI.Като ускорение естествено Лексуса къса мл-а,но интересни са отделяните емисий на хибида и иначе УЖ толкова модерния ЦДИ МЛ на Мерцедес,просто няма база за сравнение!Германците-изпитатели споделят,че нивото на повечето вредни емисий при RX е на границата на грешката на измервателната апаратура.За ML коментара от измерванията е,че въпреки всичките филтри,вкл. и този за сажди и т.н. в отработилите газове ПОЧТИ не се съдържат сажди.Тази дума Почти е много важна защото говориме за един от най-модерните дизелови агрегати в момента 320CDI на Мерцедес,който все още изхвърля вредните сажди в атмосферата и ние ги дишаме с пълна сила,какво да говориме за 1.9CDTI на опел без филтри за сажди илиGolf 2.0TDI без филтър.При едно 75% поне от продажбите на дизели на този етап се продават без този филтър,който оскъпява колата,но дори и при наличието му,замърсяването не отпада!Толкова за модерният дизел от мен.
-Сега за разхода в теста!
--При шофиране по магистрали в САЩ --преходи през Айова,Небраска и Уайоминг, ML 320 CDI изразходва 9.5л/100км. нафта///// RX изразходва 10 л./100км бензин А95.СРЕДНА скорост 100-110км./ч.
--При движение по второкласен път RX изразходва 9.0/100км. , а ML 8.8/100км..
-При градско шофиране разликата е голяма--RX --8.2/100km.,докато ML харчи 11.5/100км.
И пак ще спомена ,че за скорости по магистрала от порядъка на 130-150км/ч. RX 400h не харчи повече от дизеловите си аналози,НО да не забравяме,че Lexus RX 400h предлага 272к.с. и 750 Nm върт. момент!!! rolleyes.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

b_d

Мнение от b_d » 01 Авг 2006 22:04

Лично мое мнение е, че всяка нова технология трябва да навлезе по-широко, за да бъдат преценени негативите (и обратното) от нея. Поради тази причина съм скептично настроен към хибридите - не като технология - а към картинката, която се представя в момента. За мен това е по-скоро маркетинг, отколкото реална оценка. Смятам, че трябва да минат още поне 5 години, за да започне да се вижда картинката.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 01 Авг 2006 22:13

LEXUS написа:-Сега за разхода в теста!
--При шофиране по магистрали в САЩ --преходи през Айова,Небраска и Уайоминг, ML 320 CDI изразходва 9.5л/100км. нафта///// RX изразходва 10 л./100км бензин А95.СРЕДНА скорост 100-110км./ч.
--При движение по второкласен път RX изразходва 9.0/100км. , а ML 8.8/100км..
-При градско шофиране разликата е голяма--RX --8.2/100km.,докато ML харчи 11.5/100км.
И пак ще спомена ,че за скорости по магистрала от порядъка на 130-150км/ч. RX 400h не харчи повече от дизеловите си аналози,НО да не забравяме,че Lexus RX 400h предлага 272к.с. и 750 Nm върт. момент!!!
Пак се оплете в обяснения, не разбрах как като още при 110км/ч дизела е по-икономичен изведнъж при 130-150 хибрида взе да гори по-малко, макар че това е по-неблагоприятния режим за него. Мен няма да ме убедиш, ами ти пожелавам от все сърце да си вземеш едно Приусче, и да си бръмкаш с 4 и 5 л. на 100км. съответно biggrin.gif

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 01 Авг 2006 22:35

bad_dog написа:За мен това е по-скоро маркетинг, отколкото реална оценка. Смятам, че трябва да минат още поне 5 години, за да започне да се вижда картинката.
Тойота губи пари от всеки продаден хибрид, но поддържа производството им, за дa държи лиценза върху технологията. Всъщност цялата хибридна програма е един огромен PR. Съжалявам, че може би мисля повърхностно, но на мен ми се кара автомобил, който да ми доставя удоволствие и друг който да ми върши работа. Иначе редовно рециклирам бутилки, хартия, пластмасови отпадъци и т.н., но чак до закупуване на хибрид не съм стигнал.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3719
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 02 Авг 2006 23:47

biggrin.gif :thumbsup:
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 28 Авг 2006 18:43

http://www.venturi.fr/us/fetish/specs/specs.php3

Oshte edin "sports" EL avtomobil!
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 10 госта