Нов съм във форума, но имам Тойота от 2004 година. Поздрави на всички членове на форума!
Голям разход на масло на Авенсис 1,8 бензин, 2004
-
Rossen - Sofia
- Мнения: 2
- Регистриран на: 24 Сеп 2011 21:43
- Местоположение: София
Голям разход на масло на Авенсис 1,8 бензин, 2004
Колеги,
Нов съм във форума, но имам Тойота от 2004 година. Поздрави на всички членове на форума!
До сега не съм имал големи проблеми с любимата марка. Но от едно известно време рязко ми се покачи разхода на моторното масло. Колата съм я купил нова. След 120 000 км без видими причини (течове, пушаци и др.) на 1000 км пробег, отиваше по ок. 1,0 л масло. След промиване на двигателе и добавка в маслото разходът падна на 0,500 л на 1000 км. Сега колата е на 144 000 км и нищо не се променя. Това положение не е решение за мен. По сервизите ми казват, че това е проблем (може би фабричен) характерен за този модел. Вярно ли е това и какви са вашите виждания по гореизложеното. Ще съм благодарен на всякакви, даже и най-невероятните и екзотични мнения по въпроса. 
Нов съм във форума, но имам Тойота от 2004 година. Поздрави на всички членове на форума!
-
мехаННика
- Мнения: 1712
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 42 пъти
Проблема е дискутиран до втръсване.Трябва ти комплект гарнитури и двигателя се разглобява,главата отива на ремонт в специализирана работилница а другото се почиства и измерва.Ако размерите са в норми,а вярвам че на тия километри би трябвало, слагат се едни нови сегменти и една лека дяволия и това е.Ако често си оставал без масло може и биелни лагери да се наложи да купиш.
-
мехаННика
- Мнения: 1712
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 42 пъти
За бензиновите не мога да обобщя,но за дизела проблема с маховика е, че не е евтин.Това са две големи парчета желязо които при всяко потегляне се стремят да се ударят и между тях има едни пружини които им пречат.На всяка пружина след Х броя работни цикъла се изморява материала,омеква и тн.Живота на маховика зависи от това как си караш колата,колко рязко боравиш с газта,съединителя,колко често ти гасне при потегляне защото тогава удара е най силен.
-
Rossen - Sofia
- Мнения: 2
- Регистриран на: 24 Сеп 2011 21:43
- Местоположение: София
Благодаря за мнението. Явно това е пътя. "Лека дяволия" - имате предвид добавка за масло или някоя по дяволита дяволия.мехаННика написа:Проблема е дискутиран до втръсване.Трябва ти комплект гарнитури и двигателя се разглобява,главата отива на ремонт в специализирана работилница а другото се почиства и измерва.Ако размерите са в норми,а вярвам че на тия километри би трябвало, слагат се едни нови сегменти и една лека дяволия и това е.Ако често си оставал без масло може и биелни лагери да се наложи да купиш.
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Че не е евтин е ясно, но бях останал с впечатлението, че споменатите бенз/дизел проблеми са "детски болести" на модела и по някое време са отстранени от производителя, за това питах от коя година нататък проблема го няма...мехаННика написа:За бензиновите не мога да обобщя,но за дизела проблема с маховика е, че не е евтин.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта