Хайде стана лаф-муабетаTroshko написа:Аиде,Fido Dido написа:И на мен...Като говидах и лиги ми потекоха, ама айде да не спамим темата... biggrin.gif
спамер си и спамер ще си останеш laugh.gif laugh.gif laugh.gif
СРИНТЕР ТРУЕНО
Мисля си ,че си се объркал за капак (но ходи виж може да ти върже).doggyboy написа:Току що гледам данни за мотора и ми излиза за 4агеу 130 коня![]()
Както и да е,ще опъваме конете нагоре biggrin.gif ,сега са разпуснати,събота и неделя ще прескоча до една морга в която имаше преден капак за такава пущина,ще издирвам евентуално 2 здрави калника и страничните габарити на колата,че са селско затапени![]()
Ще се търсят евентуално задни стопове,може би оригинален шпер
пп.Трошко ще се чуем за таблото
пп2.Бубе много каталясах днес от радост и се прибрах че утре тряя заработвам за проекта laugh.gif
За калници и габарити мисля ,че вероятноста за намиране е приблизително равна на нула
Какво значи "може би оригинален шпер" в момета с какво е ??
п.с ХАХАХАХАХАХА и не си променяй мнението ,не си се объркал, Белчилов, Трошко ,Тиби.Б все са една персона laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif Имам още две личности ама след 2-рата ракия laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
имам подозрения,че ще ходи да гледа капак на корола труено,,,от по новия модел с предно предаване(най вероятно бялата),,,имам спомен за един колега от морето,дето лапна бързо бързо една такава, и после че чудеше какво да я прави,,,че жена му не искала да я кара laugh.gifTroshko написа:Мисля си ,че си се объркал за капак (но ходи виж може да ти върже).doggyboy написа:Току що гледам данни за мотора и ми излиза за 4агеу 130 коня![]()
Както и да е,ще опъваме конете нагоре biggrin.gif ,сега са разпуснати,събота и неделя ще прескоча до една морга в която имаше преден капак за такава пущина,ще издирвам евентуално 2 здрави калника и страничните габарити на колата,че са селско затапени![]()
Ще се търсят евентуално задни стопове,може би оригинален шпер
пп.Трошко ще се чуем за таблото
пп2.Бубе много каталясах днес от радост и се прибрах че утре тряя заработвам за проекта laugh.gif
За калници и габарити мисля ,че вероятноста за намиране е приблизително равна на нула![]()
Какво значи "може би оригинален шпер" в момета с какво е ??
п.с ХАХАХАХАХАХА и не си променяй мнението ,не си се объркал, Белчилов, Трошко ,Тиби.Б все са една персона laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif Имам още две личности ама след 2-рата ракия laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
тва новотo АЕ111 се води Левин до колкото знам,нямало Труено от новите купета....
doggyboy честито брато!!! Съветвам те преди да почнеш да я правиш да я видиш какво ще каже колата, т.е виж матора и скоростното Уредче дали са наред, провери LSD-то как е,виж дали купето няма ражди по обшивките и особено отзад на ботушите и отпред под калниците и на предните 2 колони на прозореца(ако е седяла само в гараж може да си уцелил бонуса но виж купето задължително)
doggyboy честито брато!!! Съветвам те преди да почнеш да я правиш да я видиш какво ще каже колата, т.е виж матора и скоростното Уредче дали са наред, провери LSD-то как е,виж дали купето няма ражди по обшивките и особено отзад на ботушите и отпред под калниците и на предните 2 колони на прозореца(ако е седяла само в гараж може да си уцелил бонуса но виж купето задължително)
>just do it...sideways<
е как иначе!NEXUS написа:Ако помогнете сас знание ти и bad_dog ще е далече по лесно.А и колата си стува(поне аз така мисля).На мене много ми помогнахте и не сам го забравил.cj написа:Айде честито на печелившите!Да си я караш със здраве!
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
Благодаря за подкрепата от всички ви,тая седмица свършвам с колата на един комшия и от другата започвам разглобяването и,поне тая година ако успея да бластирам и подсиля купето,да остане накрая мотора,че за него ми се въртят доста идеи,ама да видим на коя ще се спра 
Ако можете да помогнете с инфо кой диф е по добре да се сложи,че тази няма,гледах в ибей 2 варианта,единия си е оригиналния,другия е 2 уей на трд,не ги разбирам кой знае колко затва питам
пп.Наистина ако може да се обединят темите в една от някой от модовете ще е добре че станах разноглед biggrin.gif
Ей тва искам да постигна като оптика,само се замислям и за йероглифите от Инициал ди
laugh.gif
Ако можете да помогнете с инфо кой диф е по добре да се сложи,че тази няма,гледах в ибей 2 варианта,единия си е оригиналния,другия е 2 уей на трд,не ги разбирам кой знае колко затва питам
пп.Наистина ако може да се обединят темите в една от някой от модовете ще е добре че станах разноглед biggrin.gif
Ей тва искам да постигна като оптика,само се замислям и за йероглифите от Инициал диlaugh.gif
мисля че би получил най точни съвети,и колата би ти доставила най голямо удоволствие,ако на този етап, решиш какъв стил на каране харесваш,,къде ще я караш,колко често ще я караш.,,,естествено ,че след време-когато колата е готова,ще се окаже,че желанията са ти се посменили,,,но все пак автомобила,ще бъде най близо до тях.doggyboy написа:Ако можете да помогнете с инфо кой диф е по добре да се сложи,че тази няма,гледах в ибей 2 варианта,единия си е оригиналния,другия е 2 уей на трд,не ги разбирам кой знае колко затва питам
повечето неща профилизират автомобила,а сега е момента да кажеш към какво...
тоя дифф на TRD 2way не е хич евтин, освен тва е много силен/рязък и ако мислиш, че ще можеш да караш от самото начало с него го вземи защото е и много здрав освен че е скъп 
но аз лично ти препоръчвам да си сложиш оригинален отначало, защото поддръжката не излиза много скъпо(дискове,лагери и масло под 1000лв) и също така той си върши доста добра работа ако няма да правиш двигатела над 200коня...т.е ако го правиш примерно с 20V мотора с оригиналния дифф си идеален, но ако ше го правиш с турбо или компресор или с някоя 10000rpm механчна разпилка по-добре според мен е по-якия дифф на TRD
http://www.technotoytuning.com/productdetail.php?p=476
ето това са дисковете за оригиналния дифф
http://www.technotoytuning.com/productdetail.php?p=840
ето направо друг вариант за дифф на KAAZ, мисля че и той се пада
2way(този е цял дифф,докато предишното са само дисковете)
но аз лично ти препоръчвам да си сложиш оригинален отначало, защото поддръжката не излиза много скъпо(дискове,лагери и масло под 1000лв) и също така той си върши доста добра работа ако няма да правиш двигатела над 200коня...т.е ако го правиш примерно с 20V мотора с оригиналния дифф си идеален, но ако ше го правиш с турбо или компресор или с някоя 10000rpm механчна разпилка по-добре според мен е по-якия дифф на TRD
http://www.technotoytuning.com/productdetail.php?p=476
ето това са дисковете за оригиналния дифф
http://www.technotoytuning.com/productdetail.php?p=840
ето направо друг вариант за дифф на KAAZ, мисля че и той се пада
2way(този е цял дифф,докато предишното са само дисковете)
>just do it...sideways<
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта