Според мен мнението е правокативно и некоректно съставено...1.6 VVT-i написа:Към всички фенове на дизела......
Всяко задвижване си има и плюсовете и минусите...
Бензинката - лека поддръжка, лесно газифициране (и от там - финансова икономия)
Дизела има други преимущества - голям въртящ момент при ниски обороти, при равномерно натоварване може да постигне много добра икономичност (гр/к.с./час)..
Хибрида - икономичен особено при градски условия...
Изкараш ли от 'подходящите условия' което и да е от горните задвижвания, автомобила става 'неправилен' и неподходящ...
Например гледах как се държи хибридния лексъс РХ при малко по-хлъзгави условия (по асфалт)- ами доста зле се представяше - моторчето на задния мост му е кекаво/слабичко...
Дори Кашкая с неговата електрически управляема механична муфа на задния мост се държеше в пъти по-добре...
Също така не бих вкарал хибрида в малко по-височка вода (не става въпрос за 'давене' до нивото на предното стъкло), докато особено някой стар дизел можеш спокойно да си го потапяш безпроблемно под вода, стига да му подаваш въздух на входа...
Така, че 'за всеки влак си има пътници' - и за всякакви условия си има съотвения подходящ автомобил и задвижване...