Страница 2 от 6

Публикувано на: 07 Мар 2009 10:53
от martod
zi_zi_top написа:Не подценявай грамотността, някой път може да не те приемат сериозно и да не ти обърнат внимание поради формата на запитване /не само в този форум, а изобщо в живота/. Нали знаеш, че "по дрехите посрещат, ..."!
:thumbsup: ....И още повече, писмеността .........Има хора, които постове написани на латиница, просто ги прескачат и не ги четат.....

Публикувано на: 07 Мар 2009 14:21
от slowtraveler
Ламбда сондата се проверява с осцилоскоп, защото като е зацапана или загубила чувствителността може все още да лъже компа, че е ОК, а реално да прави много вяли 'махове' на напрежението :thumbsup:

Публикувано на: 07 Мар 2009 19:30
от valioval
pi4ove moga da vi dam nomerata na sondite i ako nqkoi mi kaje kude moga da sravnq harakteristikite im, ima po4erpka ot men...dosta po4etoh za taka nare4eniq kisloroden dat4ik no nikade ne mojah da namerq tehni4eskite harakteristiki na otdelnite sondi....edinstvenoto koeto otkrih e 4e i za dvata modela BOSCH predlaga edna universalna lamda sonda...(0258986602) tova nomer4eto i...drugoto i dvete koli , moqta i tazi ot koqto vzeh katalizatora i sondite sa s ednakuv nomer na dvigatelq...ve4e ne znam ima li promqna v software-a na kolata?
Tova vurhu koeto se 4udq e ima li smisul da smenam sondite ako tezi ot po- noviq model sa suvmestimi...i vse pak cenata na originalnata mi sonda v Toyota e 450 lv...
Naistina 6te buda mnogo radosten ako nqkoi znae kude se koreni razlikata v modelite na lamda sondite na moqta kola? :)

Публикувано на: 07 Мар 2009 19:44
от Kiki
martod написа:Има хора, които постове написани на латиница, просто ги прескачат и не ги четат.....
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Публикувано на: 07 Мар 2009 22:36
от kolevv10
Добре, но нали това е българска страница в интернет, българи си общуваме с българи...
Нашата азбука е едно от великите неща, да не говорим, че е много по-лесно да се чете на кирилица, по-уважително е към колегите, към себе си... според мен.

Публикувано на: 09 Мар 2009 22:04
от valioval
приемам забележката за езика...но никои не каза нищо съществено по темата...в събота ще я водя в ТМ на диагностика...

Публикувано на: 09 Мар 2009 23:02
от martod
valioval написа:приемам забележката за езика...но никои не каза нищо съществено по темата...в събота ще я водя в ТМ на диагностика...
При този напредък в писането,не мога да не ти помогна..... tongue.gif ...
Пращам ти на лични, тел.№ и адрес на колега от София, който ще ти помогне....

Публикувано на: 10 Мар 2009 11:49
от gogo
Колеги май повече спамите, отколкото да помагате. Ако някой наистина знае читава диагностика на тойоти някъде, да дава координати, че и аз съм го закъсал. От ТМ ауто искат да си сменям компютъра (ECU), а не съм убеден, че са прави и им е ясно точно какъв е проблема.

Публикувано на: 10 Мар 2009 16:08
от nikeza
Пробвайте под моста Чавдар в София, ползвал съм ги за друга марка и вършат качествена диагностика. Оторизиран сервиз на BOSCH са, с официялен лиценз и оригинална техника .

Публикувано на: 11 Мар 2009 09:21
от Bass_Man
gogo написа:Колеги май повече спамите, отколкото да помагате. Ако някой наистина знае читава диагностика на тойоти някъде, да дава координати, че и аз съм го закъсал. От ТМ ауто искат да си сменям компютъра (ECU), а не съм убеден, че са прави и им е ясно точно какъв е проблема.
Ако не е мокрен не би трябвало да има проблеми с него . Принципно от ТМ-а обичат да подменят модули , които нямат нищо общо с проблема . Имаш ли идея каква грешка е показал на диагностиката ?

Публикувано на: 11 Мар 2009 19:32
от martep2000
Да тези под моста Чавдар вършат работа-добри са. :thumbsup:

Публикувано на: 11 Мар 2009 23:00
от gogo
Според диагностичният лист, който получих с/у 75,60 (толкова струва диагностиката на д-л, според ТМ 1,5 часа на практика 10 минути) грешката е р 0750 ECU д-л. Най-страното е, че докато ми дойде реда "на часа" индикаора "CHECK" спря да свети, след изминати около 600 км. Незнам дали могат да хванат грешката въобще при положение, че Check-a не светеше вече когато правиха диагностиката. Карам почти 300 км вече със светнал отново CHECK и не усещам някакви проблеми, може би е малко по-тромава.

Публикувано на: 11 Мар 2009 23:10
от Scott
gogo написа:... грешката е р 0750 ECU д-л...
Не знам какво имаш предвид под ECU д-л, но грешка P0750 е Shift Solenoid A Malfunction:
http://www.ncttora.com/fsm/2000/Repair% ... p0750p.pdf

Публикувано на: 11 Мар 2009 23:22
от gogo
Scott написа:
gogo написа:... грешката е р 0750 ECU д-л...
Не знам какво имаш предвид под ECU д-л, но грешка P0750 е Shift Solenoid A Malfunction:
http://www.ncttora.com/fsm/2000/Repair% ... p0750p.pdf
Не схващам кво ще рече това, бате давай по-простичко, като за прости хора. :help:

Публикувано на: 11 Мар 2009 23:22
от Bass_Man
Ми ако това ти е грешката значи , че явно трябва да се барне нещо по скоростите или най-много да се смени някой датчик което тотал не би трябвало да е повече от 200лв. Тука майсторчетата от сервизите на Тойота да се изкажат . Но най-вероятно проблема е прост за решаване но хората искат да те изклатят за да си платиш ново ЕКУ , което те най-вероятно ще си приберат в джоба и ще ти оправят проблема за без пари wacko.gif . Или ще се бръкнат 5-10лв. за някой датчик ?!?!?!

BTW: сега с това листче и с тази дигноза може да ги осъдиш !
BTW2: ако е от тези кутий с вечното масло може би след неговата смяна всичко да заспи !
BTW3: това е втория или третия описан случай в този форум при , който техници от ТМ Ауто се опитват да измамят клиент със сериозна сума под предлог , че ЕКУ е за смяна !