Страница 126 от 129

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 23 Фев 2024 09:58
от Petar555
Преди няколко седмици ми докараха Мазда 2 с фордов двигател и подобна скоростна кутия. В крайна сметка след диагностика установих, че проблемът идва от ментеливата дроселова клапа (сензорът за положение), прясно сменена от дилъра втора ръка преди да шитне колата. Сменихме я с качествена и всичко се оправи. Но имах възможност да я покарам и не намерих особена разлика в поведението ѝ спрямо тойотското. Скоростния лост се командва по-различно, иначе ....

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 23 Фев 2024 09:59
от slowtraveler
mfandakov написа: 23 Фев 2024 09:29 В Опел форума в раздел трансмисии дали има " бодната " най горе тема с150 страници проблемите на easytronic.Гледам че си писал там.
E и?! Това, че дадена кутия не ми е допаднала означава ли, че друг не е много доволен от нея? Както казах - аз лично никога не бих си взел автомобил с такава кутия... Ама се продават...
Също както никога не бих си сложил газова уредбна на мой автомобил... Това означава ли, че колегите с газови уредби не са доволни? Или че част от тях нямат проблеми?!
Аз също съм имал еднакво (неприятно :) )усещане при ММТ на различни марки...

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 23 Фев 2024 10:28
от max-2
И на мен камрито хв71 ми отказа в движение на равен селски път с 90км/ч. Прихълца, освятка се и се разпищя. Покарах още малко на батерия, докато намеря отбивка.
Оказа се от дефектните бензинови помпи за ниското налягане, които се сменят превантивно само на нехибридните коли. На хибрида било безопасно, защото има и ел мотор. За да я сменят, трябваше да се случи втори път,което стана след 4000 км.
Та и на статистически най надеждните се случват случки понякога...

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 23 Фев 2024 14:29
от Hursa
Май не трябва да вярваме на статистиките - от десетилетия са прекалено манипулирани.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 23 Фев 2024 14:57
от mfandakov
max-2 написа: 23 Фев 2024 10:28 хибрида било безопасно, защото има и ел мотор.
Ами това си е скандално само по себе си. bash.gif
Ще карам аз по аутобана в Германия с 180 км и ще светне колата,знаеш ли колко "неприятно" ще се по чуства представителят на марката.. bash.gif

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 23 Фев 2024 15:08
от slowtraveler
mfandakov написа: 23 Фев 2024 14:57 Ще карам аз по аутобана в Германия с 180 км и ще светне колата,знаеш ли колко "неприятно" ще се по чуства представителят на марката
Ами на приятел няколко пъти му 'светна' (направо спря) немската кола точно на аутобана в Германия, като единият път не само светна, ами и поизгоря :) От тогава Мерцедес сигурно си правят харакири :)
Но каква връзка има това с ММТ?! :whistle:

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 23 Фев 2024 15:14
от mfandakov
slowtraveler написа: 23 Фев 2024 15:08 каква връзка има това с ММТ?!
Аз направих онзи пост с точките по- горе ,вие само спамите след това. tooth.gif

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 25 Фев 2024 20:38
от Petar555
mfandakov, ти си най-големия спамър тук!

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 26 Фев 2024 16:54
от krasengn
mfandakov написа: 23 Фев 2024 07:39 1.Трудно се " изнася" в кръстовищата.
2 .Може всеки момент да останете в кръстовището.
3.Винаги когато катерите по моловете рампи...може и да не стигнете до най горе.
4.Ако скоро не са му правени инициализации ,винаги при смяна на предавки забива муцуната.
5.При сваляне от 2 на 1 забива носа и се усеща гадно
6.Трудна подръжка,Тойота късат глави.
7.Усещат се всички скорости при смяната им.
8.Извънградско при изпреварване на влекач на познат му светна онова колело,кофти късмет с огромен риска да се центроваш челно.
9.Не е най-икономичният/1.4d разход около 7/
10.Хората разкарват с репатраци колите за ремонт по на 300/500 км.
11.В натоварено градско яде съединители
12.В голям студ замръзва конденза в един от по старите датчици.
13.Китайски заместители на актуатора на скоростите който е пълна шитня ,но майсторът си е взел парите .
14.При хидравличните актуатори липсват качестени уплътнения за цилиндъра на съединителя.
15.Моторчето на акуатора има и китайски реплики,но майсторът си е взел парите.
Всички тези проблеми на собствениците на ММТ са реални. Виждат се в тази дълга тема. Колегите постоянно търсят помощ във форума от Фандъков и Петър.
В същото време:
Колата ми е произведена през 2005г. Имам я от 2016г. Вече 8 години и 90 000 км. без никакви проблеми с ММТ. Може би само точки 5 и 7.
Въпрос към Петътр и Фандъков: Защо някои ММТ имат ядове други не? След като един път се ремонтира правилно ММТ, след колко време се очаква да се развали пак?

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 26 Фев 2024 17:09
от mfandakov
написа: 23 Фев 2024 09:58 Защо някои ММТ имат ядове други не?
Много от тях идват от Италия и на много километри.Тези ММТ в Германия явно в началото са ги усетили и някак дилърите на са ги " наложили".Имам поглед върху доста автокъщи тук около мен/Пловдив/,и в момента не съм сигурен дали има ММТ от Германия за продажба.
Понеже изпращам части на един хърватин в Берлин ремонтиращ ММТ,и от него съм чувал че тези ММТ в Германия повечето са вторичен внос от Италия.Идват коли уморени от каране и без поддръжка ,затова тук се почват едни ремонти и докато не се вкара колата в ред ...няма мирясване.
Ако се направи ремонт добър...съединител,вилка,упора,лагер,масла и актуатор направен качествено,и ако не живееш в София можеш да изкараш над 20/30к без да правиш нищо,после настройки,инициализации и разни други дреболии и може да докараш до 50/60к .
Но гадното усещане от келявият робот,никога не можеш го оправиш bash.gif

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 26 Фев 2024 18:10
от iovkito
20-30k без да правиш нищо, не звучи хич добре.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 26 Фев 2024 18:56
от mfandakov
Ако караш по-агресивно и основно градско там е някъде пробегът без пипане.Но не казвам че е това целият му живот,с необходимите настройки спокойно каране и инициализации може и да го докара до около 60/70к.
При колегата тези 90к явно са много внимателно каране сам и без тежък трафик.
Не съм имал кола която да е изкарала над 60/70К с един съединител.
Има ли сме вече коли с по две смени на съединител,един Ярис от едно разложко село .Едно младо момиче търговски представител .Кара лошо и много.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 26 Фев 2024 19:28
от slowtraveler
mfandakov написа: 26 Фев 2024 18:56 Кара лошо и много.
Там е разковничето за повечето авто-болежки... Приятел сменяше накладки и гуми на под 18х.км...
Познатата мисля отдавна прехвърли 90х.км без проблем с ММТ (с изключение на един временен проблем/ефект при заминаващ акумулатор, при който не се разрешаваше старт на двигателя)... Кара много спокойно и уверено само градско, но по големи булеварди (почти като извънградско)..

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 27 Фев 2024 20:02
от staro3agopka
Здравейте. Ето, че и аз ще се включа тук с моята незрешима загатка unsure.gif

Имам от около година Тойота Ярис ММТ бензин 1.3 - 2006 година.
Преди две седмици ми светна на всички явно познатия символ и колата не пожела да включи първа. Стоеше си на N.
Закарах я в сервиз и казаха четки, смених ги.
Взех колата , карах 1 седмица и бум , отново същото. Айде пак в сервиза и казаха съединител. Викам добре , 950 лв сменихме съединителя.
Днес взимам колата от сервиза и след 5 км спирам пред нас и познайте, отново същата грешка с още екстри. Двигателя ми стоеше на 500 оборота, започна и супер много да тресе самата кола + същия проблем със стоенето на N и пак не иска да вкл. на 1ва.
ermm.gif
Не знам какво да правя вече. :( Някакви съвети?
От Стара Загора съм

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 27 Фев 2024 20:26
от Petar555
slowtraveler написа: 26 Фев 2024 19:28 проблем/ефект при заминаващ акумулатор, при който не се разрешаваше старт на двигателя)..
Причината е друга!