Страница 2 от 6

Toyota C-HR PHEV

Публикувано на: 08 Дек 2023 20:54
от Hursa
Не разбирам от сув-ове и харесвам компактните автомобили. Но ако ще е сув - бих предпочел рав-плъгина smile.gif Но не за т. н. "спортно излъчване". (Макар, че и аз возя "куче", което ще се затрудни да се качи само в рав. smile.gif)

Toyota C-HR PHEV

Публикувано на: 08 Дек 2023 22:40
от t28
BOz написа: 08 Дек 2023 20:40 ... а трябва да има и за кифлата Рени...
А, мерси.. 😂😂🍻 :cheers:

Toyota C-HR PHEV

Публикувано на: 08 Дек 2023 22:48
от t28
slowtraveler написа: 08 Дек 2023 20:49 ...CH-R - аз се чудих кой въобще си купува такъв модел, но има хора си купуват... И Нисан Джук :)....:thumbsup:
Е, тука вече ме загуби... Да сравняваш това недоразумение Джук със C-HR?... Не е сериозно... - честно... sad.gif guns.gif bash.gif

Toyota C-HR PHEV

Публикувано на: 09 Дек 2023 07:45
от slowtraveler
t28 написа: 08 Дек 2023 22:48 Да сравняваш това недоразумение Джук със C-HR?
Въобще не ги сравнявам технически, а чисто визуално...
Макар и технически на такава по-екстравагантна визия да и сложиш мизерна мощност - не го разбирам с какво привличат потребители..
За да стана още по-'загубен' - в личната ми класация за дизайн освен до Джук се нарежда рамо до рамо с Мултипла-то :)
Предполагам няма и да съм единствения с такава ЛИЧНА класация :)
Което разбира се нищо не означава - нито че автомобилът, нито купувачите им са 'загубени' :)
Неслучайно хората имат различно виждане и различни вкусове - затова и се получава така :thumbsup:
Офтопик
► Виж съдържание

Toyota C-HR PHEV

Публикувано на: 09 Дек 2023 16:17
от cerber
Ch-r е най-безумния автомобил на Toyota, според мен таз кола е за някоя жена която да си води и взима детето на детска градина за нищо друго не става! Знам, че звучи гадно, но е така, проходимостта на тази кола също е леш!

Toyota C-HR PHEV

Публикувано на: 09 Дек 2023 17:43
от Hursa
Е каква особена проходимост от съвременен сув очаквате. Нима на корола крос е по-добра. На мен по ми допадаше стария цхр от корола крос - втората изглежда някак прекалено раздута за класа си. Докато цхр, поне на мен ми изглеждаше по компактен в класа - и това ми допадаше, за разлика от външността му. Не го представяха "за нещо повече от колкото е". Не ми харесва това - че компактните автомобили ги раздуват все повече и повече, не само сув моделите - започват да изглеждат абсурдно. Поне последния ярис, поне за мен, не изглежда така (за разлика от крос варианта).

Toyota C-HR PHEV

Публикувано на: 09 Дек 2023 18:34
от slowtraveler
Hursa написа: 09 Дек 2023 17:43 Е каква особена проходимост от съвременен сув очаквате.
Има има... Но не това е темата :)
Както казах - няма нищо лошо или чудно в това модела да се харесва на някои хора... Това е най-нормалното - всеки има различен вкус и различни потребности...
На времето едно двуврато голфче ми вършеше идеална работа.. И гореше 5л/100 нафта независимо колко го натискаш. То не можеше и много да го натискаш де - 1.5 атмосферен дизел...
След това се появиха децата и се наложи четириврат седан... След това тръгнах по балканите и се прехвърлих на по-високи 4х4..
В момента нямаме нужда от голям автомобил, ама по-висок 4х4 си продължава да е на сърце :) Колега пък целият си живот е бил любител на големи седани - и на щерка си и на жена си взе високи СУВ, ама той си продължава със седаните (с изключение на FJ за лов ) :) Така, че няма нужда да се поляризира темата - СH-R също е автомобил с определена целева аудитория и в това няма нищо лошо :thumbsup: :cheers:

Toyota C-HR PHEV

Публикувано на: 11 Дек 2023 10:32
от Namu
Според мен предимството на СУВ не е проходимст, а малко по-високата позиция на седалките. Дизайнът също, но това е субективно и някои хора вместо за позитив го виждат като негатив. Знам, че сега новите коли не са като едно време и дори в обикновени коли тип супер мини или седан е далеч по-комфортно в това отношение от същите такива преди 2 поколения. В голям град спирането врата до врата е нещо обичайно и влизането/излизането от СУВ е далеч по-лесно от един "елегантен" автомобил. Особено при хора с повечко мазно по тялото.
Иначе на мен този новия C-HR хем ми харесва, хем не. Странна работа, също като стария. Виждам един и си викам "страшна грозотия", след 5 мин виждам друг и "егати яката кола".

Toyota C-HR PHEV

Публикувано на: 05 Яну 2024 15:27
от biro
Тествах новия C-HR с идеята да го взема за съпругата, а сегашния да го продам та хем да доплатя някаква "малка" сума за новия хем да е с 6 години по-млада колата.
Тестовия екземпляр беше 2.0 hybrid ниво Club. Разликата с нашия 1.8 е по-тихата работа на двигателя и по-добро обезшумяване в ползва на 2.0.
Моделът е доста противоречив, за себе си бих си го купил, но жената каза не - старата е по-удобна.
Новата вътре е по-тясна, особено мястото за крака пред предната пасажерска седалка. Централната конзола е по-широка и стеснява пространството. Кокпита е електронен и изглежда съвременно. Показва много информация за икономично шофиране. Окачването е меко и се справя добе в неравности. При шофиране по павета има резонанс в пластмасите в купето около А колонките. Липсва задна чистачка. Селекторът за движение е подобен на Приус 3/Аурис хибрид (наляво и назад D, наляво и напред R, само наляво N, бутон P) - на старата позициите са в последователна посока P-R-N-D-B. Воланът е от рециклиран материал, а не кожа (била тя и изкуствена) като има ергонимични удебеления на два без десет. Седалките са удобни. Дръжките на вратите са много странни, излизат под ъгъл при отключване. Като влезеш в колата и седиш вътре без да стартираш дръжките се прибират с ужасяващо щракане, имат небоядисана част, която изглежда като избеляла черна пластмаса неприятна на пипане.

Toyota C-HR PHEV

Публикувано на: 05 Яну 2024 16:24
от Monster
Това с липсата на задна чистачка не го разбирам. Наистина ли това стъкло е под такъв ъгъл, че няма да се цапа или трябва да си носиш четчица в колата и да спираш по пътя да го чистиш? unsure.gif Ако правилният отговор е различен от "да, стъклото никога не се цапа" бих казал, че тази липса на чистачка ми се струва глупава икономия и/или глупаво дизайнерско решение. Иначе отвън според мен старият CH-R изглежда по-добре, но това е толкова субективно, че не знам даже защо го споменавам само да предизвикам излишни дискусии. :)

Toyota C-HR PHEV

Публикувано на: 05 Яну 2024 18:02
от Hursa
Режим S има ли и "планки"?

Toyota C-HR PHEV

Публикувано на: 05 Яну 2024 18:04
от biro
Няма режим S нито пера. Ако S е спорт има еко нормал и спорт на отделен бутон до лоста за "скорости", което е подобрение, че на стария режимите се превключват в менюто.

Toyota C-HR PHEV

Публикувано на: 05 Яну 2024 18:13
от Hursa
Жалко (режим си е, задава се от лоста, поне при старата корола, с преместване настрани към себе си). Особено с планките - по често има приложение, включва се "временно" S. А режим В има ли. (На королата режимите "еко/нормал/пауер" са с "лостче", поне на старата - и се редуват с "преместване" - напред/назад. На ауриса е с бутони и като че ли е по-удобно.)

Toyota C-HR PHEV

Публикувано на: 05 Яну 2024 21:50
от biro
Не видях да има режим В.

Toyota C-HR PHEV

Публикувано на: 05 Яну 2024 22:56
от BOz
Изображение