Ръжда по автомобилите
Публикувано на: 04 Дек 2023 18:21
.......мълча........2006 година......
► Виж съдържание
Ти четеш темата по желание , нали? Тоя тинейджър е като 90 годишна изтормозена бабичка, ама сигурно е единичен случай, нали?
Няма идеален автомобил, аз поне съм реалист, няма как само суперлативи, пък и изразявам собствено мнение, никого не задължавам с него. А и вероятно в този форум сте свикнАли да си захваляте еидн на друг за марката, аз обаче казвам това, което не ми харесва, пък и май не само аз.
Принципно бях решил изобщо да не пиша повече в темата, но... Знам, че Ганьо разбира от почти всичко, но изключително много от коли, жени, политика и футбол..., а последните години и от медицина (вирусология и епидемиплогия, в частност).nov написа: ↑05 Дек 2023 18:47 Е...........кво му е тревожното, пушка е, то това са "неотговорни места". Най-тъпото е, ако оставим "прегледите"настрана, този собственик как я е карал тая кола, не е ли чувал шумове, не е ли слизал да я огледа отдолу -ей така за течове ако щеш? Аз такава "изядена" кола от тия години на друга марка не съм виждал.
Сигурен съм, че въпросния Ганьо ако с тоя носач по някаква причина се насочи челно към теб (понеже колата му занася или е изпуснал някакси управлението), няма да мислиш по този начин, ама то в Германия,Англия и Австрия има и други коли, или и ти , като един друг колега отричаш какво виждаш на снимката, то няма метал бе колега, няма нищо, кви аршини, кви 5 лева.А и не казвам, че е прецедент, ама нали сме форум на Тойота, не на Цитронада или ВАГ?Двигателист написа: ↑05 Дек 2023 20:58 Никой не е длъжен да е технически грамотен и да се завира под колата! Има всякакви хора, чието поприще е много далеч от тези ламарини и хубаво, че има такива хора.
тъй де, ама то няма повърхност бе тараторееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееее
ама кой казва, че е фатална, пък и на кой му пука, че да гледа отдолу, яко газ и това е, не 50, 150 няма да мръдне бетон е.
А ти откъде знаеш тоя екземпляр откъде е? Но понеже за аршина..................тоя Авенсис е в класа на Пасат Б5,5/ Б6, специално ще се разтърся за такъв с изгнили задни носачи (тоест да е БЕЗ задни носачи от гнилоч изядени), че тук конкретиката е много важна, или Шкода Октавия, или Вектра Ц, макар, че тя е малко по-стара, да сме конкретни............Двигателист написа: ↑05 Дек 2023 20:58 И малко по темата - когато сравнявате нещо, хубаво е да да мерите с един аршин
Нищо не захваляме ако някой има проблем чете,пита и ако се справи благодари.
Виждал съм и такива от България които си имаха доволно ръжда. Какво значение има къде е карана колата, ако е имало адекватно планиране, за кой пазар се произвежда и в какви условия ще бъде "натопена"? Ясно е че на арабите в пустинята сигурно и консервните им кутии не успяват да ръждясат, но уви целия свят не е пустиня (и по-добре). Ако има сериозни девиации в състоянието на автомобил от София и Пловдив, предвид че климата е относително еднакъв в цяла България, не говори добре за инженерната работа преди реализацията на модела. Всъщност това с ръждата е дело на финансистите и счетоводителите, а не на инженерите.Двигателист написа: ↑05 Дек 2023 20:58 И малко по темата - когато сравнявате нещо, хубаво е да да мерите с един аршин. А не да снимате "гнилочи" от Англия, Австрия, Германия и Швейцария, и да ги сравнявате с такива от Италия, Испания и Гърция. Че дори и в България има огромна разлика между автомобил, каран в София и в Пловдив, примерно.
Да ви кажа, моя Т22 беше от Южна Италия, пък гъгрицата го беше бая налазила
Скъпи Ицо - нищо не сте разбрали от 16 страници тема - в резюме, ръжда по тоя колибарник нямам НИКЪДЕ, освен по двата предни носача и то повърхностна, която както разбрахме от темата не е проблем, а и 2 носача не са милиони.Специално моята беше най-скъпата в мобилето и я платих 30к.лева, и не не съм лягал да я огледам и да се цапам, а си платих да я качат на пътна помощ и право за оглед на подемник в Тойота, като преди това предния ден по ВИН проверих историята на колата в Тойота (имам човек там, както се е в една песен), отделно ми нахвалиха от Тойота самата автокъща още преди покупката.Единственото, което не направих по-задалбочено е да я покарам повече, защото осигуриха транзитни номера и още тогава да видя колко е шумна на дълъг път, а за 1 година и 55к.км без проблем не бих казал, че нямам късмет, което не анулира наблюденията ми над тази кола, както и минусите, които съм установил ЗА СЕБЕ СИ по този КОШ.ico1 написа: ↑05 Дек 2023 21:12 А от Вашата тема какъв е смисъла не сте легнали да я огледате преди покупката или цената е била определяща.Имах РАВ4 две без грам ръжда купена 10годишна но бе от най скъпите екземпляри.Последната ми е 4 та ген. купена от Холандия за над 20 000 евро без да ходя да я гледам 0 ръжда.Тъи,че проблема си е ваш или нямате късмет
Е айде сега, те не са ли на отделни континенти? Пълни глупости.
Ми икономисват бе, ЛексусЯ нали ти го казА? една панта, ама на милион коша за милион панти по 5 цента за боя на панта, колко прави икономията,м?
Тия са неотговорни части...................носачите и няма проблем, незнам какво толкова носят, но проблем няма.
Мигар? Не може да бъде, как бе - сигурно е каран офроуд.