Страница 1 от 1

CVT отзиви след пробег

Публикувано на: 28 Ное 2023 15:26
от milkov2
Здравейте колеги, на път съм да си купя Тойота Авенсис Т27 2013г 1.8 със CVT 122 000км. реални. Имате ли идея как се представя след 200 000км и нагоре? Звъннах на 2 сервиза който се занимават с автоматици казаха,че не са ОК.А от друга страна рових в няколко форума на Тойота в Норвегия и Англия и не намерих нищо притеснително..
Какъв е Вашият опит с CVT със пробег ?

Поздрави

CVT отзиви след пробег

Публикувано на: 28 Ное 2023 18:37
от max-2
Зависи как е карана колата. Класическото CVT не издържа на рязко потегляне и често задаване на пълна газ.

CVT отзиви след пробег

Публикувано на: 28 Ное 2023 18:47
от milkov2
Карана е бабешката ... аз живея в Норвегия и тук всичко живо за никъде не бърза. Собственика е възръстене господин който обаче има теглич .. и има ремърке. Не знам до колко го е ползвал...

CVT отзиви след пробег

Публикувано на: 28 Ное 2023 19:41
от mfandakov
milkov2 написа: 28 Ное 2023 15:26 Звъннах на 2 сервиза който се занимават с автоматици казаха,че не са ОК.
А кои са О .К.....измикяри bash.gif ,без да погледнеш автомобил можеш ли да дадеш такова мнение.
milkov2 написа: 28 Ное 2023 15:26 от друга страна рових в няколко форума на Тойота в Норвегия и Англия и не намерих нищо притеснително..
:thumbsup:
Всичко е до отделен автомобил,не може да се даде обща оценка .

CVT отзиви след пробег

Публикувано на: 28 Ное 2023 19:55
от milkov2
Да така е :) Всичко е до отделен автомобил и обслужване и т.н.
На мен идеята с тази тема ми беше да разбера дали са чупливи и имат ли децки болести :help:
Примерно dsg7 може и на 110К да измяулка tooth.gif

CVT отзиви след пробег

Публикувано на: 28 Ное 2023 22:30
от peterhr
Аз досега в този форум не съм виждал тема за счупено CVT. Чувал съм мнения на майстори, че НЕ подлежали на ремонт и т.н. Но предполагам като се появи нужда от ремонт, ще се намерят и правилните майстори.

CVT отзиви след пробег

Публикувано на: 29 Ное 2023 11:45
от vfr800
Като цяло няма проблеми със CVT то като технология. Единствено Нисанските са предразположени към проблеми и то не защото кутията е лоша, а поради две неща. Първото е , че кутията е куплирана с твърде голям двигател 2.5. Големината на пакета е горе долу като при тойота, само че там е куплиран с максимум 1.8 , което е голяма разлика. От тук идва прекомерното износване на съединителите в този пакет. Да не говорим , че голяма част от тези 2.5 са 4х4......а при тойота CVT се ползва само на един мост. Т.е първия проблем си е свързан с производителя на автомобила не производителя на кутията. Да възможно е Jatko да са ги излъгали и да са им казали , че ще издържи , но мен лично ме съмнява. От тука идва и легендата , че разбираш ли CVT-тата , ако им се раздава газ се чупят. Да така е, защото не е сметнато правилно натоварването и наистина , ако се кара по-леко ще изкара повече. Втория проблем е, че маслената помпа има един клапан , който страда от несмяна на масло. Ако не се сменя маслото и най-вече филтъра на CVTto да кажем на 70-80 хиляди максимум, започват да се мотаят много стружки в системата и този клапан блокира и в зависимост от това в какво положение блокира може да потроши кутията или в по-добрия случай да няма налягане и колата да почне да не иска да върви. Това пак е проблем , защото някой душманин може да проължи да я кара с приплъзващ ремък и резултата пак ще е плачевен накрая. При кутията на aisin дизайна на помпата е много различен и не страда толкова от лоша поддръжка. Затова и има по-малко стчупени, което обаче донякъде е и проблем, защото поради малкото повредени няма никаква афтърмаркет поддръжка и реално при ремонт всичко трябва да се закупи от тойота и практически не е рентабилно освен, ако не е горублянски ремонт за продажба. Тогава се купува само това, което се е повредило тотално без да се сменят другите износени компоненти и се сглобява обратно. Ако трябва да се сменят всички износени компоненити излиза по-изгодно да се купи чисто нова кутия от тойота или евентуално да се търси втора употреба, защото ремонта е нерентабилен. А иначе сервизите за автоматици не ги харесват ,защото ги гледат като голям камък :)

CVT отзиви след пробег

Публикувано на: 30 Ное 2023 15:10
от milkov2
vfr800, А мислиш ли че е ОК да се дърпа ремърке? Би трявало да не натоварва кутията или точно обратно се получава ? При DSG не е много ок че загрява съединители а тук малко ми е умотано :)

CVT отзиви след пробег

Публикувано на: 30 Ное 2023 19:53
от vfr800
Не мисля , че е препоръчително да се тегли ремарке, но ако кутията е в секвенциален режим и се форсират високи обороти от порядъка на 4000-5000 при катерене вероятно ще е ок. Ако често ще теглите ремарке не мисля, че това е вашата скоростна кутия.

CVT отзиви след пробег

Публикувано на: 30 Ное 2023 21:53
от milkov2
Само това ме спира. Колата е на 120К обаче собственика има ремърке. Карал е разни летвички..

CVT отзиви след пробег

Публикувано на: 01 Дек 2023 08:46
от WoLF
Хубаво те спира, не е за теглене тази кутия и имаш причина да се съмняваш през всяка секунда каране, а това ослушване постоянно не ти трябва :thumbsup:

CVT отзиви след пробег

Публикувано на: 01 Дек 2023 13:16
от milkov2
Такава е ситуацията 10 годишна кола.. :) ако беше ръчка нямаше да я мисля. Благодаря ви за адекватните отговори :cheers: :cheers: