Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
-
- Мнения: 603
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4 XA40 / 2l petrol engine
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
- nov
- Мнения: 837
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Обосновах се защо, чети внимателно предните ми коментари, дебелината на ламарината има друго отношение, което ти така или иначе въобще не схвана.няма да влизам в полемики и злишни обяснения, чети назад и се образовай.LEXUS написа: ↑15 Ное 2023 16:38 Това е комплимент за мен да го прочета от човек,който още не може да определи в логически издържан параграф защо дебелата ламарина на Меган е по-хубава от тънката на Рав4, като първо каза,че има значение за анти-корозионната защита, после каза,че всъщност не дебелеината на ламарината е важна,а важо е качественото анти-корозионно покритите
Чети,чети и анализирай - ти си функционално повтарящ едно и също без смисъл в изказванията си.
чети,чети и анализирай - дотук функцията на логическото ти мислене е OFFLEXUS написа: ↑15 Ное 2023 16:38 Какво означава съчетание от двете - тоест все пак според теб тънката ламарина е причина за ръжда? Защо не си спестеше главоблъскането още на първото мнение,когато те попитах за дебелината на ламарината. Правиш излишен спам. Ако смяташ,че дебелината на ламарината е причина за ръжда, нека продължим с тази дискусия, в противен случай приемаме,че пишеш невеярно твърдение, както казах преди.
И като кара Тигана как се усеща спрямо РАВЧИКА, можеш ли да направиш, демек способен ли си на такъв анализ, и кво , като е от Кади таблото на мен ми допада, пластамасата осезаемо е по-качествена, ако това не си забелязал...........
Напротив, човека е честен и си казва, а ти създаваш излишни интриги.Освен това никой не е длъжен да е съгласенс мнението ми, нещо което казах още в началото и , че тези впечатления са лично мои, но ти понеже си функционално грамотен леко четеш избирателно.А и както виждаш не само аз споделям тези мои впечатления, за съжаление има и други, като мен НЕФАНАТИЗИРАНИ ФЕНОВЕ на марката, а реалисти, но както казах по-горе чети,чети.....LEXUS написа: ↑15 Ное 2023 16:38 Неправилна насока на темата, ставаш елементарен като мен! В тази тема трябва да се говори само за недостатъците на Рав4 и какви ръждавелници са с тънки ламарини, дрънчащи на кухо врати, ужасно шумни на магистрала, с табло правено от кофички за кисели млека и лоши спирачки, неудобни багажници! Иначе ставаш елементарен и заблуден Тойота фен, нищо,че пишеш във форум Тойота,което очевидно означава,че харесваш тези коли, но не може да не си съгласен с мнението на nov, иначе те квалифицира.
Тръгнал си да ми обясняваш неща, които ти самия не разбираш, но въпреки това даваш определения - типична Българска черта....................LEXUS написа: ↑15 Ное 2023 16:38 Какво да ми обясни, това няма ама абсолютно никаква връзка с дебелината на ламарината,която посочваш като недостатък. Казах ти,че вероятно си функционално неграмотен, това не е обида, това са хора,които четат текст, но не го разбират, ти това доказваш вече 4 страници. И си упорит,разбира се. Което е нормално.
Ама разбира се, няма как да промениш неща, които лично съм забелязал и видял и пак да кажа ФУНКЦИОНАЛНИ, които НА МЕН (обръщаш ли внимание на главните букви) не ми харесват, ти да ми твърдиш, че са ок и видиш ли аз бъркам.
Задай си го този въпрос на себе си, към теб съм адресирал пояснението, ако не разбираш - лошо, ставаш обратното на острото.
Аз съм виждал тойота с изгнил под, Лендкруизери с изгнили прагове, ама те пък нали са карани яко офроуд та затова.Съжалявам, че не снимах, дори както и преди няколко страници писах скъса се дясна полуоска на Е12 в движение до Румънското посолство, съжалявам, че не снимах тогава върховния гнилоч, единичен случай???????????????? Мисля, че в тоя форум четох, че да намериш тогава дясна полуоска за Е12 от морга е мисия невъзможна или в друг форум беше но е факт, с очите си го видях.
Явно не е излишна и човекйа се грижи за колите си, но случая с новата корола на моя приятел тотално доказва, че колегата правилно извършва превантивната мярка.Аз за друга марка автомобили не съм чувал да предупреждават така, за никоя друга.
-
- Мнения: 1244
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland
- Благодарил/а: 65 пъти
- Получена благодарност: 41 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Купена нова от България 2012, докарах я веднага в Германия, карана е ВСЕКИ ден, зимата яде сол до побъркване в алпийските райони, 2020 я дадох на баща ми в София, където се кара също постоянно. И пак то казвам НЕ ГОВОРЯ, че пода няма ръжда (а той няма), все пак е обработен. Няма никъде ръжда, дори по елементи, които ти твърдиш , че са от тънка ламарина и са податливи!
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
- mapamop
- Мнения: 4202
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 97 пъти
- Получена благодарност: 323 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Грешен отговор. Вземи 2 фафли и едно кисело мляко и ела да ти покажа - едната е пред блока, другата моя я наряза и я изхвърли, третата я нарязахме и изхвърлихме с него преди 2 години.
1 - Denmark import
2 - Belguim import
3 - UK import
На Авенсис Т25, 06.2007 German import, 400 000км пробег беше изгнила ивица от тавана над предното стъкло около 2 педи на ширина. Пиши я номер 4.
Ето ви малко поводи да се доизпокарата и да заключа темата:
Така завита, при лек летен дъжд през Юни, 8 часа по-късно всичко шкурено беше кафяво Виж сам на Belgian import дали не е изгнил пода, че моята ме досрамя да я снимам преди да я направя: Авенсис Т22, десняк, UK import удрян в зоната на тоя калник: Още от него: Тая греда гние и на Т25 дори и на италианките: същата на Т25: Изгнил под на Т22(UK import) и Т25 (Дания): Още малко размисли за окачването, и не само:
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
-
- Мнения: 2101
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
На моя австрийски Т22 по същия начин бяха изгнили гредата под радиатора и тавана, който при смяна на челното стъкло падна с него . На други места не беше фрапиращо, но имаше доста. Ръжделници са си, по-добре са от Субару но...
- mapamop
- Мнения: 4202
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 97 пъти
- Получена благодарност: 323 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
- nov
- Мнения: 837
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Пичове, вие го казвате не аз, препращам към Лексотаня ама той врЪти едно и също, като развален ролков магнетофон.
Изключително много се радвам, че има обективно мислещи хора в този форум.
Тараторе виждам, че се кефиш на бих казал примитивната дискусия, за мен няма абсолютно никакъв проблем, а и те хората един по един вече показват доказателствените материали, дори така си почивам.
P.S. ама вие откъде извадихте тия снимки с ръжда бе хора, според Лексотаня това ше е некъв фотошоп
Изключително много се радвам, че има обективно мислещи хора в този форум.
Тараторе виждам, че се кефиш на бих казал примитивната дискусия, за мен няма абсолютно никакъв проблем, а и те хората един по един вече показват доказателствените материали, дори така си почивам.
P.S. ама вие откъде извадихте тия снимки с ръжда бе хора, според Лексотаня това ше е некъв фотошоп
- nov
- Мнения: 837
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Лексотане, моля те след тия снимки да не си прережеш вените ритуално, понеси го мъжки - това са изключения и не е ръжда, Тараторя ги е минавал тия тенекии с четката с ръждива боя ефект за да разпали дискусията.....
А дупката под радиатора на снимката е лепенка 3Д , ама то там как беше не е технически отговорен детайл ли как беше твоя "изказ" ?Определение за появата на ръжда, тя и тази е повърхностна не е проблем може и така да се кара, ама с тия ръжди как ли ще понесе удар клетката конструктивно или шсе сгъне, като кашкавал от 12 лева килото?
А дупката под радиатора на снимката е лепенка 3Д , ама то там как беше не е технически отговорен детайл ли как беше твоя "изказ" ?Определение за появата на ръжда, тя и тази е повърхностна не е проблем може и така да се кара, ама с тия ръжди как ли ще понесе удар клетката конструктивно или шсе сгъне, като кашкавал от 12 лева килото?
Последно промяна от nov на 15 Ное 2023 20:47, променено общо 2 пъти.
- veso_hds
- Мнения: 1431
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 28 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Така е! От 41г. съм учител.Тази е последната(живот и здраве).В последните години се превърнахме в звероукротители, вместо да преподаваме.Да не се чудят после родителите що имало агресия в училищата.На никъде не отиват нещата.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
- nov
- Мнения: 837
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Колега, моля ти се , какви са тия изказвания - ама как ше ти падне тавана, ти не си видял, било е някаква илюзия.
ЗубарУ е нещо страшно........ ръждата му е само един от проблемите.
-
- Мнения: 2101
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Той не падна целия, само отпред там до захвата на сенниците. Таван само не бях кърпил, въпреки многото аскони, кадети, вектори и астри дето имах...
- nov
- Мнения: 837
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Тъй де,тъй - само млако е паднАл тавана не е много, аз като се замисля понеже Кадет капка ми беше първата лична кола на времето и аз не съм и кърпил тавана, правих веждите (от там ми се е набило как са завити навътре, баш , като на моя РАВЧИК, не напразно го споменах) и праговете, но интересно по носачите на кадета нямах дори и повърхностна ръжда, както ме убеждава колегата Лексус, че е нормално на кола 2012 да я има и не е проблем.
Тараторе -тоя гнилоч, който е от Англия имаш ли идея от коя част на страната е, ако е под Единбург надолу не хвърлят сол и луга, ако е накъмто Шотландско там чат пат хвърлят. В източен Лондон станах свидетел на това как на Авенсис Т25 хечбек задната дясна пружина буквално влезе в купето и колата се килна на една страна, беше на колега, който преди 5 минути го бяха върнали от ем оу ти (техния техн.преглед) поради плачевното състояние на колата, той беше 2-ри собственик, кола с история на реални км , в Лондон не хвърлят сол и луга, ама то пък сигурно ще е от морския климат, беше кола на точно 10 години..................., но това е изключение..................предполагам, ама тия от прегледа пък що ли са я върнали????????????????????
Тараторе -тоя гнилоч, който е от Англия имаш ли идея от коя част на страната е, ако е под Единбург надолу не хвърлят сол и луга, ако е накъмто Шотландско там чат пат хвърлят. В източен Лондон станах свидетел на това как на Авенсис Т25 хечбек задната дясна пружина буквално влезе в купето и колата се килна на една страна, беше на колега, който преди 5 минути го бяха върнали от ем оу ти (техния техн.преглед) поради плачевното състояние на колата, той беше 2-ри собственик, кола с история на реални км , в Лондон не хвърлят сол и луга, ама то пък сигурно ще е от морския климат, беше кола на точно 10 години..................., но това е изключение..................предполагам, ама тия от прегледа пък що ли са я върнали????????????????????
-
- Мнения: 1244
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland
- Благодарил/а: 65 пъти
- Получена благодарност: 41 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Абре укротете се, колеги. Бламирате се много. Е, голяма работа.... Карайте си колите и като изгният, голяма работа. Ами, купувате си нови! Имам голям поглед върху какви ли не марки- преки (мои коли) и почти преки (на близки приятели, с които си лафим през два дни, често за колите ни ). Говоря за какви ли не марки- от Опел и ФВ, през БМВ, МБ, Мазда, Тойота, Лексус и кво ли не. Всеобщо валидно заключение за качество и корозия не мога да дам- примери:
-колега, фен на МБ мина през Ц 2013 и Е-Класа 2017, сега кара V-Klasse 2021. От Цетката се хвалеше много, само дюзи смени, за сметка на това Е-Класата се оказа класен боклук. Писал съм много по въпроса. Продаде я миналата седмица с ИЗНОСЕН кожен волан и седалки и пукащи ВСИЧКИ пластмаси в интериора на кола на 140 000км, АМГ фейслифт, ценова листа едно време 71 000 Евро! Срам жесток, но това е. Мерцедеси съм виждал и с ръжда по тях много и такива без никаква.
-сеатра ми и шефът ѝ- A6 Allroad за 10г. изгни зверски и взеха да му падат парчета от вратите, като ги затръшнеш. Иначе беше доста добра сглобка на интериора и не даваше сериозни проблеми с техниката. Изхвърлиха я на 810 000км поради тотална щета след удър. Той си купи A4 Allroad 2015, март тази година (на 8г.), на 450 000км се наложи да я пращат в България, да се сменя ДВГ и куп неща, защото си бяха изчерпали ресурса, а искаше да я кара още. Интериорът е доста добър. Колата, за разлика от по-старото и уж по-качествено Ауди, ръжда НЯМА (пак подчертавам.....сравнявам ги към момента, в който бяха на прибл. еднакви години и километри). Сестра ми с нейния A4 Allroad на 3г.- вече сменя тампон на ДВГ (на 100 000 някъде), интериорът е отврат- евтино се усеща, скърца на доста места и има куп драскотини. Ма била премиум, ми, ок, фактът не се променя.
-Опел Корса 2003г. Кара я тъща ми, аз и жена ми. Това е най-големият боклук евър, който аз съм виждал и съм карал. Не ми се започва да изброявам. От тогава намразих марката.
-БМВ М3 и БМВ M340- коли на един колега и жена му- за спортните качества няма нужда да говоря- факт са, НО.....на М3ката не можаха да разберат защо губи геометрията на окачването многократно, като интериор е страхотна. За сметка на това 340ката (колите са с разлика 1г. само- 2017 и 2018) има гаден интериор, но пък е технически много, много добра. Е, купиха си и Ярис хибрид, че да поспестят малко бензин
-Тойотите около мен- над 8 броя. Най-дълго се кара на баща ми Ауриса. Продаде го на 13г. БЕЗ никакви проблеми технически и минимална ръжда по носачите само. Колата беше БЕЗ никакви допълнителни покрития. Беше мита отдолу само ВЕДНЪЖ за целия си живот, а се караше в голяма степен в алпийската част на Австрия и сол имаше отдолу сигурно 3см слой . Интериорът беше отврат, скърца и се беше износил. За моята/вече неговата Корола писах вече.....Ръжда НУЛА!!!! Интериорът е скърцащ, но НЕ износен. Техн. проблеми колата няма. На един съсед обаче СЪЩАТА Корола изгни безпърдонно къде ли не. Ами, на какво се дължи...не знам. Другите Тойоти около мен също са безпроблемно, от ръжда никой не се оплаква...
Какво е обобщението на писаниците ми- ами, марка, модел, не знам си какво. Цялото състояние, проблемност-безпроблемност, ръжда, интериор явно зависят от какви ли не фактори, експлоатация, грижа за колата, миене, немиене и т.н. Та, айде споко
-колега, фен на МБ мина през Ц 2013 и Е-Класа 2017, сега кара V-Klasse 2021. От Цетката се хвалеше много, само дюзи смени, за сметка на това Е-Класата се оказа класен боклук. Писал съм много по въпроса. Продаде я миналата седмица с ИЗНОСЕН кожен волан и седалки и пукащи ВСИЧКИ пластмаси в интериора на кола на 140 000км, АМГ фейслифт, ценова листа едно време 71 000 Евро! Срам жесток, но това е. Мерцедеси съм виждал и с ръжда по тях много и такива без никаква.
-сеатра ми и шефът ѝ- A6 Allroad за 10г. изгни зверски и взеха да му падат парчета от вратите, като ги затръшнеш. Иначе беше доста добра сглобка на интериора и не даваше сериозни проблеми с техниката. Изхвърлиха я на 810 000км поради тотална щета след удър. Той си купи A4 Allroad 2015, март тази година (на 8г.), на 450 000км се наложи да я пращат в България, да се сменя ДВГ и куп неща, защото си бяха изчерпали ресурса, а искаше да я кара още. Интериорът е доста добър. Колата, за разлика от по-старото и уж по-качествено Ауди, ръжда НЯМА (пак подчертавам.....сравнявам ги към момента, в който бяха на прибл. еднакви години и километри). Сестра ми с нейния A4 Allroad на 3г.- вече сменя тампон на ДВГ (на 100 000 някъде), интериорът е отврат- евтино се усеща, скърца на доста места и има куп драскотини. Ма била премиум, ми, ок, фактът не се променя.
-Опел Корса 2003г. Кара я тъща ми, аз и жена ми. Това е най-големият боклук евър, който аз съм виждал и съм карал. Не ми се започва да изброявам. От тогава намразих марката.
-БМВ М3 и БМВ M340- коли на един колега и жена му- за спортните качества няма нужда да говоря- факт са, НО.....на М3ката не можаха да разберат защо губи геометрията на окачването многократно, като интериор е страхотна. За сметка на това 340ката (колите са с разлика 1г. само- 2017 и 2018) има гаден интериор, но пък е технически много, много добра. Е, купиха си и Ярис хибрид, че да поспестят малко бензин
-Тойотите около мен- над 8 броя. Най-дълго се кара на баща ми Ауриса. Продаде го на 13г. БЕЗ никакви проблеми технически и минимална ръжда по носачите само. Колата беше БЕЗ никакви допълнителни покрития. Беше мита отдолу само ВЕДНЪЖ за целия си живот, а се караше в голяма степен в алпийската част на Австрия и сол имаше отдолу сигурно 3см слой . Интериорът беше отврат, скърца и се беше износил. За моята/вече неговата Корола писах вече.....Ръжда НУЛА!!!! Интериорът е скърцащ, но НЕ износен. Техн. проблеми колата няма. На един съсед обаче СЪЩАТА Корола изгни безпърдонно къде ли не. Ами, на какво се дължи...не знам. Другите Тойоти около мен също са безпроблемно, от ръжда никой не се оплаква...
Какво е обобщението на писаниците ми- ами, марка, модел, не знам си какво. Цялото състояние, проблемност-безпроблемност, ръжда, интериор явно зависят от какви ли не фактори, експлоатация, грижа за колата, миене, немиене и т.н. Та, айде споко
Последно промяна от dracunculus на 15 Ное 2023 22:40, променено общо 1 път.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
- mapamop
- Мнения: 4202
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 97 пъти
- Получена благодарност: 323 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Не
Имам приятел с продаден Аурис 2007 D4D в Англия - бяха позагнили ребрата на купето отзад, под багажника. Мостовете обаче бяха във приемливо състояние и далеч от разпад. Дългата полуоска си беше изгнила на дежурното място под тампона.
При моя има смазан Аурис 2008 2.2 D-CAT - отдолу е като нов. Внос от словения, съдейки по изпуснатите визитки около скоростния лост и под седалките.
Ако това ще успокои някого - имам роднина с ГоУф 3/1993 година на 65000 километра пробег ( да се чете 365000 че на 300000 се "рестартира играта"), на който тая година му шиха бомбетата отпред че щеше да стане lowrider. Ама Голфето е на 30 години и донякъде му е простено. И разбира се задната врата му беше кипнала по ръба и около стъклото, но е вече адресирана.
Зафирата на баща ми направи 20 години и взеха да ѝ кипват отдолу калниците и вратите... А е от тези които мисля да бяха третирани за ръжда. Zapira-A 2000 г. 2.0DI. Италианка, внос от поне 10 години в България, "Сертифициран автомобил от "Автосвят"".
Предлагам да спрем да тресем тая тема и да се поуспокоят страстите. Засега ще се удържа да не я заключа. Просто много настрани избихме дискусията.
Факт е че всички кенефи след 2000 година гният доволно, поради консуматорската политика на производителите. Dracunculus го е казал много точно, че зависи от годишното настроение на производителя и още куп фактори.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
- nov
- Мнения: 837
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Явно това е и основния хроничен проблем при Е12, за който се е говорило тук във форума.
По темата................идеята беше , че като цяло съм ДОВОЛЕН от колата, изпълнява основната си функция безпроблемно. Плюсовете, които изброих и в началото са, че има много комфортна возия, стабилно пътно поведение (имайки предвид доста сложното задно окачване), просторна е, не ангажиращ автомобил с дефекти, тичане по майстори (поне моя), понася се перфектно с газта (казват, че на 100к.км вкопавала клапаните в главата, но моята уредба е такава, че впръсква бензин, когато е необходимо), а така или иначе при това каране догодина по това време би трябвало да съм разбрал. Климатика бълва БУКВАЛНО леден студ лятото в жегите и съм много доволен от него, просвета е голям и напълно ме устройва за нашия лунен пейзаж (тази кола НИКОГА не е виждала друго освен асфалт). Парното също е добро, друг плюс е простата елементарна поддръжка по смяна на масло, и всичките видове филтри - става лесно и бързо, шапка свалям за решението задните седалки да са подвижни, както и облегалките им.Самите седалки са много удобни от качествен плат.Това е за което се сещам.
В заключение - ако човек не се вглежда в детайлите, няма претенции и големи очаквания бих препоръчал тази кола, за неангажиращо придвижване от т.А до т.Б.Двигателя, като мощност е напълно достатъчен за придвижване със 100-120, не става за рискови и бързи изпреварвания, но тя и целта на сегмента не е такава. Благодаря на всички взели участие по темата и изказали своята гледна точка.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: emo_772000 и 3 госта