Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
Аватар
nov
Мнения: 832
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от nov » 14 Ное 2023 09:25

По стечение на обстоятелствата фирмата има хибридна Тойота, та имам поглед върху това задвижване от гледна точка на начин на шофиране, надеждност и т.н.
Благодаря Ви за пожеланията - не е нужно дори да е премиум сегмент, повечето в този клас спокойно нямат поне 1/3 от изброените 14 точки от мен. drunk.gif

Аватар
LEXUS
Мнения: 3719
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от LEXUS » 14 Ное 2023 14:01

nov написа: 14 Ное 2023 05:12 Разбира се, че е нелогично сравнението ти, аз нямам против задните ми врати да се отварят странично, но 5-тата врата да е настрани айде нема нужда и пак ти казвам нелогично сравнение СУВ с баничарка, на коя баничарка задната врата се отваря настрани - Пежо/Рено/Форд/Опел/ФауВе ?
Прикачени файлове
Opel Combo
Opel Combo
01-combo-01-load-area.jpg (459.37 KiB) Преглеждано 632 пъти
VW Caddy
VW Caddy
vw caddy.jpg (278.96 KiB) Преглеждано 632 пъти
VW Caddy
VW Caddy
vw caddy1.jpg (108.79 KiB) Преглеждано 632 пъти
Mercedes Citan
Mercedes Citan
mercedescitan1021int(3)_794_529_70.jpg (72.57 KiB) Преглеждано 626 пъти
Mercedes Sprinter
Mercedes Sprinter
sprinter.jpg (300.83 KiB) Преглеждано 626 пъти
Последно промяна от LEXUS на 14 Ное 2023 14:15, променено общо 1 път.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
WoLF
Мнения: 2668
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 274 пъти
Получена  благодарност: 124 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от WoLF » 14 Ное 2023 14:11

Да, на много :thumbsup:
ИзображениеИзображениеИзображение

Аватар
LEXUS
Мнения: 3719
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от LEXUS » 14 Ное 2023 14:43

nov написа: 14 Ное 2023 05:12 Когато нямаш факти ми говориш за емоции - когато шофирам този т.нар СУВ емоции нямам, от т.А до т.Б нищо повече, ти сериозен ли си с твърдението, че в РАВ4 не си виждал ръжда????????????Аз имах повърхностна ръжда по носачите, нещо, което при друг СУВ от тези години няма да видиш освен ако не е японски си ар ви или Мазда.
Повърхностната ръжда по носачите не е абсолютно никакъв експлоатационен проблем. Факт е,че там пестят от достатъчно анти-корозионно покритие, но не и по носещи елементи,нито по панели на каросерията. Тойоти много рядко може да се види ръждясали.
nov написа: 14 Ное 2023 05:12 Добре де - Г класите също ги карат извън пътя, там ръжда няма.
Убеден ли си в това или е някакъв кафеджийски фолклор. Проблемът е,че при много по-високи цени за Г клас той ръждясва, и то доста, само след 9 години употреба,да не говорим за повече.
https://www.bild.de/auto/auto-news/merc ... .bild.html
Какво казват германските тестващи: Schon der 2008er-Fotowagen hat reichlich Rost und Verschleißerscheinungen. Der Käufer sollte mindestens weitere 5000 Euro in die Hand nehmen, wenn er die nächste Hauptuntersuchung schaffen möchte. 9 годишния Г клас вече има много ръжда и собственика трябва да отдели 5000 Евро за следващия техн. преглед.

Scheibenrahmen, Türen, Falze, Tankdeckel. Schon nach wenigen Jahren geht’s los. - Панели,капачка резервоар, врати, ръждата започва само след няколко години.

Hohes Gewicht und Einsatz im Gelände sorgen für Verschleiß. - Голямото тегло причинява по-голямо износване, тоест пестено е по окачването и надеждността, това е големия проблем,особено при цените му.


Hohes Gewicht und Einsatz im Gelände sorgen für Verschleiß. - Повреди по централния дисплей, става нечетлив- ремонт или подмяна.

Dagegen sind Motoren und Getriebe, allesamt aus dem Pkw-Regal, mit dem hohen Gewicht überfordert und verschleißen früh. Für die Bremsen gilt das Gleiche, auch Achsaufhängung und Abgasanlage sind vom frühzeitigen Ende betroffen. - Двигателите, трансмисиите, окачването, изпускателната система -всичко се износва преждевременно при Г клас.


И един от основните проблеми на Г клас- ръждата!
Den größten Feind des G aber haben die Erbauer im Magna-Werk in Graz bis heute nicht in den Griff bekommen: Der monumentale Mercedes rostet an Türkanten, Fensterrahmen, Falzen. Nach nicht mal zehn Jahren läuft die braune Suppe aus allen Ecken.
ръждясва по ръбовете на вратите, рамките на прозорците и гънките. След по-малко от десет години ръжда.

Дори повреда турбокомпресор за 4000Евро.

Та кое е по-важно всичките тези повреди и ръжда, или повърхностна ръжда по носачи или скоби на резервоар?
nov написа: 14 Ное 2023 05:12 Я като си толкова отворен на тема ръжда направи следния експеримент - на твоята Тойота махни боята на някое място до тенекия по калника да кажем 1кв.см и на друг СУВ НЕяпонски, произволен и виж кой ще ръждяса по-бързо, резултата може да не ми го съобщаваш
Ти вероятно като четеш и пишеш не разсъждаваш достатъчно задълбочено щом вече две мнения не можеш да разбереш какво ти пиша в отговор на твоите глупости. А именно - какво е значението на дебелината на ламарината за ръждата? Ти непрекъснато говориш и в случая за антикорозионно покритие,а не за ламарината, разбираш ли го, противоречиш си. Първоначално започна с примера за меган ,че имал по-дебела ламарина, попитах те защо е необходимо това, ти започна да говориш колко лесно се търкало покритието? Има Рена с пластмасови калници,както и Мерцедеси с пластмасови калници. Това проблем ли е за теб, и са по-тънки от на Мегана, и какво от това?
Последно промяна от LEXUS на 14 Ное 2023 15:06, променено общо 1 път.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
nov
Мнения: 832
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от nov » 14 Ное 2023 15:03

Незнам каква логика имаш ти, но ми сравняваш товарни баничарки с шперплата вътре със СУВ служещ за превоз на хора????????????????????????????????
В крайна сметка ти какво се опитваш да ме убедиш, че минусите, които аз виждам и забелязал всъщност не са минуси, а плюсове??????????
Изгнил Меган след 2003 не съм виждал, докато ръждясали прагове на XA30 съм виждал, както и ръждясали вежди на РАВ4 от 2008-ма ама сигурно и те са карани оффроуд, Реното какво , като е с пластмасови калници, десетки други автомобили също са с пластмасови калници и кво? Те много паляци се смееха и на бутона за старт при Рено, ама в моемнта надали има автопроизводител, който да стартира/спира двг с ключ?
LEXUS написа: 14 Ное 2023 14:43 Повърхностната ръжда по носачите не е абсолютно никакъв експлоатационен проблем. Факт е,че там пестят от достатъчно анти-корозионно покритие, но не и по носещи елементи,нито по панели на каросерията. Тойоти много рядко може да се види ръждясали.
Абсолютни глупости - как не видях ръжда по носачите на Тиган например от първите години на производство,не този от 2012, Тойота все още ръждясва , макар и по-малко от аналогичните японци, но в никой случай нивото на антикорозионно покритие не е на Европейските производители, дори на Аурис 2017 има наченки на ръжда вече по местата, където са за крика!!!!
LEXUS написа: 14 Ное 2023 14:43 Та кое е по-важно всичките тези повреди и ръжда, или повърхностна ръжда по носачи или скоби на резервоар?
По важното е АЗ как се чувствам ,като съм в тая кола и дали ме радва, а поддръжката е въпрос на $$$, щом можеш да си я позволиш няма значение дали е надеждна или не, иначе по тази логика всичките немски фирми отдавна да са приключили с дейността си.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3719
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от LEXUS » 14 Ное 2023 15:12

nov написа: 14 Ное 2023 15:03 Абсолютни глупости - как не видях ръжда по носачите на Тиган например от първите години на производство,не този от 2012, Тойота все още ръждясва , макар и по-малко от аналогичните японци, но в никой случай нивото на антикорозионно покритие не е на Европейските производители, дори на Аурис 2017 има наченки на ръжда вече по местата, където са за крика!!!!
Ти функционално неграмотен ли си,че трябва да ти обяснявам едно и също в поне 3 мнения? Тези наченки на ръжда са все по носачи и места,които не са експлоатационно проблемни. Нито прагове ръждясват,нито калници, нито капаци. Всичко е от повърхностна ръжда,която не е никакъв проблем. Казах,знам,че пестят от достатъчно анти-корозинонно покритие по носачи, но това е допустимо и не е проблем за колата, проблем е като се пести от окачване, двигател,ск.кутии и електроника,както правят германските марки и европейските другите производители.
Иначе анти-корозионното покритие е дори по-добро от това на Мерцедеси,които сега са на 15-18 години, те ръждясват и М класи, и Е класи, и А класи.
Тойота на 18 години ръждясала много рядко може да се види, а C класи от 2005-та с ръждясали задни капаци ,прагове и калници много често виждам. Да не говорим М класите как ръждясват.
nov написа: 14 Ное 2023 15:03 Незнам каква логика имаш ти, но ми сравняваш товарни баничарки с шперплата вътре със СУВ служещ за превоз на хора????????????????????????????????
В крайна сметка ти какво се опитваш да ме убедиш, че минусите, които аз виждам и забелязал всъщност не са минуси, а плюсове??????????
Именно, щом всички производители правят така баничарките, които се отварят и затварят по 30 пъти на ден, значи не е конструктивно недомислие,а просто на теб не ти харесва и това е твое мнение, проблем или фиксация,а не конструктивна недомислица.

Защо не кажеш,че G клас не ти харесва,нали я хвалиш? Сега G клас конструктивно недомислен ли е за 150 000Евро, вратата като хладилник ЗИЛ ли се отваря или някак по-международно? :D

nov написа: 14 Ное 2023 15:03 Реното какво , като е с пластмасови калници, десетки други автомобили също са с пластмасови калници и кво?
Ами не знам какво, според теб тънката ламарина е проблем, но още не можеш да обясниш защо. Не разбрах какво значение има,че на Меган ламарината е по-дебела за анти-корозионното покритие.
Прикачени файлове
g class 1.jpeg
g class 1.jpeg (6.92 KiB) Преглеждано 593 пъти
g klasse.jpg
g klasse.jpg (234.93 KiB) Преглеждано 593 пъти
g class door.jpg
g class door.jpg (234.93 KiB) Преглеждано 593 пъти
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3719
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от LEXUS » 14 Ное 2023 15:26

nov написа: 14 Ное 2023 15:03 По важното е АЗ как се чувствам ,като съм в тая кола и дали ме радва, а поддръжката е въпрос на $$$, щом можеш да си я позволиш няма значение дали е надеждна или не, иначе по тази логика всичките немски фирми отдавна да са приключили с дейността си.
Тогава защо си си взел Тойота?
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
nov
Мнения: 832
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от nov » 14 Ное 2023 16:12

LEXUS написа: 14 Ное 2023 15:12 Ти функционално неграмотен ли си,че трябва да ти обяснявам едно и също в поне 3 мнения?
С този тон там на овцете, където работиш. За последен път ти пояснявам, пък както искаш така ме разбирай, или ако искаш ме разбирай:
- разбира се, че има разлика между дебелина на тенекия и качествено антикорозионно покритие, може да е най-тънката тенекия (визирам тази на РАв), но съчетана с качествено антикорозионно покритие (нещо , което не важи за Тойота) - то няма проблем, и обратното може да е най-дебелата тенекия, ако не е защитена, то все едно - ръждата ще избие дали е повърхностна или в дълбочина е все едно , защото процеса по ръждясване (окисление на метала) е започнал. няма значение и дали калниците са пластмасови - въпросния Меган е една от най-добре защитаващата пътниците си кола в своя клас

.
LEXUS написа: 14 Ное 2023 15:12 Тези наченки на ръжда са все по носачи и места,които не са експлоатационно проблемни.
Тук ми казваш, че носачите не са експлоатационно проблемни,пак да питам носачите??????????????????????? Тези наченки на 10 годишен автомобил с претенциите за СУВ и каран само по качествен асфалт не би трябвало въобще да бъдат повод за коментар (демек да ги няма).
LEXUS написа: 14 Ное 2023 15:12 Тойота на 18 години ръждясала много рядко може да се види
Чудя се в Бг ли живееш или некъде в Шри Ланка или Индонезия или ЮАР?
LEXUS написа: 14 Ное 2023 15:12 Именно, щом всички производители правят така баничарките, които се отварят и затварят по 30 пъти на ден, значи не е конструктивно недомислие,а просто на теб не ти харесва и това е твое мнение, проблем или фиксация,а не конструктивна недомислица.
На малоумен ли се правиш или си такъв????????????????? Баничарките, които си качил драги ми замъглен от Тойота фен-е , вратите им се отварят, на две половини, а не нацяло, като е в случая на РАВ-а цялата врата в една посока точно , като хладилник ЗИЛ - отвратително.
LEXUS написа: 14 Ное 2023 15:12 Защо не кажеш,че G клас не ти харесва,нали я хвалиш? Сега G клас конструктивно недомислен ли е за 150 000Евро, вратата като хладилник ЗИЛ ли се отваря или някак по-международно?
Ти в някоя партия ли работиш? Там така изопачават казаното. Г класата не ми харесва, пределно добре знам, че не е по-недеждна от конкретен лендкруизър или друга Тойота, но.........една ръждясала Г класа не съм видял качена на подемник, докато Ленд Круйзър един не съм видял, който отдолу да не е на решето.
LEXUS написа: 14 Ное 2023 15:12 Ами не знам какво, според теб тънката ламарина е проблем, но още не можеш да обясниш защо. Не разбрах какво значение има,че на Меган ламарината е по-дебела за анти-корозионното покритие.
Абсолютно нищо не си разбрал, не знам дали на немски или на английски да ти го напиша, но..........тънката ламарина НА МЕН ми създава усещане за паянтовост на този джип, за недоправеност и т.н. сравнявам я с тази на кошница за 5к. далеч от цената и претенциите на този СУВ но в пъти по-дебела, чукни с ръка на вратата на едното и на другото, дори и при затваряне шума в Тойотата е , като от консерва, докато в Мегана звучи по съвсем друг начин.
LEXUS написа: 14 Ное 2023 15:26 Тогава защо си си взел Тойота?
Нека потретя или почетвъртя ПА дано АБАРИСАШ: взех тази Тойота, защото карам доста в свободното си време и ми трябваше надежден автомобил и той тази задача ПОНЕ за момента си я изпълнява, движи ме от А до Б, но поради липсата или недостатъците, които съм видял ще си взема и друг СУВ, който ОПРЕДЕЛЕНО ГИ НЯМА въпросните.
За разлика от теб обаче аз не съм фанатизиран, не си лягам вечер с емблемата на Тойота пред очите и с дясната ръка в гащите, а гледам реално на нещата и казвам нещата, които (за ен -ти път да кажа) НА МЕН не ми харесват.
Разбира се, че някой слязъл от Голф или Астра тази Тойота ще му се стори космос, аз обаче имам доста опит с различни марки и класове и реално мога да видя кое ми харесва и кое не.
Ако имаш още въпроси питай, бих се радвал да ти отделя още време в дълги пояснения, за мен е удоволствие.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3719
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от LEXUS » 14 Ное 2023 16:42

nov написа: 14 Ное 2023 16:12 С този тон там на овцете, където работиш. За последен път ти пояснявам, пък както искаш така ме разбирай, или ако искаш ме разбирай:
- разбира се, че има разлика между дебелина на тенекия и качествено антикорозионно покритие, може да е най-тънката тенекия (визирам тази на РАв), но съчетана с качествено антикорозионно покритие (нещо , което не важи за Тойота) - то няма проблем, и обратното може да е най-дебелата тенекия, ако не е защитена, то все едно - ръждата ще избие дали е повърхностна или в дълбочина е все едно , защото процеса по ръждясване (окисление на метала) е започнал. няма значение и дали калниците са пластмасови - въпросния Меган е една от най-добре защитаващата пътниците си кола в своя клас
Ти май дори не знаеш какво означава да си функционално неграмотен. Бързаш да обиждаш, култура. Както и да е.
Изписал си сума ти изречения само да потвърдиш моите думи - че дебелината на ламарината сама по себе си,както ти пишеш в първото си мнение,което съм ти цитирал , не е от значение. Това,че Меган е с по-дебела ламарина от Рав 4 няма никакво значение. Но изглежда ще ти трябва 5-то обяснение.
nov написа: 14 Ное 2023 16:12 Тук ми казваш, че носачите не са експлоатационно проблемни,пак да питам носачите??????????????????????? Тези наченки на 10 годишен автомобил с претенциите за СУВ и каран само по качествен асфалт не би трябвало въобще да бъдат повод за коментар (демек да ги няма).
Разбира се, че повърхностна ръжда по носачите не е експлоатационен проблем. Носачите са много дебело желязо.
nov написа: 14 Ное 2023 16:12 Чудя се в Бг ли живееш или некъде в Шри Ланка или Индонезия или ЮАР?
Аз пък се чудя ти къде живееш,че не виждаш масово ръждясали мерцедеси и аудита а4-ки ,а3-ки около 20 годишни. Кое им е по-доброто в анти-корозионната обработка като ги виждам ръждясали с очите си по улиците. Авенсис, Короли не виждам ръждясали.
nov написа: 14 Ное 2023 16:12 На малоумен ли се правиш или си такъв????????????????? Баничарките, които си качил драги ми замъглен от Тойота фен-е , вратите им се отварят, на две половини, а не нацяло, като е в случая на РАВ-а цялата врата в една посока точно , като хладилник ЗИЛ - отвратително.
А какво е значението дали се отваря на две страни или на една страна, дори като се отваря на една страна другата страна ти е свободна да минеш с багажа оттам. Отвратително е за теб и това е лично твой проблем ,а не конструктивен. Ти си си я избрал тая кола.
nov написа: 14 Ное 2023 16:12 Ти в някоя партия ли работиш? Там така изопачават казаното. Г класата не ми харесва, пределно добре знам, че не е по-недеждна от конкретен лендкруизър или друга Тойота, но.........една ръждясала Г класа не съм видял качена на подемник, докато Ленд Круйзър един не съм видял, който отдолу да не е на решето.
Аз цяла статия ти копирах , където германците казват,че Г класата ръждясва по всички панели, ти ми говориш пак за повърхностна ръжда на подемник. Това не е проблем. Проблем е ,че Г клас ръждясва навсякъде. И то под 10 годишни Г класи за 100 000 Евро нови. Които са със задни врати с външни панти като хладилник ЗИЛ.
nov написа: 14 Ное 2023 16:12 Абсолютно нищо не си разбрал, не знам дали на немски или на английски да ти го напиша, но..........тънката ламарина НА МЕН ми създава усещане за паянтовост на този джип, за недоправеност и т.н. сравнявам я с тази на кошница за 5к. далеч от цената и претенциите на този СУВ но в пъти по-дебела, чукни с ръка на вратата на едното и на другото, дори и при затваряне шума в Тойотата е , като от консерва, докато в Мегана звучи по съвсем друг начин.
Видя ли сега, прочети си какво сам си написал. НА теб ти създава впечатление. Ама това си е твое мнение. Това нито е свързано с корозионната устойчивост,както се опитваше да твърдиш, нито с друго. Това е твое субективно усещане, което си е твой проблем,а не на колата. Меган може да го сравниш с Корола, Корола вратите й се затварят толкова плътно и глухо,че ще паднеш под масата. Изглежда не си затварял врата на Корола от 2005-та. Рав4-ката действително не се затваря така масивно вратата, но Корола се затваря масивно.
nov написа: 14 Ное 2023 16:12 Нека потретя или почетвъртя ПА дано АБАРИСАШ: взех тази Тойота, защото карам доста в свободното си време и ми трябваше надежден автомобил и той тази задача ПОНЕ за момента си я изпълнява, движи ме от А до Б, но поради липсата или недостатъците, които съм видял ще си взема и друг СУВ, който ОПРЕДЕЛЕНО ГИ НЯМА въпросните
РАзбирам това много добре, но ти в предишното мнение казваш точно обратното на това:
LEXUS написа: 14 Ное 2023 15:26 По важното е АЗ как се чувствам ,като съм в тая кола и дали ме радва, а поддръжката е въпрос на $$$, щом можеш да си я позволиш няма значение дали е надеждна или не
Въпросът е , казваш,че по-важно е ти как се чувстваш в колата и да те радва. А си вземаш Тойота,която не ти харесва, не те радва, но си я взел, защото е здрава.
nov написа: 14 Ное 2023 16:12 Ако имаш още въпроси питай, бих се радвал да ти отделя още време в дълги пояснения, за мен е удоволствие.
Ти на мен нищо не ми обясняваш,защото за да обясняваш първо трябва да изградиш теза. А ти във всяко следващо мнение си противоречиш на предишното. РАзбирам амбицията ти, но само с амбиция не може. Трябва и мисъл, не само емоционални постове. С доста простотии,които са очевидни. :D
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3719
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от LEXUS » 14 Ное 2023 16:56

nov написа: 14 Ное 2023 05:12 А за Blind spot, адаптивен круиз контрол и ел.затваряне на багажника не говорим, няма ги , като опция в този модел...........................
А кой конкурентен СУВ от тия години ги има тези опции?
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
nov
Мнения: 832
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от nov » 14 Ное 2023 17:03

Толкова много безмислени писания, че няма накъде.Но да започнем филма пак за мен не е проблем.
LEXUS написа: 14 Ное 2023 16:42 Ти май дори не знаеш какво означава да си функционално неграмотен. Бързаш да обиждаш, култура. Както и да е.
Изписал си сума ти изречения само да потвърдиш моите думи - че дебелината на ламарината сама по себе си,както ти пишеш в първото си мнение,което съм ти цитирал , не е от значение. Това,че Меган е с по-дебела ламарина от Рав 4 няма никакво значение. Но изглежда ще ти трябва 5-то обяснение.
Тук казах, какви са моите виждания, да ме убеждаваш в противното е излишно и можеш дори да го провериш на практика, написал съм как.
LEXUS написа: 14 Ное 2023 16:42 Разбира се, че повърхностна ръжда по носачите не е експлоатационен проблем. Носачите са много дебело желязо.
Нямам коментар.................................сигурно и полуоските , които се късат в Е12 и е голям проблем да намериш втора употреба дясна и те не са функционални, защото на подобна корола се скъса пред очите ми, добре, че не караше с повече от 20 човека, а ако кара със 100 по двупосочен път и недай Боже ти си насреща пак ли ще пренебрегнеш проблем, виждал съм скъсан носач точно на РАВ, по точно изгнил и скъсан, вярно РАв от 98-ма, но......................
LEXUS написа: 14 Ное 2023 16:42 Аз цяла статия ти копирах , където германците казват,че Г класата ръждясва по всички панели, ти ми говориш пак за повърхностна ръжда на подемник. Това не е проблем. Проблем е ,че Г клас ръждясва навсякъде. И то под 10 годишни Г класи за 100 000 Евро нови. Които са със задни врати с външни панти като хладилник ЗИЛ.
Добре ръждясват,чупят се - на мен не ми харесват, не съм им фен и т.н.Аз имам други впечатления от гега точно с 4 литров дизел и друга АМГ 55 - железни са, но да кажем тия двете са ОГРОМНО изключение.
LEXUS написа: 14 Ное 2023 16:42 Видя ли сега, прочети си какво сам си написал. НА теб ти създава впечатление. Ама това си е твое мнение. Това нито е свързано с корозионната устойчивост,както се опитваше да твърдиш, нито с друго. Това е твое субективно усещане, което си е твой проблем,а не на колата. Меган може да го сравниш с Корола, Корола вратите й се затварят толкова плътно и глухо,че ще паднеш под масата. Изглежда не си затварял врата на Корола от 2005-та. Рав4-ката действително не се затваря така масивно вратата, но Корола се затваря масивно.
Много добре знам кое с какво да сравня и умишлено ти написах, какво с какво сравнявам, за затварянето на вратите на Корола от тия години, каквито е Мегана........как да кажа....................ти наред ли си? Въобще влизАл ли си в двете коли или само щото е Тойота и е най-доброто??????????????Дори и Аурис от тия години да вземеш е тотален смях, дори и Аурис от следващото поколение 2017 година (не случайно давам него за пример) е тотален смях при затваряне, рамката на вратата му само, като погледнеш е ПОНЕ 3-5 мм по-тясна, въпроса за дебелината на тенекията ОТНОВО не го засягам там, но този Аурис е рендо да се сравнява със съответния Меган от 2017, ти в такъв Меган влизал ли си,карал ли си?
LEXUS написа: 14 Ное 2023 16:42 Рав4-ката действително не се затваря така масивно вратата, но Корола се затваря масивно.
В случая говоря само и единствено за РАВ, защото нея притежавам и то конкретния модел ХА30, но би ми било интересно да видя дали са се поправили в следващите си модели.
LEXUS написа: 14 Ное 2023 16:42 Въпросът е , казваш,че по-важно е ти как се чувстваш в колата и да те радва. А си вземаш Тойота,която не ти харесва, не те радва, но си я взел, защото е здрава
Разбира се, тази Тойота я взех за да я карам и да е здрава (друг е въпроса колко още ще е така), на дизайн САМО отвън отпред ми харесва, вътре таблото е ужас, отзад също не ми харесва, но пак да кажа - изпълнява си ЗАСЕГА основната цел , да не се чупи.
LEXUS написа: 14 Ное 2023 16:42 Ти на мен нищо не ми обясняваш,защото за да обясняваш първо трябва да изградиш теза. А ти във всяко следващо мнение си противоречиш на предишното. РАзбирам амбицията ти, но само с амбиция не може. Трябва и мисъл, не само емоционални постове. С доста простотии,които са очевидни.
Това с тезите го запази за себе си, твоите мнения са базирани на база тези, аз говоря от ОПИТ и лично на МЕН какво не ми допада, амбиции в автофорум нямам, амбициите си ги реализирам на други места различни от това, на емоции също не се опирам защото професионално отдавна съм ги надмогнал.Казвай друго - с какво мога да ти бъда полезен..........................................КОЛЕГА.

Аватар
nov
Мнения: 832
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от nov » 14 Ное 2023 17:06

LEXUS написа: 14 Ное 2023 16:56 А кой конкурентен СУВ от тия години ги има тези опции?
Веднага пояснявам казвам от личен опит XC60, като са вградени, като екстри още с вкарването на пазара (забележи) 2009 година, когато излиза.Другото пък е системата сити сейфти.
Ама не е Тойота за съжаление и сега очаквам да ми кажеш как реално ги е нямало това Волво тия екстри worthy.gif

Аватар
LEXUS
Мнения: 3719
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от LEXUS » 14 Ное 2023 17:27

nov написа: 14 Ное 2023 17:03 Тук казах, какви са моите виждания, да ме убеждаваш в противното е излишно и можеш дори да го провериш на практика, написал съм как.
Твоите виждания са,че искаш дебела ламарина, без да знаеш защо. И го обявяваш за проблем, понеже така си решил. Без обяснение защо трябва да де по-дебела ламарината.
nov написа: 14 Ное 2023 17:03 Нямам коментар.................................сигурно и полуоските , които се късат в Е12 и е голям проблем да намериш втора употреба дясна и те не са функционални, защото на подобна корола се скъса пред очите ми, добре, че не караше с повече от 20 човека, а ако кара със 100 по двупосочен път и недай Боже ти си насреща пак ли ще пренебрегнеш проблем, виждал съм скъсан носач точно на РАВ, по точно изгнил и скъсан, вярно РАв от 98-ма, но......................
Не говорим за ръждсал носач,а за повърхностна ръжда,иначе как ще минеш техн. преглед с пробивна корозия в носачи. Това е много рядко да стане и определено след редовна употреба извън пътя.

Корола е най-безппроблемния автомобил в класа си. Няма масов проблем със скъсани полуоски, това е някакъв единичен случай. От единични случаи не се правят генерални заключения.

Ето какво казват германците за Корола- Най-здравата и безпроблемна кола в класа, никакви ръжди или механични проблеми:

https://www.autobild.de/artikel/toyota- ... 36712.html
nov написа: 14 Ное 2023 17:03 Добре ръждясват,чупят се - на мен не ми харесват, не съм им фен и т.н.Аз имам други впечатления от гега точно с 4 литров дизел и друга АМГ 55 - железни са, но да кажем тия двете са ОГРОМНО изключение.
Мнение от две коли, които си видял за 500 км. не са статистика,а лично мнение.И не е хубаво личното мнение да го пишеш като генерална истина.
nov написа: 14 Ное 2023 17:03 Много добре знам кое с какво да сравня и умишлено ти написах, какво с какво сравнявам, за затварянето на вратите на Корола от тия години, каквито е Мегана........как да кажа....................ти наред ли си? Въобще влизАл ли си в двете коли или само щото е Тойота и е най-доброто??????????????Дори и Аурис от тия години да вземеш е тотален смях, дори и Аурис от следващото поколение 2017 година (не случайно давам него за пример) е тотален смях при затваряне, рамката на вратата му само, като погледнеш е ПОНЕ 3-5 мм по-тясна, въпроса за дебелината на тенекията ОТНОВО не го засягам там, но този Аурис е рендо да се сравнява със съответния Меган от 2017, ти в такъв Меган влизал ли си,карал ли си?
Корола вратите се затварят много по-масивно и глухо от Аурис и Меган
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3719
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от LEXUS » 14 Ное 2023 17:35

nov написа: 14 Ное 2023 17:03 Това с тезите го запази за себе си, твоите мнения са базирани на база тези, аз говоря от ОПИТ
Само да ти обясня,че когато синтезираш опита си с единични бройки автомобили пак трябва да го изложиш в някаква теза, което ти не можеш да направиш, защото мислиш прекалено повърхностно и си противоречиш във всяко мнение,както с ламарината, така и че за теб е важно колата да те радва,а си си взел Тойота ,която не те радва,а е здрава, обаче по-важно ти е да те радва. Що за несвързани тези.
nov написа: 14 Ное 2023 17:06 Веднага пояснявам казвам от личен опит XC60, като са вградени, като екстри още с вкарването на пазара (забележи) 2009 година, когато излиза.Другото пък е системата сити сейфти.
Ама не е Тойота за съжаление и сега очаквам да ми кажеш как реално ги е нямало това Волво тия екстри
Аз много правилно зададох въпроса, но ти отново не си разбрал. Волво е премиум марка и се конкурира с Лексус, общо взето основен конкурент на Рав 4 е Тигуан, а той също няма тези опции от тези години.

И леко е проява на лош вкус да влезнеш във форум на Тойота,където да обясняваш колко конструктивно недомислена е дадена Тойота,което е лично мнение,а не факт и колко е недодялана и т.н. и след това да обвиняваш и обиждаш друг,че ти опонира с факти и цитати.
Извинявай, не аз съм влезнал във форум Волво и Рено да хваля Тойоти. Аз съм във форум Тойота и знам защо съм тук и затова се аргументирам и не съм съгласен жалък опит с единични автомобили някой да го представя като световна истина! Пък и да се сърди,че не съм съгласен с него!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
nov
Мнения: 832
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от nov » 14 Ное 2023 17:45

Много приказки, нищо съществено.Ти на каква база се изказваш , на личен опит ли?
Като е Тойота форум какво само хвалби плюсове за марката ли? Някакъв неписан морален стожер ли се явяваш на форума?
Отново за 6-ти път - казвам нещата както ги виждам и които на МЕН ЛИЧНО не ми харесват, или искаш да ми наложиш аз какво да харесвам, че нещо вече започваш РЕЗКО да ми влизаш,м?

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Amazon [Bot], max-2, nEpgaLLik0 и 4 госта