Аз тия мачове ги играх миналата година и не ти ги казвам случайно или напосоки. Щуцера като е запушен от маслен клей налягането избива през маркуча му и тоя отпред (1 и 4), или направо през гарнитурата - което излезе по-слабо. А той е запушен защото 20 години са вървели маслени изпарения и са се охлаждали вътре в клапана, когато е изгасен двигателя. Вътре в капачката на черната кутия има един дунапрен - изпери го и ще спре да ти съска капачката на резервоара като я отвориш (поне), и ще се стабилизират оборотите на стоплен мотор (не само) на празен ход. Клапана отваря "по програма от компютъра" и изпуска в колектора бензиновите пари от резервоара, за да ги изгори. Другата му роля е че добавя въздух, когато е пуснат климатика примерно, но не само. Дунапрена е прахов филтър на филтъра, в който има наистина гранули активен въглен - доказано че докато си продухвах моя с компресора омазах пейзажа и го гръмнах с компресора откъм дъното. Когато няма достатъчно бензинови пари, през дунапрена дърпа въздух. Нов филтър е над 700 лева и не може без него. Не минава течно гориво през него, освен ако смотания бензинджия не ти напълни резервоара до ръба на гърловината и да прелее, и да скапе тоя филтър.
Гарнитурите за дросела и IACV клапана са под 20 лева двете, но са само оригинални на Тойота и поне в България се чака за тях към 2 седмици. Гарнитурата на Elring за входящия колектор беше 6 лева, оригинална гарнитура на капака на клапаните е 30-40 лева оригинална на Тойота, на Elring беше 28 - не си струва разликата. Измий хубаво пружината на ролката за жилото на газта на дросела и ще ти стане по-пъргав мотора, и ще сваля по-бързо оборотите.
Всеки напукан или сцепен маркуч е излишен въздух, който компютъра го открива през (поне) първата ламбда сонда и добавя още гориво да го компенсира.
Авенсиса на градско свали към 2-3 литра градски разход от тия "дреболии".