Страница 1 от 1

Помощ не пали

Публикувано на: 11 Апр 2023 21:05
от ДядоБиско
Здравейте.Колата е Версо 2009г.2,0 дизел,126 к.с..След валеж на дъжд без да е карана колата по мокри пътища,просто си стои и дъждът я вали(или влажно време)не иска да запали.Като мине един ден ,като се оправи времето си пали без проблем.След като запали я нося на диагностика и нищо,никакви грешки и проблеми,до следващия дъжд.Помогнете.

Помощ не пали

Публикувано на: 11 Апр 2023 21:17
от TATI
Дръж я на сухо и проветриво място!

Помощ не пали

Публикувано на: 11 Апр 2023 21:44
от Hursa
Проверете изолацията на кабелите към блока с предпазителите, както и към датчиците за въздух и налягане, проверете и буксите им.

Помощ не пали

Публикувано на: 11 Апр 2023 22:03
от ДядоБиско
Благодаря.Всяка информация ще ми е от полза.

Помощ не пали

Публикувано на: 11 Апр 2023 22:20
от mapamop
Или я залейте с вода и закачете на диагностика, ако не запали. Както е писал Hursa има оголена изолация някъде, или слаб контакт който изчезва съвсем от влагата.
Първите ми кандидати са кабелите на акумулатора от клемите към купето.

Помощ не пали

Публикувано на: 11 Апр 2023 22:57
от ДядоБиско
Стартер и акумулатор са ок.Върти яко.Имали вероятност някоя клапа или клапан да отказва от влагата?

Помощ не пали

Публикувано на: 12 Апр 2023 00:22
от mapamop
Овлажнени релета за горивната система няма да работят коректно, когато са мокри. Незакопчана букса ще събира влага/вода и датчика след нея ще "приказва глупости". Вариант е да я залеете с вода, за да не запали и да я следите с диагностика, кое не е наред. Другият сценарий е да пребъркате целия кош на мотора - букси и кабели. Кофти сигнал примерно от датчик на колянов вал, датчик на разпределитен вал, температурен датчик, дебитомер няма да позволи нормална работа на мотора. Същото важи и за SCV клапана на помпата, конекторите на дюзите.

Помощ не пали

Публикувано на: 12 Апр 2023 14:43
от ufer
Ех, добре си бяха старите карбураторни мотори, 3-4 релета и нищо друго... :whistle: