Страница 2 от 3

Некоректно Отношение Тойота Пловдив

Публикувано на: 12 Сеп 2022 19:53
от ufer
ufer написа: 05 Сеп 2022 21:10дебело
Браво! Добре, че не се наложи да се жалваш на японците... :thumbsup:

Некоректно Отношение Тойота Пловдив

Публикувано на: 12 Сеп 2022 19:59
от biro
Задължително жалба до японците, защото сега ще трябва да чакаш нова доставка. Поне 15% отстъпка да дават за компенсация.

Некоректно Отношение Тойота Пловдив

Публикувано на: 12 Сеп 2022 20:36
от ufer
Те, японците може и да дадат, но дали българите (дилърите) няма да ги съкратят... :)

Некоректно Отношение Тойота Пловдив

Публикувано на: 13 Сеп 2022 08:40
от slowtraveler
В случая виждам проблем и от двете страни... Да, колегата е бил подведен от служители, но особено като управляващ фирма би трябвало да е наясно, че стигне ли се до 'разбор на ситуацията', сила има това, което е оставено на хартия... Съгласен съм с biro, - аз също не бих подписал документ за поръчка на продукт, който в последствие има вероятност да сменя...
Радвам се, че сте намерили компромисно решение. Надявам се да сте оформили този път точно документите....
В интерес на истината досега никога не ми се е случвало да поръчам един автомобил, а да дойде в друга комплектация - още при поръчката са ми описани всички екстри, опции и т.н. - с кодове и т.н...
Също така предлагам ако колегата е доволен от решението, тази тема да бъде преместена от този раздел просто защото според мен става въпрос за недоразумение, на което е намерено решение, а не за трайна тенденция...
Смятам, че всеки, който работи, може да сгреши, но разликата между 'черният списък' и коректните търговци е в начина, по който излизат от ситуацията...

Некоректно Отношение Тойота Пловдив

Публикувано на: 13 Сеп 2022 16:20
от trib
За нова доставка няма да се чака, тъй като взехме наличен - с цвят, който по-скоро не ни допада - т.е. в крайна сметка пак сме вътре от цялата работа wink.gif - с оглед ситуацията на международния пазар на автомобили за съжаление трябва да се примирим.

slowtraveler - не съм съгласен с последните ти 2 изречения. Проблемът се реши благодарение на Тойота Балканс. Тойота Тиксим отказаха да решат проблема и не искаха да ми дадат наличен хибрид или да поръчам нов на цената от Април - те категорично отказаха. Т.е. те са си некоректен търговец и са направили промяна в поведението си благодарение на намесата на официалния вносител.

Некоректно Отношение Тойота Пловдив

Публикувано на: 13 Сеп 2022 16:35
от Volkata
И този бензинов ярис е пуснат в мобиле за продажба вече, ако някой търси да побърза, а какъв цвят ви се падна от рулетката

Некоректно Отношение Тойота Пловдив

Публикувано на: 15 Сеп 2022 12:24
от trib
Вчера взехме Яриса. Преброих, че това е 6-ят нов автомобил, който взимаме през годините (първи Тойота). Казаха ми да си налея течност за чистачки на първата бензиностанция, тъй като колата се дава без течност? Всички Тойоти ли ги дават така ermm.gif Направо щях да падна tooth.gif

Некоректно Отношение Тойота Пловдив

Публикувано на: 15 Сеп 2022 12:34
от slowtraveler
И не само Тойоти... Някои 'Тойоти' ги дават с безплатно обслужване, включително консумативи (спирачки, дискове) за целият срок на гаранция. Но и при тях гумите, бензина и течността за стъклата не се включват в 'консумативите'..
Докато за гумите и бензина нещата са логични, за течността причината обикновено е друга - всеки има различен вкус.. На някой му харесва цитрусови аромати на течността. А на друг му харесва да му мирише на ракия.... tooth.gif
И ако сложат 'неправилната течност' пак ще се намери някой да мърмори 'ама точно Тойота ли слага тази течност, като може да сложи от другата'.... В края на краищата течността струва стотинки и нищо не пречи на клиента да сложи каквато му харесва...

Некоректно Отношение Тойота Пловдив

Публикувано на: 15 Сеп 2022 15:38
от mirott
Да, но могат да сипят литър дестилирана вода, за да не е празно. Лев-два...въпрос на имидж.

Некоректно Отношение Тойота Пловдив

Публикувано на: 15 Сеп 2022 15:41
от slowtraveler
mirott написа: 15 Сеп 2022 15:38 Да, но могат да сипят литър дестилирана вода, за да не е празно
Ако замръзне пак кой ще е виновен? :whistle:
На едно Версо се 'саморазглоби' моторчето на пръскалката около 200км след излизане от дилъра - вероятно е било замръзнало и откопчано от щипките, или турчина не го е заключил добре...
На мястото на дилъра бихте ли си сложили таралеж в гащите?
То и резервоар гориво не е космическа сума на фона на цената на автомобила, ама....

Некоректно Отношение Тойота Пловдив

Публикувано на: 15 Сеп 2022 16:13
от mirott
trib написа: 15 Сеп 2022 12:24 Вчера взехме Яриса
Slow, аз това имах предвид и това коментирах. Вчера нямаше минусови температури. Както казах, въпрос на имидж. А пък и от друга страна един колега тук преди беше написал, че е спрял да се ядосва, когато е осъзнал, че не може да очаква отношение от другите, каквото самия той би предложил и приложил спрямо клиентите си. Туй то.

Некоректно Отношение Тойота Пловдив

Публикувано на: 15 Сеп 2022 16:32
от slowtraveler
mirott написа: 15 Сеп 2022 16:13 Slow, аз това имах предвид и това коментирах. Вчера нямаше минусови температури.
Разбрах те, но има и условности, които не винаги се забелязват от клиента.... Като се замисля - аз още съм със зимна течност - лятото не съм пътувал в кален дъжд и реално не ми е свършвала течността...
Същото ми се е случвало и обратно - Маздата я бях взел от дилъра Септември (или началото на Октомври)... И около Нова година гледам спря да пръска на фаровете... Оказа се изгорял бушон - замръзнала е 'лятната' ми течност, която просто съм забравил да 'разредя' със зимна... Късмет, че нямаше други поражения освен бушона..
Като цяло - дребнавостта ме дразни... tooth.gif

Некоректно Отношение Тойота Пловдив

Публикувано на: 15 Сеп 2022 17:42
от mirott
Ако го погледнеш през призмата на дребнавостта да, но ако е като добавка и с мисъл, и гъдел за клиента е друго. Трябва да се наблюдава момента и да не се изпуска клиента, да е доволен и усмихнат. И да извади парите от джоба с кеф, а не по принуда, щото няма избор...

Некоректно Отношение Тойота Пловдив

Публикувано на: 15 Сеп 2022 21:26
от trib
Дребнавост е да продадеш кола за 43000 лв и да кажеш на клиента - не подминавайте първата бензиностанция, защото няма бензин да те закара до втората и налейте течност защото няма. Да дадеш 43000 лв и да очакваш да има бензин до бензиностанцията (като марка) от която зареждаш и да има течност за чистачки - не е дребнавост. Нещо се бъркат понятията :)

Некоректно Отношение Тойота Пловдив

Публикувано на: 15 Сеп 2022 21:41
от mapamop
Добре че поне антифриз и спирачна течност е имало. Явно наистина пилят и части от стотинката, в себестойността.
Като знам че цялото купе на Опела беше боядисано с боя, а на легена багажника е на грунд, вътрешните панти на седлото на задната седалка са боядисани, а външната си е на гол метал, тунела на скоростния лост е едва-едва пръснат с грунд, ламарината между мотора и пасажерският отсек повечето е на грунд ... Чак пък и течност за чистачки ли да налеят?!
Спестили са от пантите по 3 грама грунд и боя.