2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 17 Мар 2024 21:43
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Toyota
2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса
Здравей колега,
имам същият проблем ,смених всичко , водна помпа,термостат,антифриз ,и пак вдига 98 градуса, и като вдигна над 3 000 оборота, градусите падат.
Маркуча на термостата е студен.
Кажи как го оправи твоят проблем.
Предварително ти благодаря !
имам същият проблем ,смених всичко , водна помпа,термостат,антифриз ,и пак вдига 98 градуса, и като вдигна над 3 000 оборота, градусите падат.
Маркуча на термостата е студен.
Кажи как го оправи твоят проблем.
Предварително ти благодаря !
- memorex
- Мнения: 813
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 21 пъти
2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса
Има вероятност да не е обезвъздушена системата.
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
- mfandakov
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 20 пъти
- Получена благодарност: 49 пъти
2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса
Или да е скъсана демпферната шайба и да превърта в нея.
И дойдоха времена нелепи,
в които
крадци.....управляват слепи.
Радой Ралин.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 04 Мар 2024 19:12
- Местоположение: Перник
- Автомобил: RAV 4
- Благодарил/а: 2 пъти
2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса
Здравейте колеги,
и аз се присъединявам в темата с почти същия проблем. От известно време при движение с 80/90, без натоварване на прав участък, при спиране на кръстовище перката е включена и това при температура на въздуха 10°, маркуча към термостата е студен. Смених температурен датчик и термостат, правих анализ за газове в системата (няма), същата работа.
Миналата година сменях ремък, ролки и водната помпа... и дали точно помпата не е сдала багажа?
Благодаря предварително за мненията.
и аз се присъединявам в темата с почти същия проблем. От известно време при движение с 80/90, без натоварване на прав участък, при спиране на кръстовище перката е включена и това при температура на въздуха 10°, маркуча към термостата е студен. Смених температурен датчик и термостат, правих анализ за газове в системата (няма), същата работа.
Миналата година сменях ремък, ролки и водната помпа... и дали точно помпата не е сдала багажа?
Благодаря предварително за мненията.
- itzoa
- Мнения: 322
- Регистриран на: 24 Юни 2022 22:49
- Местоположение: Габрово
- Автомобил: Yaris Cross Hybrid
- Благодарил/а: 53 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса
С един вагаджийски дизел имах същия проблем, пускаше се перката и при студен двигател и то на макс. Странното е че се оправи сам след смяна на акумулатора, който си беше доста заминал, а и автомобила се караше много на кратки разстояния и явно е стоял все недозареден и от там май се се бъркали и датчиците, които при проверка си работеха всичките.
- mapamop
- Мнения: 4135
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 93 пъти
- Получена благодарност: 310 пъти
2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса
За тия коли мисля да имаше 1-2 релета за вентилаторите, и не съм сигурен дали няма боднат резистор за степените на вентилаторите на лявата надлъжна греда на купето под левия фар. Там гледано ли е за кофти контакти или износени релета?
По спомен ако изчезне резистора и компютъра директно включва перката на макс.
По спомен ако изчезне резистора и компютъра директно включва перката на макс.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
- memorex
- Мнения: 813
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 21 пъти
2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса
Подкрепям мнението за релетата.Май бяха три на брой .
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
- mapamop
- Мнения: 4135
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 93 пъти
- Получена благодарност: 310 пъти
2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса
И за да няма излишни разходи за гориво до близките морги, релетата май бяха три еднакви и от своя страна да бяха еднакви с тези двете на фаровете или на "бибипката" (клаксона). Може да се въртят - майната ѝ на свирката.
Ако има резистор - хвърлен е в най-голямата мизерия, химия и вода. Не е невъзможно да са му кипнали конекторите.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 04 Мар 2024 19:12
- Местоположение: Перник
- Автомобил: RAV 4
- Благодарил/а: 2 пъти
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост