Страница 1 от 1

Проблем загуба на мощност при средни обороти след премахване на ДПФ Avensis 2.2 D-Cat 177

Публикувано на: 10 Сеп 2021 22:49
от AlexBe
Здравейте пускам нова тема защото вече писах в няколко стари, но никои не ми е отговорил.
От два месеца се боря с проблем на Авенсис 2.2 D - Cat
Колата е карана в германия миналата година декември месец е докарана на ход в България и след запушен дпф предишният собственик решава да го премахне механично и софтуерно и да сложи чип след което идва на лице проблема които неможе да се установи от тогава до сега, а именно, че колата когато се кара магистрално ( най вече тогава го прави постоянно) с една постоянна газ колата започва да прекъсва сякаш губи мощност, влиза в авариен режим, изчезва турбината ако газта се държи на едно положение ту се оправя ту губи мощност, а като и подадеш повече газ колата си тръгва и няма проблеми.
Карах я да й преправят софтуера след махане на доф, егр е затапен и изолиран софтуерно, 5тата дюза също, сменях регулатора на горивото, пробвах с друг мап сензор с почистване на дебитомера, чистих дроселната клапа, имам една дюза която е с най лоши стойности -0.60 я сваляхме сменяхме дифтунгите и гумичките. Горивен и въздушен филтър сменях и колата не ще да се оправи и неще където и да отида ми казват, че всичко което те мислят че може да е проблем е правено и никои не иска да се нагърби със задачата да търси проблема четох всичко по форума и пробвах всичко което пише за сходните проблеми.
Моля някои ако се е сблъсквал с подобен проблем и са му го решили в някой сервиз да ми даде контакти и аз да отида за отсраняването му. Също така колата преди преправяне на софтуера харчеше 8-9 сега падна разхода на 6-7
Благодаря ви

Проблем загуба на мощност при средни обороти след премахване на ДПФ Avensis 2.2 D-Cat 177

Публикувано на: 11 Сеп 2021 10:32
от Shishkovi
Привет, Колега! Дано да намерите подходящ монтьор, който да ремонтира колата. Проблемите обаче са налице и вие сами ги споменавате. На кола Д кат имате премахнат катализатор(DPF). Не е точно сравнението ми, но ще го кажа> все едно да отстраните някоя част от лаптопа си и да се чудите защо не работи. И все пак опитайте с хубава добавка за почистване на дизелова система, аз съм много доволен от тази на Лики Моли-250 мл на цена около 15 лв.

Проблем загуба на мощност при средни обороти след премахване на ДПФ Avensis 2.2 D-Cat 177

Публикувано на: 30 Сеп 2021 15:52
от stifmart
Здравейте, аз съм с RAV4 2.2 D-Cat 177 и чета темите защото при мен изпушва "принодителна регенерация" при загрял двигател. Попаднах на един клип: в който човекът говори за проблемен софт. при премахването на DPF филтара. Предполагам че може да е от това. Дано да съм Ви бил от полза.

Проблем загуба на мощност при средни обороти след премахване на ДПФ Avensis 2.2 D-Cat 177

Публикувано на: 01 Окт 2021 23:02
от AlexBe
Shishkovi написа: 11 Сеп 2021 10:32 Привет, Колега! Дано да намерите подходящ монтьор, който да ремонтира колата. Проблемите обаче са налице и вие сами ги споменавате. На кола Д кат имате премахнат катализатор(DPF). Не е точно сравнението ми, но ще го кажа> все едно да отстраните някоя част от лаптопа си и да се чудите защо не работи. И все пак опитайте с хубава добавка за почистване на дизелова система, аз съм много доволен от тази на Лики Моли-250 мл на цена около 15 лв.
Благодаря ще ползвам с добавката, но вече съм пробвал с какви ли не. Един път с двутактово масло проблема се оправи, но за около 100 км. След това пак се появи

Проблем загуба на мощност при средни обороти след премахване на ДПФ Avensis 2.2 D-Cat 177

Публикувано на: 19 Юни 2022 22:48
от BorislavGiurov
Имах подобен проблем на 2.2 D-4D 150hp, губеше нялагане на рейла

Проблем загуба на мощност при средни обороти след премахване на ДПФ Avensis 2.2 D-Cat 177

Публикувано на: 14 Сеп 2022 18:42
от тойотикс
AlexBe написа: 01 Окт 2021 23:02
Shishkovi написа: 11 Сеп 2021 10:32 Привет, Колега! Дано да намерите подходящ монтьор, който да ремонтира колата. Проблемите обаче са налице и вие сами ги споменавате. На кола Д кат имате премахнат катализатор(DPF). Не е точно сравнението ми, но ще го кажа> все едно да отстраните някоя част от лаптопа си и да се чудите защо не работи. И все пак опитайте с хубава добавка за почистване на дизелова система, аз съм много доволен от тази на Лики Моли-250 мл на цена около 15 лв.
Благодаря ще ползвам с добавката, но вече съм пробвал с какви ли не. Един път с двутактово масло проблема се оправи, но за около 100 км. След това пак се появи
нещата не са за добавка,човека дефакто няма какво да чисти затапен егр,махнат дпф и 5та дюза която обича да пикае,тука нещата опират до качественно софуеарно намесване в софия има не е квот да няма и в русе има ,отивш казваш че искаш нов софт с ремап 210 коня с 450 нютона ,хората мерят замерват може да открият нещо,(праят първо него) после постигат по-горе исканите данни от тебе(това са постижимите безопасни за всекидневка),иначе ако тръгнеш с други турбини,кулери може и 280 да докараш,ама полужението ще ти е подобно на сегашното... те така (насочващи стъпки искаш това мога да посъветвам,колата си е твоя ,бюджета също горе посочената манимуполация преди 24/02/22 при полужение че ти взимат дпфа ,тапят егр и дюза,ремап излизаше 1000лв,. в твоята ситуация н.з. как се вика УСПЕХ!!

Проблем загуба на мощност при средни обороти след премахване на ДПФ Avensis 2.2 D-Cat 177

Публикувано на: 08 Ное 2022 07:21
от geniya
AlexBe написа: 01 Окт 2021 23:02
Shishkovi написа: 11 Сеп 2021 10:32 Привет, Колега! Дано да намерите подходящ монтьор, който да ремонтира колата. Проблемите обаче са налице и вие сами ги споменавате. На кола Д кат имате премахнат катализатор(DPF). Не е точно сравнението ми, но ще го кажа> все едно да отстраните някоя част от лаптопа си и да се чудите защо не работи. И все пак опитайте с хубава добавка за почистване на дизелова система, аз съм много доволен от тази на Лики Моли-250 мл на цена около 15 лв.
Благодаря ще ползвам с добавката, но вече съм пробвал с какви ли не. Един път с двутактово масло проблема се оправи, но за около 100 км. След това пак се появи
Оправянето след добавянето на маслото може да се е получило случайно. След като набие грешката при дълъг път, има ли кой да прочете номер на грешката, и да направи диагностика с живи данни в движение? Вероятността да е датчик за налягане на рейла е много голяма, също се тества задължително и налягането на SCV клапана. На този ДВГ дюзите са пиезо и вероятността някоя да прекъсва при натоварване е много голяма, стендовете вероятно няма да могат да я хванат като прекъсва електрически. Повечето сервизи трият грешките и се почва едно сменяне на части, да не ти е майко работа. Без да се чете по време на движение, ще се сменят части за хиляди левове. Тия моменти с чипосването не са много ОК, защото после се получават допълнителни проблеми и всеки ще вдига рамене.

Проблем загуба на мощност при средни обороти след премахване на ДПФ Avensis 2.2 D-Cat 177

Публикувано на: 26 Фев 2024 11:59
от Vesko1991
AlexBe, Откри ли проблема с забиването по време на движение?