"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Публикувай отговор
Аватар
ufer
Мнения: 2589
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от ufer » 10 Сеп 2021 18:07

Честно казано и аз май не бих се занимавал с НАП и тем подобни, макар че го предложих. Като че ли ми е под достойнството. Но може би има "пичове" в Тойота Балканс! ? В Западна Европа имат една много интересна практика. При подобни случаи или пък при спорни рекламации решават казуса в полза на клиента. Този акт се нарича "куланс" и се прилага, за да се поддържа добрият имидж. Може пък да са научили нещо и в Тойота и да ви изненадат приятно...

Аватар
memorex
Мнения: 811
Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
Местоположение: Varna
Автомобил: avatar
Благодарил/а: 14 пъти
Получена  благодарност: 20 пъти

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от memorex » 10 Сеп 2021 18:51

Може пък да са научили нещо и в Тойота и да ви изненадат приятно...
E то не е лш това целта на темата?!? punk.gif
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."

Елена
Мнения: 45
Регистриран на: 03 Сеп 2021 12:56
Местоположение: България
Автомобил: Toyota Corolla

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от Елена » 10 Сеп 2021 19:50

memorex написа: 10 Сеп 2021 18:51 Може пък да са научили нещо и в Тойота и да ви изненадат приятно...
Ха дано, ма надали ( като в оня виц,дето се питали дали ще излезе честна булката) tooth.gif

Аватар
memorex
Мнения: 811
Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
Местоположение: Varna
Автомобил: avatar
Благодарил/а: 14 пъти
Получена  благодарност: 20 пъти

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от memorex » 10 Сеп 2021 20:02

"Булката е честна като я вземеш такава" tooth.gif .В случая от Тойота. tooth.gif .Аз лично съм за корекции,даже се предлагам за работно място-началник отдел. tooth.gif .Най-голямята ми мечта преди време беше някой да ме убеди да посетя оторизиран сервиз. punk.gif
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."

Елена
Мнения: 45
Регистриран на: 03 Сеп 2021 12:56
Местоположение: България
Автомобил: Toyota Corolla

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от Елена » 10 Сеп 2021 20:05

memorex написа: 10 Сеп 2021 20:02 "Булката е честна като я вземеш такава" tooth.gif .В случая от Тойота. tooth.gif .Аз лично съм за корекции,даже се предлагам за работно място-началник отдел. tooth.gif .Най-голямята ми мечта преди време беше някой да ме убеди да посетя оторизиран сервиз. punk.gif
Е,дано се сбъдне :D

Аватар
ufer
Мнения: 2589
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от ufer » 10 Сеп 2021 20:23

Ще чакаме нова снимка с вдигнат капак и нова кора...🍾🍾🍾

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от slowtraveler » 11 Сеп 2021 23:13

Елена написа: 10 Сеп 2021 16:57 Не съм ги плашила с КПЗ, НАП и прочие. Смятам,че тези номера са прозрачни,не бих се занимавала с това.
Прозрачни - колко да са прозрачни? 'Тези номера' съм ги правил, и то не за да ги плаша, а направо подавам сигнал и до КЗП и т.н.... По-точно писмото ми е до КЗП, а копието - до автомобилният производител - щом не ми е решил проблема - той минава на втори план... Е да - имало е реакции от рода 'ама сега що правиш така'... А как? Писал съм Ви съвсем коректно, щом вие не можете да ми решите проблема - преминавам на горно ниво и толкова - какво чудно има.. НАП в случая не смятам, че има каквото и да е касателство... Доста народ ги намесва 'като съдник' или плашило, ама за да ги плашиш с НАП трябва да познаваш добре финансовите закони, а и в повечето случаи тези големи фирми си действат съвсем законно
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Елена
Мнения: 45
Регистриран на: 03 Сеп 2021 12:56
Местоположение: България
Автомобил: Toyota Corolla

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от Елена » 12 Сеп 2021 09:09

slowtraveler написа: 11 Сеп 2021 23:13
Прозрачни - колко да са прозрачни? 'Тези номера' съм ги правил, и то не за да ги плаша, а направо подавам сигнал и до КЗП и т.н.... По-точно писмото ми е до КЗП, а копието - до автомобилният производител - щом не ми е решил проблема - той минава на втори план...
Аз също съм търсила съдействие от КЗП, дадоха ми съвет и проблемът беше решен. Преди това прилежно си изчетох закона,който засягаше казуса. Тук обаче нямам забележка относно извършената услуга, направили са,каквото трябва по сервизната акция. Липсата на кората май отива към unsure.gif криминално деяние, затова и жалба към РПУ може би не беше лоша идея.

dracunculus
Мнения: 1206
Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
Местоположение: Deutschland
Благодарил/а: 54 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от dracunculus » 12 Сеп 2021 10:26

Успех, колежке. Но пак да ти дам един съвет, просто за да не очакваш прекалено много и да не се разочароваш след това. Освен ако недвусмислено можеш да докажеш, че кората ви е изчезнала в сервиза....не очаквай много от жалбата в РПУто ви. Ще минат по линията- колата е предадена с вашия подпис, т.е. "не е имало НИКАКВИ нередности". След няколко дни (или там колкото беше споменала) се усещате, че нещо липсва и се връщате в сервиза. В никакъв случай не поставям под съмнение вас с мъжа ви :cheers: Но законово погледнато в съда "може и вие да сте си свалили кората и да претендирате за обезщетение" или "искате да поставите името им под въпрос"- може някой и за клевета да се озъби срещу вас. Изживявал съм и съм чувал какво ли не....Внимавайте, стъпвате върху много слаб лед, все пак това са големи фирми с много добри адвокати! НО пък може и да смекчат тона, като разберат, че сте подали жалба в РПУто- чисто психологически ход. При всички случаи ви желая успех! :cheers:
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
-> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html

Елена
Мнения: 45
Регистриран на: 03 Сеп 2021 12:56
Местоположение: България
Автомобил: Toyota Corolla

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от Елена » 12 Сеп 2021 11:03

Не очаквам нищо и не съм подала жалба в РПУ. Някой в хода на темата ме беше посъветвал да го направя, но не считам, че е уместно поради изброените вече причини. Просто реших да ги информирам,може пък да си преразгледат начина за контрол върху процеса и от това ще спечелим всички като клиенти. Най- вероятно не се касае за единичен случай. Благодаря за пожеланието :thumbsup:

Аватар
nicktodorov
Мнения: 363
Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
Местоположение: София
Автомобил: велосипед
Получена  благодарност: 1 път

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от nicktodorov » 13 Сеп 2021 09:32

При мен писмо до Тойота Балканс имаше ефект.
В моя случай дилъра ме беше излъгал за това какви екстри включва нивото ми на оборудване. Резултата беше предложение да си избера като компенсация аксесоари на стойността на липсващата екстра (почти 2000лв).

Аватар
Kiki
Мнения: 8211
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от Kiki » 13 Сеп 2021 10:47

nicktodorov написа: 13 Сеп 2021 09:32 При мен писмо до Тойота Балканс имаше ефект.
В моя случай дилъра ме беше излъгал за това какви екстри включва нивото ми на оборудване. Резултата беше предложение да си избера като компенсация аксесоари на стойността на липсващата екстра (почти 2000лв).
Да, ама при теб лесно се доказва грешката... Платил си за екстри, които липсват на колата.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
nicktodorov
Мнения: 363
Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
Местоположение: София
Автомобил: велосипед
Получена  благодарност: 1 път

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от nicktodorov » 13 Сеп 2021 11:39

Не съвсем, защото аз очаквах екстра, която не се предлага изобщо за България (както разбрах в последствие) и имах само устно потвърждение от дилъра от времето когато ме омайваше за покупката.
Мисля, че лесно можеха да се измъкнат с оправдание, че не са казвали, не съм разбрал, защо не съм гледал брошура, сайта им и т.н. В интерес на истината, никъде не фигурираше, освен какво ми казваше дилъра.

Volkata
Мнения: 353
Регистриран на: 04 Дек 2013 20:31
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Corolla 1.6 e210
Благодарил/а: 8 пъти
Получена  благодарност: 3 пъти

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от Volkata » 13 Сеп 2021 12:06

Аз се замислях също дали да не се разправям за това че колата няма екстрата да поддържа сама пътното платно като следи лентите LTA, а има само LDA което е само корекция на волана и звуков сигнал, като установих че съществуват два варианта на тази екстра 1 година след като имах автомобила и реално информацията която има в брошурите и ценовите листи е подвеждаща и неясна, но така и не го направих, но можеби с повече упорстване щеше да има някакъв ефект, компенсация, такаче дори и да е трудно да се докаже не пречи да се пробва
Toyota Corolla 1.6 e210

Елена
Мнения: 45
Регистриран на: 03 Сеп 2021 12:56
Местоположение: България
Автомобил: Toyota Corolla

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от Елена » 13 Сеп 2021 16:26

Volkata написа: 13 Сеп 2021 12:06 реално информацията която има в брошурите и ценовите листи е подвеждаща и неясна
Ето с това се занимават КЗП, имат национален телефон,можете да се обадите за консултация, нищо няма да загубите. На мен ми помогнаха с необходимата информация, после само като казах в магазина "От КЗП ме информираха..." и проблемът беше решен много бързо :thumbsup:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта