Страница 2 от 2

Може ли Lexus GS450H да работи само на бензинов мотор

Публикувано на: 15 Фев 2022 03:03
от 48shift
slowtraveler написа: 13 Фев 2022 08:24 48shift, демонстрирате пълно непознаване на хибридната система... Подмяна на хибридната система с обикновена такава изисква освен подмяна на ДВГ, но и подмяна на цялата трансмисия (скоростна кутия, диференциали, кардани) и окабеляване (заедно с компютрите)...
Да но ще си спести бъдещи проблеми, от към хибридната система и после няма да има нова тема,умря ми батерията , и ми сложиха ми втора употреба клетки и тя пак се развали, или нещо друго..
Щатския 3.5 бензинов мотор е идеален може от блъсната кола да се намери доста изгодно .

Може ли Lexus GS450H да работи само на бензинов мотор

Публикувано на: 15 Фев 2022 20:31
от slowtraveler
Колега, ако погледнете статистиката, ще се убедите, че хибридната система е много по-безпроблемна от алтернативната 'стандартна' компановка, която предлагате...
Какво ще спести? Та вие предлагате построяване на нов автомобил.... Какво би използвано от стария - тенекията на купето, като дори окабеляването трябва да се смени...
Да не говорим за всичко извън тази тенекия - ВСИЧКО... Скоростната кутия, диференциали, кардани, управление и т.н. и т.н. и т.н.... Двигателят е най-малката грижа...
И получаваш 'хибрид', дето е пипан от толкова ръчички, че не знаеш къде ще е скрит заека...
Да не говорим за изгубените преимущества, които предлага хибридната система..

Може ли Lexus GS450H да работи само на бензинов мотор

Публикувано на: 16 Фев 2022 01:04
от Lwerewolf
Да имаш такава кола и да не можеш да дадеш 4к за батерията (това ми струваше за клетки "втора употреба" производство преди 6 месеца по QR код от изпокатастрофирали C-HR-и)... да взема да изброя цените на разни други НЕхибридни компоненти. За ентусиастите има и доста по-евтини варианти, просто това беше опцията "правя един път максимално бързо, лесно и читаво (съотв. не най-евтино) и забравям".

3.5 моторът както казахме вече го има във тази кола, не виждам защо да се рови от щатите да се вкарва. Слагаш му aftermarket въздушни филтри заради безумната фабрична кутия (ни кутията, ни филтърът имат някакви гумени уплътнения -> подишва прах >> микс със маслото от картерната вентилация >> всичко към пети цилиндър защото е най-прекият път през колектора >> "полиране" на всичко по пътя), друго специфично не съществува.

Инвертерът е по-големият проблем, но слагаш 3.769 диференциал от щатските и това до огромна степен е решено (до степен тотално ме мързи да пробвам ls600h-ския)... и колата получава осезаемо по-добра динамика ако не те интересува, че можеш да вдигнеш "само" ~246км/ч.

Как и да е, дай да направим франкенщайн и после да се чудим (да речем) от къде да вкараме A76(0/1)E ако нещо вземе, че тръгне - а теми за скапани автомати има доста повечко от такива за инвертери... въпреки, че автоматът във тези коли не е кекав.

Отново пропускаме моментът колко ще струва цялото удоволствие за да се направи поне близко до еквивалентно на фабрично нехибриден екземпляр. Ако тръгнем да пишем и времето, което ще отнеме във търсене на разлики между купетата...
...в смисъл GS350/430/460 изооообщо не са лоши... примерно арабски GS460 със LS460 header-и/ECU (няма директно впръскване за този пазар но не е толкова фрапантна разликата), IS-F trans ECU, багажник със пълноразмерна резервна гума... нали това ако искаме да сме ентусиасти.

Може ли Lexus GS450H да работи само на бензинов мотор

Публикувано на: 16 Фев 2022 07:26
от dracunculus
Както казаха колегите в последните два поста, а и аз ще допълня.....нямаш пари, или не искаш да дадеш за нов инвертор, но си готов да сменяш двигателя и покрай него 3/4 от колата. Чисто финансово това е за мен самоубийство, сериозно.