Страница 3 от 6

Дюзи показания от Techstream

Публикувано на: 23 Апр 2021 22:34
от Dambos
Този шум го чувам вляво, от страна на шофьора. Но мисля, че е поради недобрата шумоизолацията там . При отворен преден капак, при завишаване на оборотите, отвън като че ли шума не го хващам.
В началото на зимата ми правиха съединител. Възможно ли е да прави резонанс от там, от скорости или жило .

Дюзи показания от Techstream

Публикувано на: 23 Апр 2021 23:00
от memorex
Не се наемам да твърдя нищо ,но така по описанието може би е добре да прегледаш темата за горивния филтър(музикалния).

Дюзи показания от Techstream

Публикувано на: 26 Апр 2021 11:30
от Georgy
Пробвай с диагностиката pilot quantity learning, при мен след "калибровката" която успях да извърша от 11 път, защото не дочитам какво пише, двигателя на празен ход и на ниски обороти утихна. Може да провериш дали са въведени правилните кодове на дюзите като им снимаш номерата. Успех

Дюзи показания от Techstream

Публикувано на: 26 Апр 2021 12:25
от Jordanow
Здравейте, ще използвам темата и аз да споделя за моя проблем. При подаване на газ се чува почукване и ми казаха, че две от дюзите ми са проблемни. Ако ги рециклирам ще се махне ли тоя звук. И къде може да се случи това, за предпочитане е Варна. Благодаря . :)

Дюзи показания от Techstream

Публикувано на: 27 Апр 2021 20:36
от Dambos
Колеги, да споделя и още нещо. Имам усещането,че този шум е различен при подаване на газ, и при отнемането на газта.
Проверих филтърната кутия и уплътних добре тръбата, но ефект няма.
Най вероятно ще се бутат дюзите. Ако са те, ще търся актуални впечатления.
Лека вечер на всички.

Дюзи показания от Techstream

Публикувано на: 27 Апр 2021 20:57
от memorex
Ако желаеш направи следното:
На студен двигател дай на контакт отвори предния капак и опитай ръчно да подкачиш гориво от помпичака на горивния филтър до втвърдяване . После запали и покарай като подаваш и отнемаш газ и сподели дали има разлика в шума.

Дюзи показания от Techstream

Публикувано на: 01 Май 2021 10:46
от Dambos
Колеги, да споделя и още:
Няколко пъти покачих ръчно гориво, но разлика няма.
Живи и здрави, след празниците ще търся причини и решения.

Дюзи показания от Techstream

Публикувано на: 01 Май 2021 12:23
от memorex
Dambos, весели празници и на теб и с-вото.Карай колатафсъс здраве.Смея да твърдя ,че повечето подобни автомобили от марката на същите години го имат същия звук.

Дюзи показания от Techstream

Публикувано на: 25 Май 2021 23:03
от Dambos
Колеги,здравейте.
Искам да споделя за форума до къде достигнах с решението на моя проблем. С много мъка дюзите бяха свалени. Едната бе като нова, лесно падна. Но останалите се бяха заварили.
Майстора сигурно още се проклина,че се съгласи да работи колата.
След три дни мъка и приспособяване на дорника и скоба, останалите три паднаха. Дюзите бяха с много нагар по тях. Най вероятно са духнали дехтунгите.
След проверка при Валери в Благоевград, се оказа, че дюзите според него са в добро здраве. И остава въпроса неизяснен - това ли бе причината за шума. Ще видим. Ще споделя за крайния резултат.

Дюзи показания от Techstream

Публикувано на: 02 Юни 2021 10:28
от Dambos
Здравейте,
От няколко дни автомобила ми пак е в движение. Разлика относно шума,който ме притеснява - няма. Най вероятно причината е другаде. Този, който ми провери инжекторите, препоръча да търся причина в клапан за налягане гориво или помпа.
Ако някой има мнение, моля да сподели.

Дюзи показания от Techstream

Публикувано на: 02 Юни 2021 14:11
от mapamop
Dambos написа: 02 Юни 2021 10:28има мнение
преди да качите показания на дюзи, налягане в горивната система, отчетени грешки, трудно някой би ви дал коректно мнение.
Закачете колата с техстрийм или диагностика която чете показанията от компютрите коректно. Windows 10 има вграден PDF "принтер" - разпечатайте показанията и ги качете тук. На Windows 7 има XPS "принтер", което от потребителска гледна точка е същото. Врътката с техстрийма е да си направите някой от тези "принтери" по подразбиране, преди да "разпечатате" файловете.

Дюзи показания от Techstream

Публикувано на: 03 Юни 2021 15:55
от Dambos
Мога да покажа снимка на монитора на лаптопа по време на диагностиката. Не е много добра, защото младежа бърза събра техниката, без много да коментира.
Според него дюзите е трябвало да си тестват.

Дюзи показания от Techstream

Публикувано на: 03 Юни 2021 19:58
от veso_hds
От това,което се вижда,дюзите ти са почти идеални.

Дюзи показания от Techstream

Публикувано на: 03 Юни 2021 21:54
от WoLF
Да, дюзите са топ, не е от тях :thumbsup:

Дюзи показания от Techstream

Публикувано на: 20 Юни 2021 16:10
от boiski
Здравейте,

Наскоро се сдобих с Corolla Verso II 2004 2.0 D4D 116кс (1CD-FTV; VIN: NMTEX16R40R009180), нов внос от Италия. По киломентраж е на около 187к, но след справка по тарга номера от италянския талон по-скоро клони към 260к.
След регистрация я покарах пробно 50-100км. Без видими пушеци и някакви притеснителни шумове.
(има отчетливо метално почукване при подаване и отнемане на газта, както и при смяна на скорост, което е най-забележимо при скорости 1-3. Наподобява някакъв необичайно голям луфт някъде по трасето между коляновия вал и гумите. Впоследствие като се захванах да проверявам окачването отпред открих, че лагера на лявата главина има сериозен луфт, а гайката на карето не беше законтрена и се отви почти на ръка. Лагера е сменен, и двете полуоски барабар с шлиците са проверени. Има повечко луфт в дясната полуоска, но не съм убеден, че това е източника на проблема. Смених още биалетки, шарнири и външни кормилни накрайници, тъй като уплътненията им бяха прокъсани, а и както се оказа впоследствие, самите ябълкови съединения се движеха доста свободно. От тогава не съм карал колата и не знам дали този луфт в предаването е изчезнал, но това е дискусия за друга тема.)
Връщам се на диагностиката. Динамиката не можах да я преценя тъй като не съм карал друга кола с този мотор, но в турбо диапазона набира отчетливо. В движение на 5-та с около 90-100км/ч светнаха check engine + VSC + TRC off, без промяна в динамиката. Kомбинацията продължи да свети и при следващи паления, и изчезна едва след разкачане на акумулатора. Към момента не се е появила отново, но и не съм мърдал колата от гаража - помествана е напред-назад и е работила предимно на място. Не успях да прочета грешката навреме, защото нямах наличен адаптер за връзка с Techstream пор ръка. С помощта на @таратор вече имам някакви данни:
idle 58degC.pdf
(185.67 KiB) Свалено 212 пъти
idle 64degC.pdf
(185.68 KiB) Свалено 169 пъти
idle 70degC.pdf
(185.68 KiB) Свалено 133 пъти
idle 75degC.pdf
(185.7 KiB) Свалено 142 пъти
Fuel pressure 3100rpm.pdf
(185.69 KiB) Свалено 132 пъти
Не съм наясно какво означава знака минус пред стойността на първата дюза, но ще се радвам да помогнете с тълкуването. В началото, при палене, тя беше около -4.6 и впоследствие след кратко изфорсирване до 3000-3200об. падна до около -3.3.
Една вметка: Колата е с безключово палене и пали почти веднага, но стартера продължава да върти една идея по-дълго време, особено на студен мотор, което може би е индикатор за потенциален проблем с горивната система.
Как бихте коментирали налягането на рейла? Не успях да открия референтна стойност в сервизното ръководство колко трябва да бъде.
След health check единствената текуща грешка е C1201, която доколкото разбрах е доста обща и не предполага конректика. Уточнявам, че все още не съм правил нищо по двигателя, вкл. обслужване (масла, ролки, ремъци, водна помпа, термостат и т.н.) Днес ще чистя ЕГР-а и евентуално SCV клапаните. Ще опитам да надникна и на какво дередже е оста на турбината. Утре ще взема консумативи за обслужване и я започвам. Дюзите мисля за момента да не ги пипам, а чак след като съм готов с обслужването.