Страница 5 от 7
Изхвърля антифриз през разширителя
Публикувано на: 24 Май 2021 22:29
от Hursa
► Виж съдържание
В какъв смисъл "да побие термостата". Да не би да смята, че е блокирал в затворено или притворено положение. До колкото знам - когато "излезе от строя" - остава в отворено положение. Но може да блокира и в затворено - и тогава може да е причина, но двигателя ще вдига температура при пътуване.
Изхвърля антифриз през разширителя
Публикувано на: 23 Юни 2021 12:15
от Милен А.
Здравейте,от скоро имам Корола Версо 2,2 136 к.с. 2008 г. и антифриза ми е много под минимума около 2 пръста на дъното.На казанчето има обозначения L , F и D ,наливам до F мисля че там е средата,но за един ден го изхвърля
пак на 2пръста от дъното.При загряла кола с включена перка отворихме капачката - изфъска ,но не бълбука ,не пуши и не хвърля антифриз.Маркуча е твърд,но не е чак толкова.След което пътувах и минах около 900км и на сутринта
нямаше антифриз в казанчето.Налях пак на 2 пръста от дъното и сега си стои така,но карам градско .Та дали е гарнитура или глава? Защото така ми казват,друг пък казва че някои коли са така и да търся проблема другаде.Моля за за съвет.
Изхвърля антифриз през разширителя
Публикувано на: 23 Юни 2021 12:45
от the_fast_r1
Колега - не е нормално да намалява антифриза. Според мен вариантите са 2 - теч на антифриза от някоя снадка или радиатора, или гори антифриза. Ако го гори би трябвало от ауспуха да излиза бял дим, с остра миризма. Огледай радиатора за течове според мен, защото ако е малък теча от температурата може и да не прокапе по земята.
Изхвърля антифриз през разширителя
Публикувано на: 23 Юни 2021 15:18
от Милен А.
Извинявайте забравих да кажа,че го изхвърля през маркучето на казанчето.То се вижда че там е мокро.
Изхвърля антифриз през разширителя
Публикувано на: 23 Юни 2021 15:25
от slowtraveler
Кое маркуче на казанчето?
Капачката добре ли е? (държи ли точното налягане)?
Изхвърля антифриз през разширителя
Публикувано на: 23 Юни 2021 17:10
от Милен А.
На гърловината точно преди капачката има маркуче можеби за излишния антифриз.Иначе сутрин като я отворя си изфъсква доста добре,даже и от маркучето .
Гледах казанчето на 2005 мисля ,но то е по-различно от моето.
Изхвърля антифриз през разширителя
Публикувано на: 23 Юни 2021 17:41
от bultrastyle
Издухала е гарнитурата.Щом сутрин има остатъчно налягане и другите симптоми отделно. Отивай на майстор докато е време, че колкото се отлага по-лошо става.
Изхвърля антифриз през разширителя
Публикувано на: 23 Юни 2021 18:01
от Милен А.
Нали уж било добре да има налягане ,значи че капачката държала.Японските коли така били.
Изхвърля антифриз през разширителя
Публикувано на: 23 Юни 2021 18:51
от vfr800
Една капачка е 20лв. Купи си друга и виж дали има промяна. Ако няма значи налягането в системата се вдига твърде бързо и капачката не успява да прехвърли всичко към разширителния съд навреме и започва да изпуска през уплътнението, затова ти мокри около капачката.Причината да се вдига рязко налягането е само една и мисля, че си наясно каква е.
Изхвърля антифриз през разширителя
Публикувано на: 23 Юни 2021 19:14
от Милен А.
Тук намерих снимка на моето казанче
https://www.europartsbg.com/generate-im ... x265/image.
Това е маркучето което е точно под капачката в дясно от където изхвърля антифриза .
Изхвърля антифриз през разширителя
Публикувано на: 23 Юни 2021 21:04
от mapamop
Милен А. написа: ↑23 Юни 2021 19:14
маркучето което е точно под капачката
По спомен в разширителният съд не би трябвало да има кой знае какво налягане.
Ако излиза през щуцера на гърловината на тоя съд, това означава че или капачката е отворила клапана заради пределно налягане в съда (за да не гръмне той), или има проблем със самата капачка - клапана не затваря и работното налягане успява да ти избута антифриза през преливният щуцер/маркуч. Смени капачката, за да отделиш дефектна капачка за 20 лева, или издухана гарнитура и ремонт на мотора за цифра с повечко нули отзад от цената на капачката.
Изхвърля антифриз през разширителя
Публикувано на: 23 Юни 2021 22:20
от мехаННика
Разширителния съд на тази кола е под налягане и капачката държи, затова съска и сутрин при напълно изстинал мотор. Колата си е за ремонт, стига с тези капачки, маркучета и хомеопатия, това сигурно е случай номер 200 във форума.
Изхвърля антифриз през разширителя
Публикувано на: 24 Юни 2021 10:47
от Милен А.
А това ,че сега антифриза си стои на дъното примерно 3 см. и не пада повече няма значение пак е за ремонт така ли?
Извинявайте ,но не съм много наясно и за това питам .Да не да ремонтирам главата/гарнитура на празно.
Изхвърля антифриз през разширителя
Публикувано на: 24 Юни 2021 10:58
от optimo
Има тестове за СО в антифриза.
Колко антифриз губи, прегрявана ли е колата, антифриза ти хубав и концентриран ли е.
Ако има сълзене от някъде се вижда- натрупват се соли там, а и като отвориш има една характерна миризма,
Ако го вкарва в цилиндрите може да го разбереш в ауспуха или на свещите.
Ако ти играе нивото в казанчето, много ниско сутрин студена и вдига като загрее , не е добре. Вкарването на газове в антифриза пречи на циркулацията и прегрява колата. ,ремонта е наложителен.
Изхвърля антифриз през разширителя
Публикувано на: 24 Юни 2021 19:28
от valentin_1510
Колега вероятно проблема е с гарнитурата на главата, това е слабо място на този мотор.
Тези двигатели са с дефектна гарнитура, като дефекта се проявява по-често при колите внесени от Италия.
Най-добре е тест за изгорели газове в разширителния съд да направиш в представителство на Тойота.