[Lexus IS200 XE10][Фото-отчет]Предни долни носачи - TRD конверсия
Публикувано на: 15 Авг 2017 20:30
Автомобил:
Lexus IS200 XE10 - ниво Executive
Компонент/агрегат:
Предни долни носачи - монтаж на нови тампони TRD.
Проблем:
При огледа за покупка на автомобила забелязах леко закъсан тампон на преден долен носач.
Номера на тампоните:
Рециклиране на носачите със здрави спортни TRD тампони от известен японски сайт.
Процедура по демонтаж:
Здрави ръце и хубава тресчотка.
Диаграма на предните носачи:
Първо мой "плажен" патент - за малко настроение:
Демонтаж на ляв носач:
Състояние на ляв носач - според сервизната история са рециклирани веднъж преди 60-70к км:
Ясно си личат следите на времето:
Нов TRD тампон:
Центриращи пъпки - много важни:
Проверки на центровката:
Маркировка на TRD тампона:
OEM номер на TRD тампона:
Белег на TRD тампона:
Обърнете внимание на разликата в големината на пъпките:
Подготовка за набиване с преса:
Носач с избит тампон:
Готов ляв носач:
Вече имаме 1 брой TRD носач:
Предишното "рециклиране" на тампони се потвърждава от следите от чук по стария тампон на десния носач:
Винаги поръчвайте и сменяйте тампоните по два - интуицията ми не ме подведе:
Почиствайте добре леглата:
Готов десен носач:
Прилагам и снимки на оригиналните TRD носачи - ако някой реши да набива сам те са важни за положението на тампоните:
Времетраене: Около 2 часа
След подмяната пътното поведение на автомобила при извънградско шофиране/високи скорости се промени.
За 7 118 JPY или 114.29 BGN и малко труд получавате производителност като TRD състезателни носачи с цени от около 500 USD и то, ако са употребявани.
Ако колеги желаят да закупят подобни тампони или други performance компоненти за японски автомобили да ми пишат ЛС - ще ви изпратя покана за сайта, за да може да ползвате намаление при поръчка.
Благодари на колегата G.Panayotov за разработката и за перфектното рециклиране, извършено с неговата преса.
Поздрави.
П.С.Очаквайте скоро и подобна тема за PU тампони на рейката.
Lexus IS200 XE10 - ниво Executive
Компонент/агрегат:
Предни долни носачи - монтаж на нови тампони TRD.
Проблем:
При огледа за покупка на автомобила забелязах леко закъсан тампон на преден долен носач.
Номера на тампоните:
48068E ARM SUB-ASSY, FRONT SUSPENSION, LOWER NO.2 RH
48660-53010 1 € 163.54
Решение:48069A ARM SUB-ASSY, FRONT SUSPENSION, LOWER NO.2 LH
48670-53010 1 € 163.54
Рециклиране на носачите със здрави спортни TRD тампони от известен японски сайт.
Процедура по демонтаж:
Здрави ръце и хубава тресчотка.
Диаграма на предните носачи:
Първо мой "плажен" патент - за малко настроение:
Демонтаж на ляв носач:
Състояние на ляв носач - според сервизната история са рециклирани веднъж преди 60-70к км:
Ясно си личат следите на времето:
Нов TRD тампон:
Центриращи пъпки - много важни:
Проверки на центровката:
Маркировка на TRD тампона:
OEM номер на TRD тампона:
Белег на TRD тампона:
Обърнете внимание на разликата в големината на пъпките:
Подготовка за набиване с преса:
Носач с избит тампон:
Готов ляв носач:
Вече имаме 1 брой TRD носач:
Предишното "рециклиране" на тампони се потвърждава от следите от чук по стария тампон на десния носач:
Винаги поръчвайте и сменяйте тампоните по два - интуицията ми не ме подведе:
Почиствайте добре леглата:
Готов десен носач:
Прилагам и снимки на оригиналните TRD носачи - ако някой реши да набива сам те са важни за положението на тампоните:
Времетраене: Около 2 часа
След подмяната пътното поведение на автомобила при извънградско шофиране/високи скорости се промени.
За 7 118 JPY или 114.29 BGN и малко труд получавате производителност като TRD състезателни носачи с цени от около 500 USD и то, ако са употребявани.
Ако колеги желаят да закупят подобни тампони или други performance компоненти за японски автомобили да ми пишат ЛС - ще ви изпратя покана за сайта, за да може да ползвате намаление при поръчка.
Благодари на колегата G.Panayotov за разработката и за перфектното рециклиране, извършено с неговата преса.
Поздрави.
П.С.Очаквайте скоро и подобна тема за PU тампони на рейката.