Страница 83 от 83

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 16 Дек 2022 09:23
от mfandakov
За Ярис търся батерия.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 18 Дек 2022 22:42
от Lwerewolf
От... OLX. 40 модула, бяха произведени ~година преди да ги сложа, съдейки по гравирането. От два CH-R-а най-вероятно. Пет години по-късно - max разлика в модулите при пуснати всички консуматори (на park, не drive на ръчна) точно преди да се включи двигателят - 0.26 или нещо подобно, та всякаш съм доволен.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 17 Юли 2023 13:33
от BOz
Умря помпата на инвертора. За градско каране става и без нея. Ама предполагам ако се ръчне извънградско, ще се разреве, че ѝ е жега. tooth.gif
Ето температурите с умряла и с жива помпа:
Изображение

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 17 Юли 2023 13:44
от mfandakov
А тука един вентилатор стопен от батерията.


IMG_20230717_133812705_MF_PORTRAIT.jpg
IMG_20230717_133812705_MF_PORTRAIT.jpg (1.92 MiB) Преглеждано 4806 пъти
IMG_20230717_133839576_MF_PORTRAIT.jpg
IMG_20230717_133839576_MF_PORTRAIT.jpg (838.44 KiB) Преглеждано 4806 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 17 Юли 2023 16:39
от WoLF
Тези стабилни стойности на батерията само ми напомнят да си намеря двуплатков ELM и да задам постоянно въртене на вентилатора...
Помпата как се усети, че си е отишла? От купето я чувам, но едва :whistle:

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 17 Юли 2023 19:27
от BOz
WoLF написа: 17 Юли 2023 16:39 Помпата как се усети, че си е отишла?
По логове на температура и при последваща проверка.
На шума не му обърнах внимание, за да се досетя, че е умряла. По-скоро при мен от вън като я слушаш едвам се чува. Горе-долу с "цвистенето" на инвертора се конкурират и не ми беше направила впечатление, че била млъкнала.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 19 Юли 2023 15:25
от slowtraveler
Това нещо не прави ли диагностика на помпата? Или само вдига аларма за висока температура на инвертора?

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 19 Юли 2023 16:30
от WoLF
Не, няма сензорика там, както и при водната помпа на двигателя при повечето коли :thumbsup: В случая има и две особености - хем се знае за проблем с тези помпи при модела, хем се диагностицира елементарно(самата помпа раздвижва видимо теността в разширителния съд и издава лессно доловим звук при работа).

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 19 Юли 2023 17:16
от BOz
slowtraveler написа: 19 Юли 2023 15:25 Това нещо не прави ли диагностика на помпата? Или само вдига аларма за висока температура на инвертора?
Захранва се директно от 12в от едно от главните релета (вериги). И често ако изгори дава на късо и гори по-главен предпазител, който може да те остави на път и да се чудиш какво става. И да влезнеш във филм, ако попаднеш на майстори, които не знаят въобще за какво става въпрос.
Съответно симптома е грешка от прегряване на инвертора. Няма проактивна грешка преди инвертора да се изпоти. Не знам на каква стойност точно светва, но видно от графиката при 93 градуса още мълчи. Преди тези жеги сега, си държеше в града между 60 и 70 градуса спокойно. Ама като стана сега топло, без циркулацията от помпата си ѝ стана жега и трябваше да намеря време и да я сменя. tooth.gif

п.п. На моя Приус по сервизна акция през 2010-та година на 82 хиляди е сменана помпата превантивно. Значи новата-стара помпа е издържала около 143 хиляди километра или още едни 12 години. :whistle:

п.п.2 Колата стана на 17 години и е изпитала 3 повереди за това време. Една помпа на инвертора, един семеринг и каре на кормилния прът. Това е.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 20 Юли 2023 20:46
от Lwerewolf
Температурата е на водният кръг, не на компонентите на инвертера. Там на моменти е доста по-жежко, особено при деградирал топлопроводим слой :D