Страница 1 от 1

Проблем с полуоската на Celica T23

Публикувано на: 13 Мар 2015 07:33
от Trex1
Здравеите.От скоро имам Сели ка но имам проблем със нея още със взимането и.Предишният и собственик е сменял дясната и полуоска но е по къса и вътрешното и каре излиза а е от същият модел.И аз вземах полуоска със карета уз за този модел но пак същата работа вътрешното каре излиза .Моля за съвет какво да правя

Re: Проблем със полуоската

Публикувано на: 13 Мар 2015 07:42
от slowtraveler
Trex1 написа:Здравеите._От скоро имам Сели ка но имам проблем със нея още със взимането и._Предишният и собственик е сменял дясната и полуоска, но е по къса и вътрешното и каре излиза, а е от същият модел._И аз вземах полуоска със карета уз за този модел, но пак същата работа_вътрешното каре излиза ._Моля за съвет какво да правя
Добре дошъл колега...
Моля да прочетете правилата на форума и да си попълните Местоживеене в профила.
Сели-ка наистина звучи по-японско tooth.gif

Ами първо прегледай дали наистина полуоската е по-къса, или колата е станала по-широка (например от удар)...
Поради неграмотен и направо опасен ремонт (в официален сервиз, който за щастие веднага след това го закриха) при смяна на тампон на окачване, едни 'майстори' бяха скъсали болта, който държеше тампона на носача...
И защо да го разпробиват и възстановят, вместо да пробият една дупка наблизо и там да хванат тампона (дупка в 'тънка' част на шасито, а болта хванат с гайка и шайбичка отгоре... Така окачването отпред бе станало 'по-широко' (гумата излиза с 4-5 см навън)...
Полуоската не успяваше да излезе, но шлиците и започваха да тракат при завой и бе само въпрос на време да се строшат или да отървем полуоската...
Та затова според мен след като се убедиш, че полуоската е точния модел и дължина, провери геометрията на окачването (ширина и т.н.)...
И ако там няма проблем, то може проблема да е в диференциала?