Страница 2 от 4

Публикувано на: 16 Мар 2007 15:09
от ugabuga
az ne moga da razbera shto hora si vzemat novi koli, chisto novi.

Ako e na 10,000mili darechem kolata e taman razrabotena i razlikata v cenata e sigurno nad 15% che i poveche

Публикувано на: 16 Мар 2007 15:17
от jamie
Да ти "замирише на ново" :whistle:
Въпрос на сметка, комплекс, желание да ползваш пълната гаранция - такива неща.

Публикувано на: 19 Мар 2007 09:21
от the_rider
ugabuga написа:az ne moga da razbera shto hora si vzemat novi koli, chisto novi.

Ako e na 10,000mili darechem kolata e taman razrabotena i razlikata v cenata e sigurno nad 15% che i poveche
мани ти теа лафове, веднъж качиш ли се в нова кола....после е мъка да вземеш 2-ра, 3-та и ли еди коя си употреба.

Публикувано на: 19 Мар 2007 10:09
от Xeku
offtopic.gif Това ми напонмя на лафовете на Ситроенджиите, че ако веднъж седнеш в такава кола, за друга няма и да помислиш и т.н. бла, бла, бла...the_rider, май и ти в миналото имаше Ситроен, както и аз, нали не се бъркам? Значи имало и изключения от правилото... :whistle:

Публикувано на: 19 Мар 2007 10:32
от b_d
offtopic.gif И ти, Хеки, май имаше ситроен? :whistle: :whistle: :whistle:

Публикувано на: 19 Мар 2007 10:44
от Xeku
Xeku написа:offtopic.gif Това ми напонмя на лафовете на Ситроенджиите, че ако веднъж седнеш в такава кола, за друга няма и да помислиш и т.н. бла, бла, бла...the_rider, май и ти в миналото имаше Ситроен, както и аз, нали не се бъркам? Значи имало и изключения от правилото... :whistle:
tongue.gif не съм твърдял обратното, но прогледнах и това е най-важното! cool.gif

Публикувано на: 19 Мар 2007 12:50
от the_rider
В същност да, имах ZX и още съжалявам че го продадох, макар че му взех добри пари. И сега си уважавам Ситроен. То аз и рено меган имах, ама неща да чуя за таз марка повече. Но новото си е ново, изпитал съм го лично... А и не писах "никога" писах "мъка е" има разлика нали... wink.gif

Публикувано на: 19 Мар 2007 16:36
от proscrip
Аз като собственик от вече 6 месеца на Тойота Найейс - 2.5 Д4-Д, мога да кажа, че е удобен за пътуване на дълго, място бол - пътнически е 8 местен - същия двигател е като на Хайлукс-а 102 коня, тромав си е то не е лека кола. при 80-90 средно - разход 7, при 100-110 - 8р у града 8-9 макс.
Мъката е другаде, но вече на новите май са го оправили - турили са ЛСД на задния диференциал - щото инак си е луд дрифтаджия буса, пикапа едва ли е така, но за мен е малък като обем

Публикувано на: 01 Юни 2007 00:51
от 1.4
3,0 D4D двойна кабина, навъртях вече 10000км.
На магистралата го карам 130км/ч и харчи 8,5-9,0 л, ако караш с 80-90км/ч харчи 7,5л, градско 9,5л, повече от 150 не съм вдигал щото-разработка, возията е средна работа, отзад е по-твърдо от Land-а, но дупките ги яде плавно, 170коня е и дърпа здраво.
Удължената кабина вози по твърдо, 2,5 D4D е 120коня и осезателно по слаб, а за 102коня не знам не съм карал.
Ако има нещо друго - питай!!!

Публикувано на: 19 Окт 2007 13:04
от radolinio
Изображение
като имаш пари за пикап каква ти пука за разхода , и за какво ти е джипче тогава?

Публикувано на: 19 Окт 2007 15:21
от jamie
Извини ме ама 32к лева не са много - и ти пука за разхода ако го караш всеки ден - още повече ако работиш с него !

Публикувано на: 19 Окт 2007 23:53
от LEXUS
jamie написа:Извини ме ама 32к лева не са много - и ти пука за разхода ако го караш всеки ден - още повече ако работиш с него !
Ти ме извини,но са 60000 лева.А кое са малко и кое много пари за всеки е различно.

Публикувано на: 19 Окт 2007 23:59
от b_d
и двамата сте прави ;)

http://www.toyota.bg/Images/Hilux%20pri ... 506684.pdf

Публикувано на: 20 Окт 2007 12:13
от jamie
Така си е с цените (карах тоя от 60к на тест).
За 2-3 души просто е безсмислен модела с удължена/двойна кабина - всичките така или иначе са дизели с климатици. Все пак смисъла от пикап е да се ползва и за муле, отделно че е по-здрав от леките коли и пази добре цена.

Публикувано на: 15 Апр 2008 16:12
от dimvex
roumen68 написа:Благодаря ви за мненията! :)
Покупката я планирам за догодина, но от сега още се люшкам ту към Рава, ту към Хайлукса.
Рав4 е по-икономичен, пълен с глезотийки като охлаждаща се жабка, старт на двигателя с чип и бутон, отопляеми седалки, кожен салон и т.н.
Хайлукса пък направо вдъхва страхопочитание с размер и дизайн. И да го товаря с багажи - рядко ще надхвърлят 100-150 кг, най-често под 100 кг. Но може да са обемни. Отзад окачването е с листови ресьори - като на камион. Дали пък няма прекалено твърда возия и при малки дупки задницата - като ненатоварена да подскача от твърдото окачване? Все пак не искам да си разбивам бъбреците.
После - Авенсиса сега си го карам на извънградско с разход към 4,5 при спокойно шофиране. С Хайлукса дали ще мога да се въртя около 6,0 или ще е повечко при същият маниер на шофиране?
ако си вземаш каквато и да е тойота,не купувай изработка за европазара.Има други места от където да я вземеш-хем по-евтина ,хем и 100процента сглобено в Япония