Страница 37 от 41

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 21 Яну 2023 18:40
от edi-koi-si
slowtraveler написа: 21 Яну 2023 18:33 Вероятно си добавял 'линковете' преди да качиш всички файлове, и от там са се 'разместили' номерата им, а не имената... Сега ОК ли е?
Да, няколко пъти добавях и махах файлове докато разбера, че 5 файла са максимум :)
Няма да се повтаря.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 21 Яну 2023 18:47
от Ивайло Димов
Тази Равка на поне по 2 километража и .Инак браво за ентусиазма на момчето .Но дизел втора ръка си е котка в чувал ....без значение марката

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 21 Яну 2023 18:52
от edi-koi-si
veso_hds написа: 21 Яну 2023 18:37 Този автомобил със сигурност не е на 174 км., а и този измит двигател....Иначе дюзите не са зле и не би трябвало да възникват проблеми от тях.
Благодаря за отговора за дюзите! До колкото разбирам отидат ли показанията на дюза близо до +3 и над +3 са за смяна.
Аз затова и писах, че уж е на 174 000 км. Не мога да повярвам, че някой ще си вземе Тойота Рав 4 177к.с дизел и за 18 години ще кара само по има-няма 10 000км на година.

TechStream-a може ли да изчете някъде модул, където са записани истинските километри?

На Мерцедесите се синхронизира от таблото километрите в стартер модула на всеки 500км. Там лесно се проверява колко са върнати назад.Джамбазите перкъсват двата модула да не могат да си комуникират. Като го купувах на километража на Мерцедеса пишеше 147 000 КМ, това преди 10 години, пък на стартера като изчетох пишеше 377 000км. Та и там човека от автоморгата ме убеждаваше как една баба в Италия само назадна до църквата и магазина карала с тази кола. Та този РАВ4 аз му давам поне 500 000км.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 21 Яну 2023 18:57
от slowtraveler
Никога на никой автомобил не можеш да знаеш точните километри, освен ако си го взел от нов или от сигурен познат. Да, доста от компютрите пишат километри, ама надеждата ти е джамбазина да го е домързяло да пипне навсякъде tooth.gif

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 21 Яну 2023 19:45
от iovkito
Километрите на тази рав4 са записани единствено в чипа на таблото, който се сваля елементарно и се връщат за 5 минути.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 10 Фев 2023 01:06
от The_Unleashed
Здравейте в тази "топла" вечер.
Карам Авенсис 2005 D-cat. От както застудя почна да пуши още преди да е загрял. Стрелката на температурата е на четвърт. Пушека е бял. В топло време се проявява веднъж седмично. Пушенето се проявява безразборно (студена, топла, ниски/високи обороти, не съм забелязал закономерност). Среден разход около 9 (повечето извънградско с известно ръчкане от моя страна). В един сервиз ми казаха, че е DPF, без да я "четат" (или са много добри експерти или е защото при тях мият DPF и). При което заради проявен скиптицизъм от моя страна, при колега с диагностика е закачихме и се забелязаха следните неща:

На празен ход, при не добре загрят двигател и в IDLE - през това време не пуши, но се усеща доста неприятно благоухание
- 3 от дюзите са с корекция от около -1до -1.1 , четвъртата е от +3.19 до +3,40 (в по- ниските се покачва корекцията)
-температура на DPF вход/изход --- 125/94
- сензор диф. налягане -1,1kPa

При топъл двигател (каран за около 30 мин след първото четене):
На празен ход, при не добре загрят двигател и в IDLE - през това време не пуши, но се усеща доста неприятно благоухание
- 3 от дюзите са с корекция от около -1, четвъртата е от +3.19 до +3,40 (в по- ниските се покачва корекцията)
-температура на DPF вход/изход --- 135/135
- сензор диф. налягане -1,1kPa мисля, че забелязах колебание от +0,9 до -1,1 kPa

Като в този диапазон от 30 мин изпуши за околко 1 километър и после за следващия един час не е пушила.
Та въпросите са (ако някой може и има желание да отговори, разбира се):
-Стойностите за DPF а нормални ли са или наистита е за миене?
-Стойностите на дюзите подозирам, че са зле, но възможно ли е за това да пуши така?

Ако някой може да ме насочи за последваща диагностика или действия, ще съм благодарен.

Тъй като единия варянт не мн евтин с тези дюзи по 1000 лева, а другия за свалянето на DPF а включва или сваляне на двигател или сваляне на половината окачване и ходова част от дясно, честно казано не ми се играе на сляпо.

Предварително благодаря на всички и ви пожелавам хубави събота и неделя.
Поздрави.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 10 Фев 2023 08:08
от mfandakov
Явно си обикалял доста по диагностики. tooth.gif
Сваляй дюзите,и не пипай DPF.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 10 Фев 2023 08:41
от iovkito
На д-кат се свалят лесно. Смени за пробата само 4-та.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 13 Фев 2023 00:37
от The_Unleashed
Готов сън да обора и потвърдя мнението ти, едновременно.
Всички тръбички плюс 1 ва до 3 та дюза за под час и половина.
4 часа по- късно, 4та още е в цилиндъра :D

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 18 Фев 2023 13:51
от The_Unleashed
Колеги, не е на добре работат.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 19 Фев 2023 22:44
от The_Unleashed
Колеги дали дюзи с този код "23670-0R040" ще са ок за замяна на моите ?

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 19 Фев 2023 23:11
от mapamop
The_Unleashed написа: 19 Фев 2023 22:44 дюзи с този код "23670-0R040" ще са ок за замяна на моите
Номер на рама на лично и ще погледна. И двата номера от листа и тоя който сте писали не ми връщат резултати.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 09 Мар 2023 10:31
от color
Колеги здравейте. След доста размисъл, реших да прибегна до премахване на DPF на колата ми с двигател 1AD. Последните два месеца положението с пушеците стана нетърпимо. Дюзите са току-що рециклирани, сменени разпръсквачи, дихтунги и т.н. Диагностиката показва че всичко е в норма, колата върви добре, единствено DPF изглежда е към края на живота си. Моля колеги, които са правили тази процедура в София и са останали доволни от резултата да ми пишат на лично съобщение в кой сервиз са свършили качествено услугата. Изчетох всички възможни мнения във форума и не ми се иска да попадна на място, където да го направят некадърно.
Поздрави.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 09 Мар 2023 15:26
от gena_bs
Няма ли как да се рециклира DPF?
Днес видях на едно място при нас, че предлагат рециклиране и почистване. Имаше даже и украински клиенти. От "бедните" с MB W221 - 2013.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 13 Апр 2023 03:49
от Ivaylopet10
Здравейте всички, на скоро си взех авенсис 2.2dCat 177hp
Както си карах колата заби моцуната, светна чека. Изгуби мощност и при изключване от скорост изгасна, и не запали повече. И по справка на информацията която изчетох е че е влязла в авариен режим. Почистих egr беше запекъл малко. Но все още не може да запали. Пробвах с откачане на акомулатора за да изчисти грешката но уви без успех. Някой да даде съвет как да процедирам?