[Corolla E12]Performance спирачни дискове
Аз си мисля, че ако и с нормалните дискове при прилагане на пълно усилие върху спирачния педал, ABS-ът се включва, то дисковете осигуряват необходимото и достатъчно спирачно усилие за колелата.
От там нататък с по-качествени дискове можеш да се бориш както казаха по-горе само за по-късно прегряване, по-равномерно износване, по-дълготраен живот, евентуално по-бързо сработване на диск и накладки при натискане на педала. Но си мисля, че последното може да се хване само експериментално.
А това дето Мечо Кух го говори за различното спиране на неговата и тази на братчед му... Хе-хе Как пък го установи, дет се вика...
Не мислете автомобилните инженери за толкова прости.
До сега не съм прегрявал, кривил диск, а карам от 9 години... Как ги правите тия работи...
От там нататък с по-качествени дискове можеш да се бориш както казаха по-горе само за по-късно прегряване, по-равномерно износване, по-дълготраен живот, евентуално по-бързо сработване на диск и накладки при натискане на педала. Но си мисля, че последното може да се хване само експериментално.
А това дето Мечо Кух го говори за различното спиране на неговата и тази на братчед му... Хе-хе Как пък го установи, дет се вика...
Не мислете автомобилните инженери за толкова прости.
До сега не съм прегрявал, кривил диск, а карам от 9 години... Как ги правите тия работи...
КРИВИНИ
ЗА ПРОТОКОЛА: ЕДИН ОТ ВЪЗМОЖНИТЕ НАЧИНИ ЗА КРИВЕНЕ НА ДИСК, Е ДА СИ СПУСКАЛ ПО НАДОЛНИЩЕ С АБСОЛЮТНО ПРЕТОВАРЕН АВТОМОБИЛ И В ЕДИН МОМЕНТ, ДА МИНЕШ ПРЕЗ ГОЛЯМА И СТУДЕНА ЛОКВА
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: спирачен път
Ако оценката по Физика беше достатъчен критерий, повечето от хората във форума щяха да работят за НАСА. biggrin.gifAkima написа:Предлагам да спрем форума,докато всички не покажат Диплома за завършено Средно Образование с оценка по ФИЗИКА минимум Мн.Добър 5 ...
Имам 29г. стаж като шофьор и нито един път не ми се е случвало да си кажа 'ако имах по-добри спирачки, това нямаше да се случи'. И на автомобили по-слаби и доста по-мощни от ~ 100 к.с. фабричните спирачки, поддържани в добро състояние са ми били винаги достатъчни.
Конкретно тези дискове няма да ти дадат никакво преимущество пред стандартните в ежедневно каране, а както казах по-горе - те са само извинение за да се кара по-лудо.
Черното покритие е фосфатиране за да не ръждясва повърхността, която не се трие. Естествено след 200-250 км повърхността където са накладките ще се излъска и тези дискове ще се държат точно като всички други с отвори и канали.Тези са от някакъв уж спец. материал това им е смисъла
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
СиМо - с МЕРЕНЕ една до друга .... примерно..... ама ко ли знам аз, дето съм ги тествал .... тряа сам ЛУД, за да си мисля, че МОГА да премеря спирачен път..... Тва е нещо ХИПЕР, МУПЕР, ДУПЕР трудно и само Енжинерити на производителите го мога явно.... А вие, драги, дето си мислите, че по-добро от заводското няма..... УСПЕХ Ви желая от ВСЕ сърце!!! laugh.gif
Ако някой ми каже че е мерил спирачен път по метода "...засилваме до 100 и на тая черта натискаме спирачки.." няма да приема че резултатите са точни ! Според мен адекватните измервания се правят с професионална апаратура за да е абсолютно сигурно че различни автомобили се тестват по идентичен начин понеже минимално забавяне на реакцията на тестващия човек при "народния" способ може да даде отклонение в метри което е недопустимо при истинските тестове !Me4oKyX написа: Тва е нещо ХИПЕР, МУПЕР, ДУПЕР трудно и само Енжинерити на производителите го мога явно... laugh.gif
1.4 D-4D много добър мотор !
ДА
stivi написа:Ако някой ми каже че е мерил спирачен път по метода "...засилваме до 100 и на тая черта натискаме спирачки.." няма да приема че резултатите са точни ! Според мен адекватните измервания се правят с професионална апаратура за да е абсолютно сигурно че различни автомобили се тестват по идентичен начин понеже минимално забавяне на реакцията на тестващия човек при "народния" способ може да даде отклонение в метри което е недопустимо при истинските тестове !Me4oKyX написа: Тва е нещо ХИПЕР, МУПЕР, ДУПЕР трудно и само Енжинерити на производителите го мога явно... laugh.gif
СЪГЛАСЕН НА 100%
- Bass_Man
- Мнения: 5557
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Аз пък да ти кажа когато съм гледал разни тестове на спирачки от AUTO BILD , Fifth Gear , Top Gear и тн винаги са правени от хора , които като минат покрай чертата сецкат колкото и както могат . И после резултатите си ги ползват за сравнения , което явно е достатъчно точно .stivi написа:Ако някой ми каже че е мерил спирачен път по метода "...засилваме до 100 и на тая черта натискаме спирачки.." няма да приема че резултатите са точни ! Според мен адекватните измервания се правят с професионална апаратура за да е абсолютно сигурно че различни автомобили се тестват по идентичен начин понеже минимално забавяне на реакцията на тестващия човек при "народния" способ може да даде отклонение в метри което е недопустимо при истинските тестове !Me4oKyX написа: Тва е нещо ХИПЕР, МУПЕР, ДУПЕР трудно и само Енжинерити на производителите го мога явно... laugh.gif
И никога не съм виждал и чувал спирачен път да се тества със специално оборудване . Ама може и да не съм прав ?
- zi_zi_top
- Мнения: 4204
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Получена благодарност: 12 пъти
Посочените "институции" са шоу на колела и не бива да бъдат приемани сериозно.Bass_Man написа:Аз пък да ти кажа когато съм гледал разни тестове на спирачки от AUTO BILD , Fifth Gear , Top Gear и тн винаги са правени от хора , които като минат покрай чертата сецкат колкото и както могат ....
И никога не съм виждал и чувал спирачен път да се тества със специално оборудване . Ама може и да не съм прав ?
Тестовете на спирачките се правят на специални стендове и то без гуми за да се елиминира "фактор гума". И си има съвсем обективни показатели!
И тук не става с едната ръка да държиш волана, а с другата филия с мас и в същото време да тестваш спирачките на улицата зад блока.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- Bass_Man
- Мнения: 5557
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Според мен леко обърка нещата ! Няма как да тестваш спирачен път ако нямаш гуми и не си на път biggrin.gif laugh.gif ! Това за , което говориш ти е спирачно усилие или колко голяма сила колата може да спре и какво ще се случи ако е по-голяма , по-продължителна и тн .zi_zi_top написа: Посочените "институции" са шоу на колела и не бива да бъдат приемани сериозно.
Тестовете на спирачките се правят на специални стендове и то без гуми за да се елиминира "фактор гума". И си има съвсем обективни показатели!
И тук не става с едната ръка да държиш волана, а с другата филия с мас и в същото време да тестваш спирачките на улицата зад блока.
Иначе спирачния път е много субективно нещо и практиката показва , че като падне мъгла на немския аутобан става мазало с по 100 коли от всякакви марки и модели съответно и спирачки .
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
има тест на митбъстърс на ралични коли ( спирачки и гуми) с енакво спирачно усилие как спират ... няма как да се докаже от 100 ралични вида асвалт и тените комбинации ( на цариградско вече има 5 вида кръпки) кои коли, модели, дискове и накладки и гуми във всички комбинации, вариации и пермутации е най- добре... както и няма как да се докаже че като ти спреш и не удариш предния, задния няма да те нацели ... следователно добро и лошо е относително иии няла добри и лошо има по комерсиално менение !!! поздвави на всички !!!
Ще ти задам само 2 въпроса/отговора относно твоето "мерене" , помисли и си отговори си сам , на мен няма нужда да ми отговаряш :Me4oKyX написа:СиМо - с МЕРЕНЕ една до друга .... примерно..... ама ко ли знам аз, дето съм ги тествал .... тряа сам ЛУД, за да си мисля, че МОГА да премеря спирачен път..... Тва е нещо ХИПЕР, МУПЕР, ДУПЕР трудно и само Енжинерити на производителите го мога явно.... А вие, драги, дето си мислите, че по-добро от заводското няма..... УСПЕХ Ви желая от ВСЕ сърце!!! laugh.gif
1/
1.1 Твоята кола и тази на браотвчед ти на по колко години са ?
1.2 Мислиш ли че всички N годишни короли спират еднакво ?
( жокер , отговора е НЕ )
2/
2.1 Твоята кола и тази на браотвчед ти с абсолютно еднакви марки , размер и възраст гуми ли са ?
2.2 Мислиш ли че всички N годишни короли , с различни като марка , размер и възраст гуми спират еднакво ?
( жокер , отговора е НЕ )
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Бооооооожееее, не се учудвам вече защо МНОГО хора спряха да пишат.....че дори основател успяхте да изгоните........
СФИНКС, вече мога със ръка на сърцето да го кажа, въпреки че не си го позволявам - ТИ СИ ПРОЗД братчето ми и ограничен, да не говорим, че като спориш за нещо, ДОРИ НЕ ЧЕТЕШ!! КОЛИТЕ СА КУПЕНИ В ЕДНА СЕДМИЦА, ЧИСТО НОВИ ОТ ТОЙОТА, СЪС ЗАВОДСКИТЕ ГУМИ ДЪНЛОП! И двете коли са на по 5 години в момента, като ги мерих, бяха на по 2,5 и разликата в километрите беше няма и 10 000..... Така че, МИСЛЯ, за разлика от теб, ПРОБВАМ НА ЖИВО, за разлика от теб, ВЗИМАМ предвид много още фактори за разлика от теб и като казвам нещо, съм го ИЗПИТАЛ ЛИЧНО, за разлика от теб..... По-добре си изтрий акаунта или си ползвай хубавото лаптопче за друго, но не и за нещо свързано с коли laugh.gif МНОГО СИ БОС!!!
Квото щете си правете хора, ТЕМАТА НЕ Е ЗА ТОВА ДАЛИ НА ВАС ВИ ХАРЕСВА и дали СПОРЕД ВАС има смисъл !!! АКИМА пита ЯСНО - кое е по-добре от тези, тези и тези марки! НЕ СЕ интересува от мнението ви, базирано на времето и вятъра и как сте станали тази сутрин..... Ай престанете да серете по теми, които ГРАМ не ви засягат или пък ГРАМ нямате опит в тях! Аз що не пиша по теми за бензини !? Щото не ги чаткам като хората!!! Ай бъдете ХОРА, или просто изчезнете с 300
СФИНКС, вече мога със ръка на сърцето да го кажа, въпреки че не си го позволявам - ТИ СИ ПРОЗД братчето ми и ограничен, да не говорим, че като спориш за нещо, ДОРИ НЕ ЧЕТЕШ!! КОЛИТЕ СА КУПЕНИ В ЕДНА СЕДМИЦА, ЧИСТО НОВИ ОТ ТОЙОТА, СЪС ЗАВОДСКИТЕ ГУМИ ДЪНЛОП! И двете коли са на по 5 години в момента, като ги мерих, бяха на по 2,5 и разликата в километрите беше няма и 10 000..... Така че, МИСЛЯ, за разлика от теб, ПРОБВАМ НА ЖИВО, за разлика от теб, ВЗИМАМ предвид много още фактори за разлика от теб и като казвам нещо, съм го ИЗПИТАЛ ЛИЧНО, за разлика от теб..... По-добре си изтрий акаунта или си ползвай хубавото лаптопче за друго, но не и за нещо свързано с коли laugh.gif МНОГО СИ БОС!!!
Квото щете си правете хора, ТЕМАТА НЕ Е ЗА ТОВА ДАЛИ НА ВАС ВИ ХАРЕСВА и дали СПОРЕД ВАС има смисъл !!! АКИМА пита ЯСНО - кое е по-добре от тези, тези и тези марки! НЕ СЕ интересува от мнението ви, базирано на времето и вятъра и как сте станали тази сутрин..... Ай престанете да серете по теми, които ГРАМ не ви засягат или пък ГРАМ нямате опит в тях! Аз що не пиша по теми за бензини !? Щото не ги чаткам като хората!!! Ай бъдете ХОРА, или просто изчезнете с 300
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 1 гост