Страница 21 от 24

Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 28 Фев 2023 15:01
от slowtraveler
Лично за мен не е обоснована разликата в цената в сравнение с аналогична като клас Тойота. За луксозните модели на Лексъс - да, там се усеща разликата, ама за СТ - вероятно ако ми предстоеше такъв избор, бих се насочил към по-нова хибридна Тойота. Или ако средствата позволяват - към по-високият клас на Лексъс.

Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 28 Фев 2023 15:20
от silkosam
Прави ми впечетление че държат цена около 25-30000 лв за моделите около 2014-2015 при които батерията е в края на своя ресурс,ако не е сменена досега....

Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 28 Фев 2023 15:25
от BOz
slowtraveler написа: 28 Фев 2023 15:01 Лично за мен не е обоснована разликата в цената в сравнение с аналогична като клас Тойота. За луксозните модели на Лексъс - да, там се усеща разликата, ама за СТ - вероятно ако ми предстоеше такъв избор, бих се насочил към по-нова хибридна Тойота. Или ако средствата позволяват - към по-високият клас на Лексъс.
Там е работата, че точно в този клас Ауриса, който си е ЦТ на Лексъс е съизмерим като цена. Няма кой знае каква разлика, а дори по едно време Лексъсите бяха и по-евтини от Тойотите.

Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 28 Фев 2023 15:44
от silkosam
slowtraveler написа: 28 Фев 2023 15:01 Лично за мен не е обоснована разликата в цената в сравнение с аналогична като клас Тойота. За луксозните модели на Лексъс - да, там се усеща разликата, ама за СТ - вероятно ако ми предстоеше такъв избор, бих се насочил към по-нова хибридна Тойота. Или ако средствата позволяват - към по-високият клас на Лексъс.

Казваш колега че този модел не си заслужава парите,демек да се орентирам към друг модел,например IS300H 181 кс от тези години.

Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 28 Фев 2023 16:05
от slowtraveler
Дали си заслужава парите или не - не мога да кажа - това си е лично решение на 'личния кантар'....
Личното ми предпочитание наистина би било към IS, ако изборът бе между двата. Но това си е съвсем лично предпочитание...

Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 28 Фев 2023 18:14
от silkosam
Мда всичко е до лично предпочитание и финансови възможности съответно,досега само аудита съм карал,дизели,икономични но пък си изискват съответния ресурс,като обслужване,поддръжка и всичко което излезе като плащания през годината,затова гледах модела на Лексус CT200H като алтернатива за по икономичен автомобил но по малък клас сравнение с ауди А4Б8 2.0 дизел,аналога на аудито е Лексус IS300H, но хибрид бензинов автомобил не съм карал досега,не знам как е разхода,обслужването и другите по специфични неща за модела.

Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 28 Фев 2023 21:40
от dracunculus
Конкретно по въпроса с СТ и IS. СТ е по-безшумно от аналогичния Аурис и с по-качествен интериор. Винаги бих го предпочел спрямо аналогичния Аурис. Но....спряха модела и просто СТ остана на нивото на развитието си тогава, съответно Королата го изпревари. По отношение на IS- колегата пита за обслужване и разход. Ами лично при мен (но това е за ГЕРМАНИЯ, как е в България- проверете си!)- 1 към 1 е с това на Тойотата ми (само гълта малко повече масло на ТО). Разходът- за 78 700км съм с разход ок. 6,5 на 100. Това е микс от градско (там го свалям и на около 5,2-5,3), извънградско (там може и на 5 да падне) и доста Аутобан- при 130кмч прави около 6,3-6,6....при 150 е около 7,4- 7,5. Максимален разход след истинско изнасилване на колата на Аутобана към 9,5-10 (520км със 160-200, под 150 само в ремонтите по отсечката). Колата е истински комфортна и приятна за каране и си заслужава определено за мен. Има страхотно пътно поведение, особено F-Sport, но моята е Luxury и стабилност не ѝ липсва в никакъв случай. НО....да, и този модел го спряха, съответно на това има вече точки, в които куца спрямо новата Корола, например. Една такава е мултимедията- за когото това е от значение. Иначе между СТ и IS- и аз бих избрал IS-a, ако го позволва бюджетът. Ако колегата се интересува от по-задълбоченото ми описание на този модел- да погледне моята тема по въпроса: viewtopic.php?f=1&t=36111

Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 01 Мар 2023 22:42
от silkosam
Чел съм темата ти колега,даже беше една от първите теми още преди да се регистрирам,в интерес на истината гледах хечбек модела LEXUS CT200H,има нещо което ме кефи в него и други неща които не ми допадат,айде навигацията слага се един carplay и всичко си ти е заводско,четох че ЕГР се зацапва,има ли проблем с гарнитурата на главата при този модел-2zr-fxe hybrid,гори ли масло на дълъг път,има ли проблем с трансмисията E-CVT, батерията в какво състояние ще бъде с оглед колите които гледам ще е на 9-10 години .

Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 02 Мар 2023 09:16
от BOz
Масло може и да гори. ЕГР-а прави проблеми. Както и всмукателния колектор на главата. А и гарнитура на главата прави мизерии. Батерията е към края на живота си. Ако искаш да избегнеш някои неща, купи си екземпляр произведен в/след 2015-та година.
Ако не искаш хибрид, не си купувай хибрид. Мани колегата какво ти разправя. Той кара нова кола. Май те отказах вече. tooth.gif

Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 02 Мар 2023 11:03
от dracunculus
Здравей. С модела СТ не съм много запознат, но до колкото знам с горене на масло са имали проблем моторите от първата генерация, и то в отделни случаи. Не е бил масов дефект. По отношение на еCVTто- това е една от най-здравите кутии правени някога изобщо. Батерията- разбира се е консуматив след определен брой цикли на зареждане. Но не би трябвало да е кой знае колко скъпа..От интерес попитах колко би струвала баретията за моя Лексус- дадоха ми цена 3000 Евро със смяната- това е нова, оригинална от дилъра. Предполагам на СТто ще е по-малко. От друга страна има много Приуси таксита на по 15г с първата батерия още. Та и това не е сигурно кога ще се случи. Но и да се случи- батерия се прави/заменя, а и според мен цената е оправдана с оглед на значително по-ниския разход при адекватната употреба на хибрида..Да, тъпо е, че купувайки стар хибрид може би с голяма сигурност ще се случи скоро да трябва да се сменя батерията. Т.е. ще даваш допълнителни пари преди да си успял да "спестиш" от по-ниския разход.

Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 02 Мар 2023 16:07
от silkosam
Lexus CT200H-2014 е първия фейслифт,2017 е втория фейслифт,какво е подобрено в двигателя през 2014 за да не гори масло или пък с въпросната гарнитура на главата в сравнение с префейса.

Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 06 Мар 2023 18:39
от Lwerewolf
Последното тук:
https://toyota-club.net/files/faq/19-09 ... ne_eng.htm

...но не съм особено убеден. Както е отбелязано във link-ът, същата гарнитура се ползва от другите ZR-и, а не съм чул примерно elise/exige със компресор да мятат гарнитури.

Лично мнение - чистене на EGR най-редовно и каквото сабя покаже. IS300h е ама съвсеееееееееееееееем друга бира.

Батерията да се смята за консуматив. Правят се със модули ("клетки" ама по 6 на модул) от катастрофирали донори. Залагам на до 4k за ct200h (28 модула). Без екстраполации за други модели - примерно за ls600h ще се реве, ама много (но и колата предполага доста по-сериозен бюджет).

Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 06 Мар 2023 19:52
от dracunculus
Всъщност по отношение на батерията и разходите по нея при дефект- най-точно е да се пита в представителството за цена. Така ще се има представа за точна цена и то максималната (за оригинална от дилъра с монтаж) и всеки ще може да си направи сметката дали го устройва този най-лош сценарий. Но и по отношение на батерията предполагам, поне аз, че има значение как е карана колата, т.е. колко цикли е минала батерията. Поне твърдя, без да съм специалист разбира се, че например моята (дневно 120км магистрала и само 20 в града) би изкарала повече отколкото на някого, който кара само в града и батерията се зарежда и разрежда постоянно. Или?

Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 07 Мар 2023 09:31
от BOz
Най-лошия сценарий за оригинална батерия със замяната ѝ в представителство, най-вероятно ще удари едно 8 хиляди след отстъпките.
Това кога ще умре е малко шаманска работа, но най-често умират по възраст, не толкова по километри и/или вид каране. Просто си старее и затова колегата сега като вземе един ЦТ200Х, е точно в момент към края на живота ѝ. И затова ако не иска да кара хибрид, по-добре да не кара хибрид. :)

Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 07 Мар 2023 19:33
от silkosam
То е ясно че ако се вземе хибрид от 2014,2015 г батерията ще бъда в края на живота си,гледам че на някой от обявите за Is300h пише че са сменени батериите,дали е така е отделен въпрос.То цената на батерията си е като да смениш комплект съединител,турбо и дюзи накуп.